štvrtok, 26. februára 2015

O mne

Ahoj! Vitajte na mojom blogu, ktorý je o všetkom, čo ma baví.

A čo ma teda baví? Kozmetika, móda, nákupy, cestovanie, tvorenie, varenie a pečenie, fotenie, čítanie a písanie, športovanie. V mnohých veciach som však ešte začiatočník, ale rada sa učím a zlepšujem a blog mi pritom veľmi pomáha.  

A teraz niečo o mne. Volám sa Júlia, mám 20 rokov, som študentkou a žijem na Západnom Slovensku. Blogový svet sledujem už veľmi dlho. Začalo to rôznymi blogmi o celebritách a knihách, prešlo to cez Blonde Salad a Andy až po slovenské fashion blogy a od nich to už vôbec nebolo ďaleko k tým beauty blogom. A tak som sa koncom februára 2015 rozhodla založiť si svoj vlastný blogový svet.

Príjemné čítanie! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks