sobota, 28. februára 2015

Sisters day

Máte sestru? Ja áno a posledné dva roky spolu trávime veľa času aj napriek štvorročnému vekovému rozdielu. Nepoznám nikoho, kto by toľko času ako my strávil so svojim súrodencom. Možno dvojčatá.
Športujeme spolu, chodíme na prechádzky, nákupy, kávičky a koláčiky, skúšame všetky reštaurácie na okolí, venčíme psa, chodíme do kina či divadla, trávime spolu niekedy aj víkendové večery, ale aj nudné nedele,  dokonca sme posledné dva roky mali rovnakú letnú brigádu, ale trávime spolu čas aj keď sme doma a každá má vlastnú izbu.
Teraz cez semester je to trochu iné, aj napriek stálemu smskovaniu sa vždy teším ako aspoň pár hodín spolu strávime. Dnes sme sa vybrali len tak do mesta, do knižnice, požičať knihy na seminárky, mám ich až 6!, pobehať po obchodoch a samozrejme na kávičku. Ja som si dala super kapučínko.

A tie obchody neboli len tak, aby ste vedeli. Blížia sa asi 4 sviatky našich blízkych. Predsa im nebudeme gratulovať s prázdnymi rukami!
V takéto dni sa väčšinou obliekam pohodlne a hlavne aby mi nebolo chladno. Takže toť môj outfit.
kabát - Mango, nohavice, svetrík, prstene - Tally Weijl, top - Stradivarius,
okuliare - Gate, náušnice - Ebay, rúž, lak - Avon, kabelka, čižmy - ?
Máte aj vy takýto dobrý vzťah so svojou sestrou? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks