sobota, 28. februára 2015

Sobotnajší

Dnes tu mám jeden outfit, ktorý sa chystám dnes obliecť von do klubu. Výhodou takéhoto fotenia je moja pripravenosť na večer. Lebo skoro nikdy nestíham, aj keď sa idem s dostatočným predstihom chystať. Vždy to potom skončí tak že si oblečiem overenú kombináciu a potom to vyzerá, že nosím stále to isté.
Tento nepravý kožúštek značky Atmosphere som si kúpila na internetovom bazári za nejakých 14€, je nový, ale škoda tej bordovej. Oveľa radšej by som bola za čierny, ale tie sa predávajú tak okolo 40€ a viac a to je za vec, ktorú by som mala tak trikrát do roku veľa.
Najskôr som rozmýšľala, že zvolím obyčajný kabát z predchádzajúceho článku, kvôli šatám s flitrami, ale potom som si povedala, že keď vyzlečiem kožuch, nikto neuvidí dva výrazné kúsky naraz.
Zvolila som už len jednoduchý náramok a prstene. Náušnice, nebodaj náhrdelník už neprichádzali do úvahy :D. 
šaty - Pimkie, kožuch - Atmosphere, topánky - CCC, lak - Avon
kabelka, náramok - Bershka, prstene - Tally Weijl
Ako strávite dnešný sobotný večer vy? A v čom?

1 komentár:

  1. mne sa náhodou kožúšok páči v tejto farbe, práve to je na ňom krásne, že nie je čierny :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks