streda 18. marca 2015

Bordová sukňa

sukňa, čižmy - Bershka, náušnice - Ebay, tričko, prstene - Tally Weijl,
šál - H&M, taška - sestrina, bunda - New Yorker 
Ahojte! Dnes tu mám outfit a jednu fotku z prechádzky. No nie je tá jar boží? Už som zhodila kabáty a nastupujú koženky, ale s veľkým šálom, pretože občas ešte poriadne zafučí. Inak opäť kapelové tričko. Ja ich proste milujem, ale keby mám mať tričko každej kapely, ktorú milujem, tak asi skrachujem! :D Ale plánujem nájazd na sekáče, kde by som možno nejaké mohla ukoristiť, ale viete ako to je, keď niečo hľadáte nikdy to nenájdete. Máte to tiež tak? 

8 komentárov:

  1. Sukně je parádní a skvělá fotka. A taky to tak mám, velmi často se mi stává, že něco chci a buď to nemají nebo se mi to zrovna nelíbí. :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta sukne je super :) a ano vetšinou když něco nutně potřebuji tak to neseženu vůbec a když ano tak se mi to nelíbí anebo se mi nelíbí cena :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Konečne teplo a slnečko :-) Krásny outfit a tá sukňa nemá chybu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som asi z toho tepla až príliš nadšená, pretože som nielen v priebehu dvoch týždňov vymenila zimušnú bundu za kabátik, rovno som si už prestala zapínať gombíky :D Ale už som sa nevedela dočkať, milujem tú krásnu modrú oblohu, hrejivé slnko a to, že už o piatej nie je tma :)
    Opäť krásny outfit - páči sa mi, ako to naskladávaš vedľa seba - vyzerá to úžasne :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taková sukně a bundička by se mi taky líbila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks