štvrtok, 12. marca 2015

Dermaheal DeAkni

Ahojte! Dnes mám pripravenú recenziu na jeden krémik. Nie som žiadna odborníčka, ani sa nejak nezaujímam o zloženia produktov. Neviem ktoré látky sú dobré, a ktoré naopak nie a podobne. Budú to teda len čisto moje skúsenosti a postrehy.
Zlá pleť ma trápi už od mojich 12 rokov a za tú dobu som už všeličo vyskúšala a stále skúšam ďalej produkty od rôznych značiek a v rôznych cenových kategóriach.

Problematická je u mňa hlavne T-zóna. Na čele mám pár čiernych bodiek a krupicu, čiže veľa malých vyrážok ktoré sa nedajú vytlačiť a podobne. Určite viete čo myslím, proste nemám hladké čelo. Na čelo nepoužívam ani žiaden korektor, nič. Iba keď sa tam objaví nejaká väčšia vyrážka, tak ju zakryjem. Inak naozaj nič, pretože vždy, keď tam dám korektor alebo make-up, tak mi to hneď urobí šupinky, a o dve hodiny ho mám zase mastné, bez ohľadu na to či tam dám nejaký korektor alebo make-up. Takže moje čelo je na porazenie :D. 
Na nose mávam čierne bodky a potom je celkom krytická brada a okolie úst. Ale tiež je to ako kedy. Niekedy krása, niekedy des, ale tak to v pohode nejak pozakrývam, a za tie roky si už z toho ani nerobím veľkú hlavu. 
Tento krém mi dorazil práve vtedy, keď sa mi vytvorila skupina vyrážok na spodku líca, tak som sa rozhodla používať ho len tam, aby mi zbytočne nedráždil časti pleti, ktoré sú v pohode a aj aby sa mi tak rýchlo neminul, lebo aj keď bol celkom vodovej konzistencie, vydržal fakt krátko. 
Na letáčiku môžete vidieť popis od výrobcu. Mňa zaujala kyselina salicylová, o ktorej viem, že je dobrá na aknóznu pleť a viem, že sa nachádzala už vo viacerých výrobkoch, ktoré mi vyhovovali. Takže palec hore pre kyselinu salicylovú. Krém môžete kúpiť na internete a cena sa pohybuje okolo 10€.
Krém mal vodnatú konzistenciu, takže stačilo malé množstvo, dobre sa rozotieral a rýchlo sa vsiakol do pokožky. Nijak nedráždil,  neštípal, ani nevysušoval. Vyrážky však nezmizli, ani sa neobmedzil ich počet či veľkosť.
Nafotila som fotky aj pred aj po používaní, ale vôbec ich nemusím zverejňovať, pretože mi krém nijak nepomohol. Od tohto krému som proste nijaké výsledky nezaznamenala. Vyrážky mi  z líca zmizli až nejak po mesiaci odkedy som minula tento krém. Môžu na to však vplývať aj iné faktory, ako napríklad strava. Ale aj tak si tento krém za takú cenu druhýkrát nekúpim. 
Máte skúsenosti s touto značkou? Mám napísať recenziu aj na iné produkty na boj proti akné? 

3 komentáre:

  1. Určitě piš dále. Myslím, že to hodně pomůže i ostatním. Já teda s akné problém nemám, ale kamarádka měla obrovské problémy s pletí. Tak šla na kožní a tam ji nechali udělat mastičku a pleť má teď hezky vyhlazenou.

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no vies aj strava robi vela a hlavne príciny treba riesit, takze castokrat su tie kremiky nie moc účinné:) aj ja mam niake recenzie kozmeticke na blogu tak čekni :)

    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělá recenze s tímto výrobkem zkušenosti nemám, ale nejspíš ani mít nebudu... :)

    LOVIES 47

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks