nedeľa, 8. marca 2015

Mesiac knihy

Ahoj,  dnes niečo o knihách, ktoré patria k mojim najväčším záľubám. Nemám svoj vyhradený žáner, rada to striedam, napríklad si rada prečítam román pre ženy,  na to nejakú detektívku, fantasy...
Naposledy som sa zmieňovala o Drozdajke zo série Hry o život. Bol to vlastne dievčenský román, mierne sci-fi a z budúcnosti.
Krstný otec od Maria Puza bol ďalší príbeh, do ktorého som sa pustila. Veľmi sa mi páčila už som stihla pozrieť aj film, ale to nebolo ono. Ale keby mali byť všetky "knižné filmy" podľa môjho gusta, tak by trvali asi sto hodín, aby tam bola každá maličkosť z knihy. Takže je zo mňa veľký nemilovník filmov, lebo vynechávajú detaily.

Na fotke môžete vidieť poslednú knihu,  požičanú z knižnice, spolu s mojou desiatou. Sušienka sa tvári zdravo a fitnesácky, ale podľa obsahu a chuti taká nie je. Sladká je až až.  Ale aj tak ju ľúbim :D.
Späť k tej knihe. Boli to tri romány, z toho dva nedokončené, od Jane Austen, čiže klasika. Lady Susan bol písaný vo forme listov a mala som to veľmi rýchlo prečítané. V tomto románe píše aj o negatívnych vlastnostiach ženských hrdiniek. Bolo to okay, ale nič závratné mi to neprinieslo.
Druhým bol román Wattsonovci,  kde má zaujala hlavná postava Emma, ktorá sa po detstve strávenom u bohatšej tety, vracia domov späť k otcovi a súrodencom,  ktorí sú jej prakticky cudzí. Prvýkrát zavíta tiež do spoločnosti, kde všetkých očarí. Tu sa to však končí, na veľkú škodu! Rada by som sa dozvedela ako by sa rozvinul jej charakter vplyvom súrodencov a nového okolia a ako by vlastne dopadla. Škoda. 
Druhý román ma teda veľmi zaujal, čo sa nedá povedať o treťom románe Sanditon, možno by sa nejak rozvinul a začalo by ma to baviť,  ale to sa už nedozviem.
Keď sa mi niektoré príbehy obzvlášť páčia,  rada si potom domýšľam ako by pokračovali alebo čo by sa stalo keby sa niečo udialo inak a podobne. Som taký snílek A román Wattsonovci mi dal aspoň nové námety na premýšľanie. Hlavne, keď nemôžem zaspať! :D
A takéto sladkosti som dostala na deň žien! Čo ste dostali vy?
A teraz sa idem pustiť do vyberania ďalšej knihy. Čo práve čítate vy? Alebo čo ste čítali naposledy? 
Blogger Template by DanyČuks