sobota, 28. marca 2015

My lipsticks collection

Ahoj! Dnes mega dlhý článok o mojej malej zbierke rúžov. Niekedy pred rokom som začala nosiť výraznejšie a teraz si bez nich neviem predstaviť deň! 
Prvé tri sú z Avonu a tie aj prevládajú v mojej zbierke, pretože mi najviac vyhovujú. Majú úplne božské farby, a aj napriek tomu, že sú krémové dlho vydržia. Síce sa otlačia na všetko ale aj po troch hodinách stále vidno, že mám niečo na ústach. A takto mi to aj vyhovuje, nepotrebujem mať 10 hodín dokonalý rúž. Najradšej mám odtieň bold bordeaux. V tyčinke vyzerá úplne čokoládovo, ale na perách je krásne červenofialový.
extreme mauve, bold bordeaux, ruby shock
aby ste videli ako vyzerajú, s priesvitným viečkom na vrchnáku
Ďalšie štyri sú z Avonu, ale z tej lacnejšej rady. Tie si kupujem keď chcem vyskúšať nejaký nový odtieň s tým, že chcem vedieť ako by mi sedel. Na to, že sú dosť lacné mi vyhovujú, až na ružový, ktorý je s trblietkami a tiež teda aj veľmi vysušuje. Najradšej mám odtieň lucky kiss.


flirt, lucky kiss,  hot pink, rich ruby
Ďalšie dva z Avonu mám už dlhšiu dobu, takže neviem či sa ešte predávajú. Prvý je fialový s trblietkami, ktorý dosť vysúša, takže z týchto strieborných si už viac rúž nekúpim. Inak je obal veľmi pekný. Druhým je taký telový, ktorý mám teraz najradšej. Je krémový, naopak nevysúša, má jemné trblietky, ktoré na perách nevidno.
loving lilac, iced coffee










A poslednými v zbierke je tento mix. Oranžový z Dermacolu má úplne cool clickací obal. Krásna jemná farba, krémová konzistencia, vyhovuje mi. Rúžový je z Oriflame, jeho pigmentácia je však sľabá, príde mi ako balzam, ktorý farbí, ale na nosenie do školy je fajn. Posledným je tmavo rúžový od Kate pre Rimmel. Krásne vonia a tiež je krémový, ale zároveň mi viac vysušuje pery. Ale aj tak chcem od Kate viac odtieňov!


dermacol 04, oriflame floral lipstick soft pink, lasting finish by kate 02


Tak to je všetko. Viem, nie je toho veľa, ale mne to bohate stačí na to aby som to nestíhala používať. A čo vy? Aký je váš najobľúbenejší rúž? Preferujete výrazné alebo jemné odtiene?

36 komentárov:

  1. Tomu říkám pořádná sbírka rtěnek od Avonu. :) Jsou krásné, hlavně ty první tři.
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rtěnky a lesky na rty taky miluju, ale nemáme ani jednu stejnou :D Ale ty od Avonu se mi líbí, asi si taky jednu objednám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús :) ja len odporúčam, ale zas sto ľudí, sto chutí!

      Odstrániť
  3. Milujem tmavé rúže, no nepoužívam ich často lebo pri mojom dennom líčení dominujú oči. Preto ich mám len pár a zatiaľ mi bohate stačia. Máme podobný vkus, trafila si sa a máš krásne farby! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sa vždy držím pravidla buď oči alebo pery. :)

      Odstrániť
  4. Rtěnky jsou moc pěkné. Docela by mě zajímalo i složení těch rtěnek. Nebyli k nim krabičky, kde je složení napsané?

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keďže ja sa o takéto veci veľmi nezaujímam, nejak si to nevšímam, nerozumiem tomu veľmi. Rúže som kúpila už dávnejšie takže si nespomínam, a pri niektorých krabičky neboli isto. Na stránke Avonu som našla v popise len napríklad: "Olej z arktických bobuľovitých plodov je známy svojimi silnými antioxidačnými účinkami, pomáha bojovať proti voľným radikálom a redukovať príznaky starnutia buniek..." takže oni len vyzdvihnú niečo z obsahu čo je prospešné. Ale myslím, že majú u nás schvaľovať zákon o tom že v takýchto katalógových výrobkoch by mali zloženie uvádzať už v katalógu, čo je super a možno si to začnem aj viac všímať :).

      Odstrániť
    2. Škoda, ale děkuji za odpověď. Kdyby ten zákon schválili, tak by to bylo úplně super. Já se v tom taky moc nevyznám. Jen mám od Avonu toaletní vodu a docela mě vyděsila.
      AvonPerceiveDew

      Odstrániť
    3. Stačí si přečíst můj článek http://www.vmemzivote.blogspot.sk/2015/03/avon-perceive-dew-toaletni-voda.html v předchozím komentáři jsem ti to dala jako odkaz :-)

      Odstrániť
  5. Miluju rtěnky;) Ta Kate má nádherný odstín <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne farbičky :) Ja to mám tiež tak nedávno som začala nosiť rúže a teraz mám už zbierku :P Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné barvy rtěnek :) Já je mám strašně ráda a vždy si nějakou kopím, ale problém je v tom, že je nikam nenosím. Vím, že to není nic speciální, ale na mě i tak moc odvážné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús ísť na to postupne, najskôr len vťukaj jemne do pier a postupne každým dňom zvyšuj intenzitu, možno sa tak budeš cítiť lepšie :)

      Odstrániť
  8. Pekná zbierka :) Mám rada výrazné odtiene, hlavne ružovočervené. :) Od Avonu mám dva, no spokojná moc nie som, majú veľmi slabú výdrž a tiež pigmentáciu.
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jéééj rúže a ešte k tomu z AVON-u. :) Mám ich odtiaľ hneď niekoľko. :)
    Najviac využívam škatuľku vzoriek mini rúžov, ktorú beriem prakticky všade so sebou. :) Stala som sa tvojou novou odberateľkou a bola by som rada, keby to bolo vzájomné.

    www.everydaywithlola.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já mám jen dvě od essence, ale pokud nám s přítelem vyjde společné bydlení, chci si zařídit pořádnou šatnu a stoleček na make up :)) v tomhle mi jeho sestra pomůže, je stejně šílená, jako já :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak držím palce, nech sa vám podarí to spoločné bývanie :)

      Odstrániť
  11. Ja mám najradšej tie ColorTrend z Avonu, sú lacné a dlho vydržia :) Mimochodom, pekný dizajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak to je krásna zbierka, ja sa priznám, že som verná balzámom a už sa neviem dočkať, kedy si zoženiem prvý rúž, ale keďže sa v tom nevyznám, bude to boj;D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super článek! Hezká sbírečka :D můj oblíbený odstín je hot plum od Maybelline. ))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja mám momentálne asi len tri rúže, lebo som si myslela, že mi nepristanú...teraz každý raz čo som v drogérke, tak kukám aký by som si uchmatla :D

    www.la-blanche.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Naprosto nádherná sbírka, rtěnky mám strašně ráda:) Nejradši mám takové ty tmavší růžovočervené odstíny.. I když sama rtěnky vůbec nenosím, protože mi moc nesedí k obličeji a vypadám spíš jako klaun. :D Hodně se mi ale líbí na ostatních :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádhera! Také si libuji ve výrazných rtěnkách. Vždycky čekám, až budu mít čistou pleť, nanesu bílý pudr (jsem blond), vyžehlím vlasy a nanesu sytou červenou rťenku. Mám dokonce barvy od těch do oranžova, přes do růžova až po tmavě červené s hnědým nádechem. To stejné s růžovou - do fialova, do lila...:) Bohužel, poslední dobou jsem začala dávat nějak víc na přirozenost, a zase jsme si na výrazné barvy odvykla. Navíc mě vždy strašně vadí, že když mi vítr sfoukne vlasy na obličej, přilepí se mi na rty a zabarví se od rtěnky:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. blondínkam sa hodia snáď všetky farby :) ja tiež preferujem v poslednej dobe skôr prirodzené looky, ale rúž si aspoň naťukám do pier, a s tým ja problém teda nemám, asi nemám lepkavé rúže :D lesky áno, ale na rúže sa mi väčšinou vlasy nelepia :)

      Odstrániť
  17. Teraz mám doma tiež dosť veľa rôznych rúžov a produktov na pery, ale najobľúbenejší je asi Soft Sensation v odtieni Violette Chic od Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Rtěnky od avonu jsou super, já chci vyzkoušet ty nové nevím jak se jmenují.. jsou úzké a v černém obalu.. :(

    www.wormake.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásna zbierka :), rúže z Avonu aj mňa prekvapili kvalitou a zopár ich mám :3.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks