utorok, 24. marca 2015

New in

Ahojte! Už v minulom článku som spomínala new in. Zas som toho nakúpila! A to všade píšem, že chcem šetriť. Haha. Je toho viac tak som to rozdelila do dvoch častí a možno som ešte ani neskončila, veď ešte nie je koniec mesiaca :D. Tak sa na to pozrime.
Tak najväčšiu radosť mám z kabelky H&M. Je z internetového bazáru, ale čisto nová takže super. Bielu nemám a táto bude super na jar a leto ku conversom! Ďalej kniha, o ktorej nič neviem, ale Dalí bol podľa mna zaujímavý človek, tak dúfam, že kniha bude taká istá. Zošity z Lidla. Síce sú kockované, ale majú nádherné obálky. 



A toto je už spomínaný nákup z Pepca spolu za 6,6€! Rámik a svietnik len za 1,3€ a teniky za 4€. Budú super na festival a v rámiku už mám aj fotku.
A ešte dva filtre do bobble flašky, mám detskú a je super, lebo keď som aj celý deň v škole tak stačí načapovať vodičku a valím. Tieto mám tiež z bazáru, kde ich slečna predávala úplne lacno, tak som rovno zobrala dva. 
Čo nového máte vy? 

9 komentárov:

  1. ahoj pěkný new in :))
    v Pepcu mají někdy fakt super kousky :)

    http://gagenka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné věcičky. :-) Sešity z Lidlu jsou úžasné. :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne vecičky :) Géniov denník musí byť skvelý!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte nečítam, potom možno niečo o ňom napíšem :)

      Odstrániť
  4. o bože ty sešity jsou boží :O

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé veci a krásna kabelka. Zápisníky som si taktiež plánovala kúpiť, no nakoniec som nestihla...teraz však ľutujem, lebo vyzerajú naozaj super. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte isto budú, majú ich tam často :)
      Teraz som tam aj toastovač kúpila :D.

      Odstrániť
  6. Tie tenisky sú skvelé! :)) V Pepcu som síce nikdy ešte nebola a musím sa priznať, že ten obchod trochu odsudzujem a smejem sa z toho názvu, no čoraz častejšie sa presvedčujem, že by som sa tam mala ísť pozrieť. :))
    Ja som si v marci kúpila len klobúk a včera lososovo-ružové nohavice (podľa mňa trochu pánskeho strichu). Znie to hrozne, no vyzerajú celkom dobre. Najprv som si nevedela predstaviť, ako ich budem kombinovať, ale už som na to prišla a obľúbila som si ich. :))
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tam bola prvýkrát, a veľmi ma zaujali hlavne tie bytové doplnky :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks