nedeľa 1. marca 2015

New in

Ahojte. Je marec a ja som sa rozhodla pofotiť všetko, čo som za posledný mesiac kúpila. 
A keďže je prvého v mesiaci rozhodla som sa tiež šetriť. Toto predsavzatie je jedno z tých novoročných, následne prvofebruárových, a teraz už marcových. No uvidíme na konci mesiaca.
Ale teraz už k tým novotinám. Všetko oblečenie a doplnky sú kupované v zľave. 
Už dlho pátram po čiernych poltopánkach na šnurovanie, ale nikde nič. Keď som narazila na tieto béžové a hnedé v Bershke v zľave, nemohla som odolať. Klobúk a zlaté náramky sú tiež z Bershky. Tmavohnedé topánky sú od Baťu, objednávané cez internet, keď bolo nad 20€ poštovné zadarmo a tak som presne splnila podmienku. Knihy sú z bazáru, tak ako aj šaty s opaskom. Pôvodne Tally Weijl, sú koženkové a po stranách je elastická teplákovina. Krátky topík je z Ebayu. Prstene sú Tally Weijl, kde mali všetku bižutériu po 0,99€. 
No za tých 8€ som ich tam nemohla nechať!
Ďalej som si kúpila dvoje jeansy, tmavšie sú z Pimkie len za 5€, najskôr mi prišli také neforemné, ale sedia perfektne a nie sú dlhé na moje krátke nohy. Väčšinou mám totižto problém, že všetky nohavice sú mi dlhšie a dole to mám potom akoby naskladané, ale tieto sú kratšie a tak sú perfektné. Svetlejšie sú z Tally Weijl, prstene a náramok tiež za 0,99€. Tepláky z Terranovy, kondicionér z Avonu, vosk Yankee Candle Icicles. Jeden som dostala, najskôr mi nevoňal, potom áno. A nejak som neodolala a kúpila ho znovu. Shakespeare z nášho kníhkupectva, kde majú vždy samé zľavy a ja si nikdy neviem vybrať. Do DMky som išla kvôli balzamu, ale odniesla som si aj očný krém Alverde. Na očné krémy Alverde som čítala chválu, tak som chcela vyskúšať. A nakoniec najkrajšie šaty z Pimkie, farba, materiál aj strih sú úžasné.Proste perfektné! 
Prvé šaty ste už mohli vidieť včera, druhé sú z Terranovy. Klub bitkárov je asi jediná preložená kniha od Palahniuka do slovenčiny, tak som zvedavá, lebo som od neho nič ešte nečítala. Čižmičky sú z Bershky, síce sú semišové, ale málokde nájdem topánky na opätku veľkosť 35 (keď mám vyššie topánky potrebujem o číslo menšie). Dva rúže a očné tiene Avon, môžem napísať nejakú menšiu recenziu, ale rúže milujem už teraz. Top Joy Division z Tally Weijl a čierny voľný zo super ľahkého materiálu, bude super na leto, je z Calliope. 

Tak ak ste sa prekúsali až sem, napíšte mi, čo sa vám páči a čo by ste si kúpili aj vy. 
Čo ste si kúpili vy? Alebo šetríte a nekupujete zbytočnosti?

7 komentárov:

  1. :) tmavohnedé "Baťovky" by som brala všetkými desiatimi, hnedé šnurovacie podobné mám, ale tvoje sa mi páčia viac, tie modré šaty sú nádherné/dokonalé!!!, v Tally Weijl som bola aj ja oplieskať pár € na bižutke a na klobúk sa stále odhodlávam :D :)

    http://la-blanche.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty hnědé boty, klobouk a oboje šaty s černou sukní - jo jo jó! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chelsea boty na první fotce jsou boží!!! Jinak se mi líbí všechny tvoje kousky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si nebola tými botami až taká istá, ale som teda za ne rada,keď sa každému tak páčia :)

      Odstrániť
  4. Tie poltopánky sú skvelé. :) chcem si také kúpiť. klobúk hľadám už dlho nejaký pekný, dnes som si ho konečne mala ísť kúpiť do H&M, ale mala som už ťažkú tašku a bola som unavená - ťažký deň - tak som to nechala tak. Ale tie veci sú nádherné. No a tie šaty.... ja ich chcem! tiež už dlhšie hľadám niečo s jednoduchým strihom, no nádhernou farbou. :)

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie poltopánky sú skvelé. :) chcem si také kúpiť. klobúk hľadám už dlho nejaký pekný, dnes som si ho konečne mala ísť kúpiť do H&M, ale mala som už ťažkú tašku a bola som unavená - ťažký deň - tak som to nechala tak. Ale tie veci sú nádherné. No a tie šaty.... ja ich chcem! tiež už dlhšie hľadám niečo s jednoduchým strihom, no nádhernou farbou. :)

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks