štvrtok 5. marca 2015

Olovrant

Ahoj, dnes veľmi krátko.
Namiesto olovrantu som sa dnes  s kamarátkou vybrala do cukrárne, kde som si dala úžasnú čokoládovú tortičku a ona ovocný cheese cake. Boli veľmi chutné, ale nabudúce zase vyskúšame niečo iné.
Teraz, keď sa na to tak pozerám, myslím, že by to mohli nejak krajšie servírovať, oživiť ten tanier, napríklad pri čokoládovom spraviť nejaké čokoládové cákance po tanieri alebo tam vedľa pridať trošku šľahačky. A pri cheese cakeu zase podávať nejaké ovocie. Čo myslíte? 
A toto som mala na sebe. Ráno pekne svietilo slniečko, ale poobede už bolo šedivo, takže som si to pekne oživila oranžovým kabátikom a farebnou sukňou na šatách. Kabát som kúpila minulý rok v detskom Next a je úplne super na prechodné obdobie. 
šaty - Oasap, kabát - Next kids, čižmy - CCC, kabelka, šál - Ebay,
opasok - Tally Weijl, náušnice, prstene - House
A doma na mňa čakali dva balíčky, to vždy poteší, hlavne, keď poriadne neviete, čo v nich je. Nie som jediná komu sa to stáva, však? Objednám milión vecí a potom mám prekvapenia! Čo v nich bolo sa dozviete v nejakom najbližšom New in článku. 
Máte nejaký farebný kabát na nepekné dni? A čo ste dnes robili vy? 

5 komentárov:

  1. Milujem cheesecake-y :D Prednedávnom sme boli so spolužiačkami v čokoládovni, kde sme si dali jablkový cheesecake, ktorý bol úplne perfektný :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak jablkový som ešte nemala, musím vyskúšať, keď niekde uvidím :)

      Odstrániť
  2. Ja som ešte cheesecake vôbec nejedla, ale musím to napraviť :D tá tortička vyzerá super, máš však pravdu že to nudne naservírovali :) a mala si super outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten outfit co jsi poskládala vypadá pěkně :) Mmm cheesecake bych si dala a na new in se budu těšit
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty šaty se mi moc líbí a dortíky bych si dala hned (i bez příkras na talíři) :)
    thedecadenceofdecay.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks