pondelok, 30. marca 2015

Skater skirt

Ahoj. Základom dnešného outfitu je moja obľúbená kaki sukňa so zlatými detailami. Tak som k nim doladila topánky, tiež so zlatými vybíjancami, biele jednoduché tričko, zlaté náušnice a ešte bundu. Mala som aj čierny obyčajný sveter. 
skirt - Bershka, bunda, tričko- New Yorker, náušnice, kabelka - Ebay, topánky - ?
Dnes som konečne odoslala swap, ktorý som si dohodla s jednou dievčinou na Swaplace. Ak ešte nepoznáte je to miesto, kde si vytvoríte vlastnú ponuku, niekto vám zaklikne, že má záujem, vy si vyberiete. Následne sa dohodnete čo by v "balíčku na vymenenie" malo byť, nakúpite, zabalíte, odošlete, tešíte sa a čakáte na balíček, ktorý má prísť vám. My sme sa skontaktovali na začiatku minulého týždňa a dnešný deň sme si dohodli ako dátum na odoslanie.

Tu je čo som poslala ja. Páčia sa jej skôr ovocné vône, preto je to všetko také ovocné, tak dúfam, že bude spokojná. Plus som jej ešte pribalila jeden zošit v tvrdej väzbe. A som riadne zvedavá, čo dostanem ja! Určite bude post.

Pôvodne to malo byť všetko v tej malej krabičke, ale nejak sa to nezmestilo a tak som to strčila ešte do väčšej, ale pribalila aj menšiu. Takéto krabičky inak používam na skladovanie bižutérie a podobných drobnôstiek.
A čo vy? Uskutočnili ste už s niekým swap?

13 komentárov:

  1. O stránke swaplace som ešte nepočula, ale celkom ma to zaujalo! :) Určite by som to chcela vyskúšať. A outfit je veľmi pekný. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Swap poznám, ale ještě nikdy jsem to nezkusila. Věřím, že by se mi to líbilo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi sa mi páčia skater sukne, ja mám síce len 2 a nenosím ich až tak často, ale to je už z iného dôvodu :D o swape som už počula, podľa mňa je to dosť milé, možno to raz tiež skúsim:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich mám asi aj viac ako päť, mala by som sa krotiť :D

      Odstrániť
  4. Outfit vypadá fakt hezky! O stránce jsem ještě neslyšela, ale není to nic pro mě bohužel, takže se angažovat nebudu :D každopádně jsem ale zvědavá co ti přijde :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma prekvapuje, že nie, na blogoch, youtube je to teraz všade :)

      Odstrániť
  5. Ten outfit vypadá dobře. Kombinaci takovýh barev mám ráda!:)
    Swaplace jsem chtěla vyzkoušet, ale nějak nebylo štěstí na lidi no. Každopádně stránku znám. A musím uznat, že jsi to vážně krásně zabalila! :) Určitě se bude líbit :)

    http://thegreeneyed.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásnej outfit :3 Strašně se mi líbí ta sukně :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezký outfit, já naposledy dělala swap na zkouškové :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekný outfit :) Tie topánky s čipkou sú nádherné. A o swape som už veľmi málo počula, ale ešťe som neskúšala :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc pěkný balíček i outfit, já sukně bohužel moc nenosím, ale letos snad začnu nosit šaty :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ta sukně je moc pěkná <3
    super blog, dávám odběr :)*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks