utorok, 3. marca 2015

Školský

Ahojte, dnes mám pre vás školský outfit. Je to akási obnova toho piatočného, ale do školy vždy pohodlne a hlavne v takomto prechodnom počasí, aj keď svietilo slniečko. Rukavice to pekne oživili, no poobede mi ich už ani nebolo treba. Jar už je tu a ja už sa teším ako kabáty vymením konečne za koženkové bundičky.
kabát - Mango, tričko, prstene - Tally Weijl, svetrík - Zara, náušnice - Ebay
okuliare, rukavice - Gate, topánky, kabelka - ?,  nohavice - Stradivarius,
Tento týždeň som dočítala Drozdajku z trilógie Hry o život od Suzanne Collinsovej. Jednotku som si kúpila a prečítala pred viac ako rokom, Skúšku ohňom som si hneď na to požičala, ale trojku som nemohla nikde zohnať a tak som bola nútená čítať ju na počítači alebo mobile a donútila som sa k tomu až teraz. Našťastie mi to išlo rýchlo, lebo to nie je ťažké čítanie. Aj napriek tomu sa mi to veľmi páčilo. Pre mňa to nie je ako iné moderné fantasy, ten nápad sa mi zdá skvelý. Plus super opisy pocitov a zvláštny štýl písania. Filmy som ešte nevidela, lebo nemám rada, keď vidím skôr film ako knižnú predlohu. 
A teraz som sa pustila do čítania Krstného otca od Maria Puza. A zatiaľ sa mi to veľmi páči. 
Čo teraz čítate vy?
A aký outfit volíte do školy? 

10 komentárov:

  1. moc pěkný článek :)

    PS: U mě na blogu práve probíhá GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok . :) A veľmi pekne ďakujem za návštevu a komentár na blogu . :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ani ja nemam rada ked vidim film skor ako knihu!to uz potom nie je ono. hry o zivot som peecitala vsetky ale este furt som si nestihla pozriet drozdajku :D inak velmi pekne kusky ;)
    www.gummybaum.blogapot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No musím to už aj ja kuknúť cez víkend :)

      Odstrániť
  4. Outfit je velmi pěkný a vypadá pohodlně. :-) Kdysi jsem hodně četla, ale teď už na to není tolik času.
    vmemzivote

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wonderful gloves!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks