sobota 14. marca 2015

Sobota

tričko - Tally Weijl, sako, topánky, kabelka - Bershka, šortky - Shana,
rukavice Gate, rúž - Kate Rimmel, náušnice - Ebay
Ahojte! Dnes len rýchlo môj večerný outfit, ktorý je strašne pohodlný. Čipkované šortky som chcela už strašne dlhú dobu, a tieto som si kúpila až v decembri tesne pred Vianocami v Shane. Super sedia a s čiernymi priesvitnými silonkami a vyššími topánkami vyzerajú super. A toto beatlesácke tričko sa mi k nim strašne hodí. Milujem kapelové trička! Aj vy?

16 komentárov:

  1. Vypadá to všechno fakt hezky :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit přesně podle mých představ. Miluju kratasy a saka a k tomu tričko s potiskem :))
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten outfit nemá chybu! Ja osobne kapelové tričká nenosím, ale vyzerajú skvelo, ak sa k nim zvyšok outfitu doladí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi pěkné :-) Kapelové tričko nemám ani jedno.

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miluji tvé tričko! Trička kapel nosím moc ráda, hlavně v pánském střihu. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekné :) mám rada kapelové tričká, ale kým si kúpim, musím mať danú kapelu naozaj rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak, milujem tých "fanúšikov" čo hrdo nosia kapelové tričko a pritom poznajú dve pesničky, ktoré pozná každý :D

      Odstrániť
  7. Mám rada iba čierno-biele kombinácie - krásny outfit :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super outfit. Tričko s Beatles mám taky (Abbey Road), akorát mě štve, že je tmavě modré a je to pánský střih. Toto bych brala hned, vlastně bych brala celý outfit, všechno se mi moc líbí :) Trička s kapelami mám moc ráda, nevylezla bych ale v nějakém, na kterém je kapela, kterou neposlouchám. Viz holky, které hrdě nosí Nirvanu, protože už slyšely Smells like teen spirit nebo Rolling Stones, protože se jim líbí ten vyplazený jazyk.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja mám pár pánskych, ale radšej mám dámske, lebo som v tom ako utopenec :D a úplný súhlas!

      Odstrániť
  9. Skvelá kombinácia.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak tenhle Outfit je neskutečně boží :3 a to tričko ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks