utorok, 10. marca 2015

Večera

Ahojte, dnes mám pre vás včerajší outfit, ktorý som si obliekla na večeru so sestrou. Dala som si super kari cestoviny, ktoré boli naozaj pikantné a kari tam bolo pekne cítiť. Viackrát som sa totižto stretla s takýmto druhom cestovín, kde však bola omáčka strašne zriedená smotanou a tak to, že sú kari, bolo poznať len vďaka farbe. Plus brusnicová omáčka, proste mňam.  Takže s večerou som bola veľmi spokojná.

blúzka, topánky, sako, kabelka - Bershka, sukňa - New Yorker, šál - Calliope,
rukavice, náušnice - Gate, rúž - Avon, parfúm - Lanvin Marry Me
A tu je môj outfit, milujem ten šál a to sako! Šál pretože je hebučký a spojený, takže sa dá super obmotať a nikde mi nič neodstáva a sako je také neformálne takže ma nikde nič neťahá a je pohodlné. Topánky nie sú až tak pohodlné, ale na krátke vzdialenosti sa to dá zvládnuť. 
Ako ste do nového týždňa vstúpili vy? 

14 komentárov:

  1. I Like your blog very much! I found your posts very interesting! And also I like your beautiful photos! I know that blog requires much time, but keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Těstoviny vypadají chutně až na tu brusinkovou omáčku, ta by mi asi nechutnala. :-) Outfit pěkný, nejvíc se mi líbí boty :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju mám rada všade, takže, keď som videla tieto cestoviny musela som ju vyskúšať :) Ale chápem, že niekto ju nemusí mať rád!

      Odstrániť
  3. Večera vyzerá úplne výborne, rovnako ako aj outfit, ktorý ti určite veľmi sekol. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak možno niekedy aj na mne, keď bude čas, miesto a správny fotograf, a ja sa nebudem hanbiť :D

      Odstrániť
  4. Cestoviny vyzerajú veľmi chutne. Brusnicovú omáčku milujem úplne so všetkým :D A krásny outfit! Tá kabelka s retiazkami je úžasná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Outfit vyzerá super :) a tie topánky sú nadherné :) Ja som týždeň začala s boľavými kolenami, tak trošku oddychujem :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, ten outfit vypadá moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zbožňujem všetko s kari ♥ a ten outfit wow!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Outfit je parádní! :)
    Ty těstoviny musely být dobré. Já si zase dávám pizzu s kuřecím masem na kari :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To jídlo vypadá fakt dobře <3, hned bych si dala a to jsem po obědě :D
    Jinak outfit parádní, pěkný kousky :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Fajn outfit, určitě ti to slušelo! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks