štvrtok, 26. februára 2015

Vitajte

Ahojte a vitajte na mojom blogu ľúbezná. Teraz by asi každého zaujímali dve veci. Prečo tento názov a o čom tento blog bude.
Názov. Ani sama neviem. Nie, že by som nebola dostatočne ľúbezná, ale príde mi to ako pekné slovenské slovo a celkom dosť zaujímavé a zapamätateľné.
K druhej veci. Sledujem mnoho blogov už veľmi dlhú dobu, o knihách, hudbe, móde, kráse, životnom štýle, cvičení, fotografovaní, cestovaní, varení a pečení atď. Málokedy sa však stane, že narazíte na blog, na ktorom sa vám páči úplne všetko. A preto mám najradšej random blogy alebo random príspevky, kde si vždy niekto niečo nájde. Niečo svoje.
Môj blog bude všehochuť, čo ma napadne, čo odfotím, čo zjem a čo si oblečiem, čo budem pritom počúvať, o kozmetike a jedle, o knihe ktorú v tom čase čítam, čo mi urobilo radosť alebo čo ma naopak nahnevalo... Dúfam, že sa to nezvrhne len na to, lebo ja sa stále na niečo sťažujem!
Bude to nejaký taký môj denníček, ktorý sa možno bude niekomu aj páčiť.
Prajem pekné čítanie.

2 komentáre:

  1. Vitaj medzi nami, prajem veľa veľa inšpirácie, nech sa ti darí...:) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks