nedeľa, 22. marca 2015

Wishlist

Ahojte! Dnes tu mám taký mix článok, a aj keď som si povedala, že budem šetriť, stále sú tu veci, ktoré chcem potrebujem! Tak napríklad, tekutý korektor už ani neviem kedy mi došiel a žiť len s tuhými je nič moc. A tmavohnedé kabelky potrebujem k tým krásnym baťovkám čo som si kúpila! A rozjasňovač som ešte žiadny nevyskúšala, hanba mi! 
Ale uznávam, ďalšie topánky nepotrebujem, ale chcem ich. Čierne oxfordky hľadám už sto rokov, ale keď nejaké nájdem, tak sa mi buď nepáčia alebo majú takú pätu, u ktorej mám vždy pocit, že sa hneď zoderie. 
A slip on si plánujem kúpiť kvôli festivalom. Poznáte to ráno, keď potrebujete súrne na toalety, ak sa tak dajú tie horory na festivaloch nazvať, tak tri dni hľadáte len topánky a tri dni ich šnurujete, lebo predsa nechcete, aby vám potom rozviazané šnúrky, ktoré na tých toaletách boh vie čo pochytali, lietali okolo nôh! A tak slip on topánočky sú úplne ideálne. Naštochnete na nohu a bežíte.

Inak v piatok a sobotu sa mi absolútne nechcelo cvičiť, ale v sobotu som sa prekonala a dala som cvičenie a aj bicykel viac ako desať kilometrov do kopca, jupí. Odmenou bol tichý les a svalovica na stehnách.
Zajtra alebo pozajtra čakajte new in aj s nákupom z Pepca za úžasných 6,6€!! Aký je váš jarný wishlist? 

17 komentárov:

  1. Juu, slip on veľmi chcem. Už dlho po nich túžim. :) A do môjho jarného wishlistu patrí aj nejaká hnedá kabelka. Podobná ako tá druhá.
    Pepco mám celkom rada, len nemám dobré skúsenosti z ponožkami odtiaľ. Hneď sa mi zodrali zospodu :/ Každopádne, teším sa na new in.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som tam bola prvýkrát a oblečenie tam bolo celkovo nič moc, takže skôr len doplnky, aj to väčšinou do domu :)

      Odstrániť
  2. Tie čierne topánky sú krásne a elegantné! ♥ tie by som si do wishlistu hneď hodila aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vybrala si si skvelé veci :) Slip-on sú úžasné, ja mám jedny v botníku už od zimy a čakám, kým si ich konečne budem môcť obuť! ♥

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  4. poznám tú vec s topánkami: "nepotrebujem ich, ale chcem ich" až moc dôverne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné věci chceš. Taky mám věci, které sice nepotřebuju, ale chci je. :-D

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Slip on jsou pro rychlé obouvání nejlepší. Na obrázku je jestli se nepletu rozjasňovač od The balm. Můžu ho jen doporučit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno je to on, len stále rozmýšľam či najskôr nevyskúšať nejaký lacnejší, celkom ma zaujal od Catrice, a potom keď sa s ním naučím pracovať tak vyskúšať tento :)

      Odstrániť
  7. Ahoj, všimla som si, že ma followuješ na Disqus, a mala si tam uvedený blog, tak som sa prišla pozrieť... hneď prvé ma prekvapilo, že počúvaš joy division a beatles (súdim podľa tričiek čo máš odfotené v outfitoch :D :D )... Čo sa inak týka tohto článku, tiež by som chcela nejakú hnedú kabelku... A oxfordky (je jedno či hnedé, či čierne) hľadám už dllho.. V Deichmanne ich bolo plno tuším v roku 2012, aspoň sa mi zdá, ale asi to už prestalo byť trendy, lebo ich je tam už minimum (a to myslím aj v jarnej/jesennej sezóne!). Je dosť problém nájsť také topánky celkovo, a nie ešte na moju popolušiu nohu veľ. 33-34, maximálne 35. :'DD
    Inak na festivalové ranné toaletné chvíľky som si minulý rok kúpila sandále, a je v tom super pocit, celkom sa mi zapáčilo, že na chodidlách cítim vzduch. :D
    Tekutý korektor by sa tiež zišiel, len neviem vôbec, ktorý si vybrať, vždycky radšej kupujem na istotu, ale zrovna na korektory sa tie recenzie veľmi rôznia... Aký používaš ty?
    Rowena | Feeling Hoppy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, áno počúvam, nepatrím k tým čo nosia kapelové tričká a poznajú jednu pesničku :D. Ja už oxfordky čierne fakt zháňam tiež už asi 3 roky, ale nikde žiadne čo by sa mi až tak páčili, prednedávnom som si kúpila hnedé a bledoružové, ale čierne nikde! Tak to máš fakt malú nôžku, verím, že sa dá máločo zohnať. Ja som rada hlavne že v poslednej dobe vídam stále viac vysokých topánok veľkosti 35, lebo mám inak 36, ale vysoké potrebujem 35. Ale zase to aj nie je dobré, lebo potom stále míňam :D.
      No práveže teraz mám len samé tuhé korektory tak chcem tekutý a neviem sa rozhodnúť, lebo každý píše niečo iné, každému niečo iné vyhovuje, takže budem skúšať, až kým nenájdem ten správny asi :D.

      Odstrániť
  8. Pekný wishlist. Asi by som si mala tiež spraviť, to ja vždy len niečo pekné uvidím, rozmýšľam, či to potrebujem, či to chcem, a keď sa konečne rozhodnem, už to nemajú :D A tie oxfordky tiež zháňam. Pred pár rokmi som si myslela, že by mi to určite nepristalo, ale teraz ani iné topánky nehľadám :D
    Pekný začiatok týždňa! :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Boty a kabelky? † ANO PROSÍM! Tak ty jsou dokonalé. Všechny! Ten wishlist se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hmm ty hnědé kabelky? :)) Ty jsou přímo pro mě, skvělý vkus ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc se mi líbí ta první hnedá kabelka a oboje slip ony :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tyo, tak jsi opravdu jedna z mala, se kterou sdilim skoro cely wishlist. Botky, kabelky- skvely vyber :-)
    Měj se krásně!
    G.
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nejvíc se mi líbí ty černé slip ony :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Po velké tmavěhnědé kabelce již také delší delší dobu pokujuji:)
    Tyhle dvě na Tvém wishlistu vypadají super:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks