piatok, 20. marca 2015

Z lekárne

Ahojte! Dnes mám pre Vás mini recenziu na krémy alebo mastičky na vyrážky z lekárne. Prvou je ichtoxylová masť, ktorú možno poznali už vaše maminy. Ide o hnedú, celkom hustú masť s nepríjemným zápachom. Používa sa lokálne na nejakú väčšiu vyrážku. Môžete ju tiež použiť na nevyzretú vyrážku a ona ju pekne vytiahne a vám sa dá potom ľahšie odstrániť. Aplikovať skôr cez deň, keď sa nikam nechystáte, lebo v noci to schytajú obliečky a vankúšiky. Vydrží celkom dlho, ale znovu si ju už nekúpim, lebo mi veľmi nepomohla. Balenie je za príjemnú cenu do 1,5€. 





Druhou je Duac gél, ktorý je však na predpis. Ten je taký bielo priesvitný, ľahko sa rozotiera. Tiež sa používa lokálne a vyrážku pekne vysuší. Používam ho na noc, lebo aj keď je po rozotrení pekne priesvitný, neskôr sa z neho vytvoria šupinky. Používam ho už dlho a už mám kúpené aj ďalšie balenie, ktoré som zabudla odfotiť, zmenilo totižto obal. Ale stále to vyrába firma Stiefel s tým istým názvom, len obal už je iný a balenie je väčšie (posledný obrázok). Cena sa pohybuje tak do 8€.
Posledným zázrakom je zinková masť, ktorú už nemám v tube. Tuba je totižto taká hliníková a pri vytláčaní sa láme a tak som si ju hneď vytlačila do starého obalu od krému. Je to tuhá, biela masť, ktorá sa po styku s pokožkou pekne roztopí. Používam to na celú tvár. Nechám pôsobiť aj pol dňa, keď viem, že nikam nejdem. Má dezinfekčné účinky, pekne mi vysuší vyrážky, ktoré sú už vo fáze hojenia a zároveň niekedy mi pekne vyhladí moje krupicové čelo. Je voľne predajná s cenou do 2,5€. 
zdroj, zdroj
Čo používate na pleť z lekárne vy? Mimochodom, pozerali ste na čiastočné zatmenie slnka?

9 komentárov:

  1. Já používala kdysi taky zinkovou mast a byla fajn. Teď už nic takového nepoužívám. Na sluníčko jsem se nedívala, nebylo přes co. :-/
    Můžu se zeptat na ty balzámy od Yves rocher? To je něco jako Oriflame nebo Avon? Nebo se to dá objednat jen tak přes internet? Jsem taky na Slovensku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, či sa dá nakupovať aj cez internet, nemám s tým skúsenosť. Ja nakupujem v kamenných predajniach, ktorých je na Slovensku niekoľko v BA, potom Košice, Trenčín, Nitra, Žilina a Poprad. A konkrétne mám skúsenosť so sprcháčmi a s prípravkami na vlasy. A teraz už asi mesiac sú novinkou balzamy na pery, ktoré chcem vyskúšať, a tie sú tak do 2€ čo je super cena na takúto značku, ktorá podľa mojich informácií je hlavne prírodná :).

      Odstrániť
  2. Z lekárne nepoužívam na pleť nič, iba pleťové, čistiace vody z drogérii. A zatmenie sme pozerali v škole, všetci sa tešili, skvelá 10minútová udalosť :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já s takovými přípravky nemám zkušenosti, takže nemohu posoudit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyto přípravky naštěstí nepotřebuju, ale o zinkové masti jsem dost slyšela a samou chválu. Pomáhá nejen na pupínky ale i na některé druhy ekzémů atd.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyrážkami netrpím, takže tyto produkty neznám, ale používám z lékárny produkty na aknózní pleť a ty si nemůžu vynachválit :-).
    Zvu Tě na SOUTĚŽ , ve které můžeš vyhrát den se značkou Yves Rocher, se mnou, dalšími bloggerkami a především se zúčastnit projektu, díky němuž můžeš ukázat svou lásku k přírodě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. POužívám čistý zhinek, z lékárny, asi za 40 Kč na pupínky a musím říct, že mi docela pomáhá. Nemůžu říct, že bych si to jako večer namazala na pupínek a on ráno zmizel, ale vysuší se a zůstane po něm jen červené místo, které ale bohužel na mém obličeji přečká asi ještě týden :D. Ale faktem je, že na něj endám dopustit, nehcápu některé kamarádky, které utrácí stovky za léčiva, která obsahují taky zinek a ještě nějaké další (a podle mě nepotřebné) látky, když to pomáhá asi tak stejně.
    Teď jsem v pondělí byla u dermatologa, který mi předepsal speciální smíchanou mastičku, je určená hlavně na hydrataci (mám i atopák) a úžasně voní a opravdu hydratuje, takže za sebe můžu říct, že občas fakt není na škodu, si za tím doktorem zajít :D!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na tvár používam akurát niveu :) v poslednej dobe mám skôr problém so suchou pokožkou, čo ma maximálne štve!! :D ale tieto mastičky vyzerajú super a myslím si, že minimálne tú zinkovú masť určite nie je na škodu mať doma :)

    Michellee's kingdom

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks