streda, 29. apríla 2015

Marcový Kawaii Box

Ahoj! Ako som minule sľúbila, dnes som tu s rozbaľovaním Kawaii boxu, ktorý som vyhrala na blogu u Nadush. Veľmi som sa potešila a po mesiaci, možno aj viac konečne prišiel! Normálne tá dodacia doba toľko netrvá, ale mne to Naďa oznámila vtedy, keď práve vyšiel februárový box a bola aj Veľká Noc, takže prišiel až teraz a teda marcový box. 

UPDATE: Veľmi ma prekvapilo, že viacerým z vás je tento box neznámy, a tak vám ho v krátkosti predstavím. Určite poznáte beauty boxy, ktoré sa dali zakúpiť aj u nás, myslím, že už nefungujú. Ale fungujú napríklad pet boxy, teda v balíčku vám príde niečo pre vaše domáce zvieratko alebo food boxy, teda vám príde krabica plná jedla. Kawaii box je určený pre slečny, ktoré majú radi roztomilé vecičky, alebo sa v tomto štýle odievajú alebo sa im proste tento štýl páči. Je to teda jednoduché: objednáte si box a nemáte ani tušenia čo vám v ňom príde. Je to jedno veľké prekvapenie.
Box sa dá objednať cez internet na ich stránke. Jeho cena je 18,90 dollárov a dočítala som sa tam, že jeho skutočná hodnota je okolo 30-35 dollárov. Na stránke si tiež môžete pozrieť, čo sa nachádzalo v predchádzajúcich boxoch, aby ste aspoň približne vedeli, čo vám asi príde. Nikdy to však neviete dopredu presne a preto je rozbaľovanie taká zábava a samé prekvapenie.
Čo sa teda nachádzalo v boxe z tohto mesiaca? Hneď po otvorení na mňa čakala kartička s poďakovaním a z druhej strany ručne napísaným odkazom "Spring <3 Time to be Kawaii!" a pod ružovým papierom sa už nachádzali produkty, na ktoré som sa už neskutočne tešila.
Prvou vecičkou bol plyšový ananás ako prívesok na mobil, kľúče alebo tašku. V boxoch sa nachádzali viaceré druhy ovocia. Kawaii Mood Pen s postavičkou ako uzáver bolo tiež vo viacerých variantoch. Ja som dostala Sad a teda smutný ksichtík. Pero je čierne, gélové a super tenké. Ďalej úplne chutnučké žlté bodkované papierové vrecúška! Budú super, keď budem potrebovať zabaliť nejakú drobnosť ako darček. Posledné na obrázku sú lepiace papieriky, ktoré budú super cute pomôckou pri učení. Ten stromček sa mi zdá dosť vianočný, takže to využijem pri označovaní vianočných darčekov. 
Ďalšou super a krásnou vecičkou bol obal na doklad alebo visačka na batožinu. Obdržala som modrý, ale viac sa mi páči rúžový, ktorý bol v iných boxoch. Asi jediná vec, ktorú nevyužijem sú klieštiky na nechty, asi posuniem do giveaway, aby ste aj vy niečo z tohto presladeného boxu mali. Placka sa už vyníma na mojom ruksaku a sponka so zajačím ušami je zaujímavejšie riešená klasika. Práve pred pár dňami som urobila nákup na ebay, kde som nakúpila všeliaké nálepky a washi pásky, takže tieto nálepky tiež veľmi potešili. Jedny sú čipkované a druhé sú postavičky Sumikko Gurashi.
Jednou z takých vecí na scrapbook alebo rôzne DIY projekty bola aj táto páska v tomto prekrásnom obale! Je na nej nápis merci a okolo ako keby také výšivky. Určite s ňou niečo vymyslím a vtedy ju uvidíte aj detailnejšie.
Poslednou vecou na ktorú som sa najviac tešila bola nejaká japonská sladkosť. V balíčku sa objavili žuvacie cukríky Mikan Orange Hi-Chew Chewy Candy. Žuvacie cukríky milujem, ale tieto boli trochu také umelé a extra lepivé. Inak mi pomarančová príchuť nijak nevadila. 
Ešte sa tam nachádzali dve kartičky s reklamou a tu už vidíte celý aprílový Kawaii Box. Box sa mi páčil veľmi, ale sama by som si ho za takú cenu nikdy nekúpila. Podobné vecičky sa dajú na internete zohnať aj lacnejšie. Čo myslíte vy?


27 komentárov:

  1. I love your style, photos and personality ! Keep going !!

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee, to jsou roztomilé věcičky! :) Ty lepící papírky jsou super! :3
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když jsi minule box zmínila, nemohla jsem čekat až se dozvím, co to je a vygooglila jsem si ho. Dostala jsi opravdu pěkné věci.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kawaii box mi přijde rozkošný, vždycky bych ho chtěla se všemi těmi plyšáčky a pastelkami, ale pak mi dojde, že budu nadšená tak hodinu a pak je odložím do krabice s dalšími plyšáčky... Ale jinak skvělé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý box, ale taky bych si ho asi sama nekoupila. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to rozkošné, ale já bych využila asi jen tu krabičku od pásky a lepítka... kolik vlastně stojí takový boxík? :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 18,9 dolláčov, ale ak si ho predplatíš na 6 mesiacov dostaneš extrémnu zľavu a na mesiac to víde 17,9 :D :D no nekúp to!

      Odstrániť
  7. Zajímavý o tom slyším poprvé, Ale asi to není něco co bych si koupila.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/novinka-z-dm.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je to hezké, ale já bych z toho asi vůbec nic nevyužila :D maximálně tu krabičku a sladkost hah -L

    OdpovedaťOdstrániť
  9. O tomto boxíku jsem nikdy zatím neslyšela, ale věci jsou tam fajn, i když já bych si ho asi nepořídila. :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vyzerá to úžasne. Takéto milé rozkošné veci jednoducho zbožňujem, nemôžem si pomôcť. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Súhlasím - je skvelý, no za tú cenu... Neviem, neviem :D

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nikdy jsem o tomto boxu neslyšela. Obsah není špatný,ale jak píšeš, já bych si jej za tu cenu asi taky nekoupila. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  13. take podobne žuvacie cukriky si pamatam starka nam ich kdesi vždy kupovala a ako deti s bratom sme sa vždy tomu tešili ale japonske asi neboli:))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jéé to je tak roztomilé ♥ krásný boxík jsi vyhrála, gratuluji! :) Kdybych boxík vyhrála, tak by mě rozhodně potěšil, ale jak píšeš, asi bych si ho taky nekoupila.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jéé to je tak roztomilé ♥ krásný boxík jsi vyhrála, gratuluji! :) Kdybych boxík vyhrála, tak by mě rozhodně potěšil, ale jak píšeš, asi bych si ho taky nekoupila.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak o tom jsem nikdy neslyšela a vypadá to hrozně moc roztomile :) :) Takové věci jsou skvělé pořád :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Aké krásne vecičky :3 Ananás je úžasný! :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Je to super tip, já ho sice nevyužiju, ale kamarádka je na tyhle kawaii věci strašně ujetá, tak jí to doporučím :D.
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásne veci, najviac sa mi páči ten ananás, taký zlatý je ;)

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tak to je náádhera! Něco takového by mě potěšilo, ale jak píšeš, dá se to asi sehnat i levněji.. Takže podle mě je lepší třeba swap v tomhle stylu a na míru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. To je roztomilé :) V léte mi snad výjde čína tak se těším na nákupy přesně takových blbostí :D

    LENNY MALI .com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Vůbec jsem netušila, že nějaký podobný boxík existuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Veľmi sa mi páči tento kawaii boxík, určite.by som aj ja túto spoluprácu rada.nadviazala. nádherný bodík plný praktických vecí a zároveň potešia i oči.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks