štvrtok, 23. apríla 2015

Cosmetic New In

Ahoj! Som tu z ďalším kozmetickým new in článkom. Viem, bolo to tu ani nie pred dvoma týždňami, ale musela som ísť znovu do drogérie, pretože ako som už písala asi tri články dozadu, posielala som ďalší swap! Tentoraz bol čisto kozmetický a zabalený swap ste mohli vidieť už v tom minulom článku.



Takže keď už som bola v tej drogérií a vyberala produkty pre Lucku, vybrala som si niečo aj pre seba. Na fotkách teda vidíte moje kozmetické novinky. Niektoré vecičky som zaobstarala teda dvojmo aj pre Lucku a aj pre vás do giveaway, ktorú chystám, pretože ma neskutočne tešia vaše komentáre a nečakala som, že za tak krátku dobu získam toľko sledovateľov. Takže vďaka!
Ceruzky na pery som zatiaľ nikdy nepoužívala, tak som sa rozhodla, že vyskúšam tieto od Essence. Majú úžasnú farbu a keď ich odporúčala aj skvelá, krásna Linda z blogu HI LYCHEE, tak som ich musela mať! Tvárenka od Essemce myslím, že končí a nechápem prečo. Nemá síce perfektnú pigmentáciu a extra extra hodinovú trvácnosť, ale na bežné nosenie a hlavne pre mladšie slečny je úplne vynikajúca a za takú sumu! Ostatné produkty, teda očný tieň a ceruzka taktiež od Essence a laky od Miss Sporty som zobrala len tak na skúšku.

Baleácku masku alebo sérum na vlasy si kúpim raz za čas, len tak aby som svoje vlasy hýčkala. Vlasy sú po ňom jemnejšie a lesklejšie, ale zas nečakajte nič extra. Po rozjasňovači som túžila už dlho! Nie je to síce the Balm, ale z týchto lacnejších, mne dostupných značiek sa mi zdal tento najlepší. A nakoniec mi prišla objednávka z Avonu. Rozjasňujúce guľôčky sú klasika a obyčajné telové mlieko, ale s úžasnou vôňou!

21 komentárov:

  1. Pastelky na rty od essence musím říct že mně vyhovují skvěle a za tu cenu jsou super. Tělové mléko od avonu mám také, akorát s jinou vůni, ale všechny voní skvěle. A když vidím ten rozjasňovač tak si říkám, že zítra budu muset zaletět do drogerie také! :) Koupila sis super věci :)
    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já používám jen rtěnky, když mám použít tužku jsem úplně nemožná.. =D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Laky mají nádhernou barvičku a apple blossom musí krásně vonět. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laky sú krásne :)) Tvoj post mi pripomenul, že by som tiež už mala zájsť do drogérie a doplniť si zásoby. Super nákup!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. very nice!
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju tvoje články :) Ty laky mě baví. Já mám obě barvy - nevím jestli jsou to stejné odstíny ale od Rimmelu a jeden od Miss Sporty a hrozně se těším, až si je dám na nehty. Už jsou takové jarní :) Masku od Baley bych chtěla vyzkoušet. Já používám často a ráda kondicionér na vlasy od Dove a na ten prostě nedám dopustit ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty laky na nehty se mi líbí! Krásně křiklavé barvy :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miluju rozjasňující kuličky ♥

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Neviem prečo ale hodne ma zaujala prvá fotka k článku! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kosmetika od essence je strašně skvělá, a zatím si ji já i mé okolí dost chválí. Ta tvářenka vypadá úžasně!

    Ty laky jsou skvělé, mám jich doma asi 15 a jsem spokojená. Vydrží cca. týden,ale pro mě akorát pač furt měním lak na nehtech :D

    Pěkné věci! :)
    - jsem ráda, že si mi okomentovala článek.. jinak bych nepřišla na skvělou blogérku!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. take farebne laky na nechty su must have tuto sezonu!
    pozri moj novy beauty post :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tužky na rty Essence jsem si taky nedávno pořídila a mají dobrou výdrž a hlavně cenu :-) Rozjasňovač Catrice vypadá dobře, mrknu na něj v drogerii

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásné pastelové barvičky laků!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Farby lakov na nechty sú skvelé a pre leto ako stvorené :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tu černou tužku mám už asi půl roku a je to naprosto bezkonkuteční věc.. i ty stíny zlatý, jestli jsou to teda ten samej odstín co mám

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Na tužky na rty od Essence jsem koukala už hodněkrát, ale ještě jsem si teda nekoupila. Možná po nich taky sáhnu, protože ta fialovější barvička vypadá skvěle:3 Ten Catrice rozjasňovač vypadá suprově!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Rozjasňovač od Catrice mě zaujal, nikdy jsem od této značky totiž nic neměla...fakt super článek :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Mám taky ten monostín od Essence, i když v jiné barvě, a za tu cenu je super (vyšel mě teda asi na 8 korun :D :D). Jinak možná je chyba jen na mém přijímači, ale místo druhé fotky vidím nějakou stavbu... o.O

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ten oil repair od balei, takovou si snad kupuju masku a ta je teda dokonalá! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. pěkné laky ve skvělých jarních odstínech <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks