pondelok 13. apríla 2015

Cosmetics new in

Ahoj! Dnes zase ďalšie prírastky. Tentoraz kozmetické. Po dlhej dobe som totižto navštívila Yves Rocher. Kozmetikou, jej zložením a podobne sa veľmi nezaoberám, ale Yves Rocher je asi jediná prírodná kozmetika, ktorú používam. Najčastejšie prípravky na vlasy. Odkedy však uviedli na trh nové balzamy nevedela som sa dočkať, kedy zavítam do obchodu na ne. 




Dostala som sa tam až minulý víkend a hneď pri dverách ma zaujal stojanček so sprchovými gélami za 1,99. Hneď som sa pustila do ovoňávania a vybrala som Makadámiu. Strašne mi pripomína nejakú vôňu zmrzliny, ale neviem si vybaviť akú. Proste vonia krásne. Je to prírodný sprchový gél bez parabénov. 
Medzi balzamami som sa naozaj nevedela rozhodnúť. Tie ovocné som veľmi nechcela, lebo farbia, možno na budúce. Vybrala som si nakoniec karité a vanilku. Opäť krásna vôňa, prírodné zloženie.
Ďalej som navštívila aj klasickú drogériu kvôli tekutému korektoru, ktorý už nemám asi mesiac. Bolo to dlhé rozhodovanie no nakoniec to vyhral tento Astor v odtieni 001 Ivory. Budem ho používať na kruhy po očami a na vyrážky a iné nedokonalosti budem používať tuhý korektor.
Tiež som si všimla, že rúže od NYC sú len za 1,59 myslím a tak som si pozrela všetky odtiene a vyhrali to tieto dva lebo boli pekne pigmentované a bez trblietok. Dva nové odtiene do mojej zbierky a to odtieň 441 Traffic Jam a tmavší 432 Red Rapture. Na ruke vyzerali super, tak uvidíme.

Z Avonu mi prišlo quatro očných tieňov v odtieni Mocha Latte. S tieňmi z Avonu už mám skúsenosť, mám jednu paletku ôsmich odtieňov, ktorá mi vyhovuje. S očnými tieňmi to veľmi neviem a tak uprednostňujem hnedé odtiene. Riasenka Super Shock je môj dlhoročný obľúbenec a aj keď niekedy vyskúšam inú vždy sa vrátim k tejto.

A nakoniec dva laky. Od Rimmelu bol v akcií len za 1€. Je z kolekcie Rita Ora odtieň 613 Midnight Rendezvous. Najradšej mám rýchloschnúce laky, ale od Rimmelu som tieto 60 sekundové ešte neskúšala, tak som riadne zvedavá.
A od O.P.I som si z internetu objednala Alpine Snow. Biela farba bude perfektná na leto. Tento trend sa mi zapáčil už minulý rok, na opálených rukách vyzerajú biele nechty úžasne.
Tak a čo nového kozmetického máte vy? 

22 komentárov:

  1. Ty rtěnky vypadají super! :) A super shock od avonu taky používám a je opravdu super! :) I ten sprchový gel od Yves Rocher mě celkem zaujal, asi se tam take budu muset jit po dlouhe době mrknout! :)
    http://sweetelis.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletku od Avonu mám, dokonca aj v rovnakom odtieni a veľmi som s ňou spokojná. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Yves Rocher mám moc ráda, dělají kvalitní produkty,ale jsou docela drahé-ikdyž tady si za kvalitu ráda připlatím ( ale ne tak často - no money :D )

    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cool! Your blog is very cute! Enjoy the day, sweetie!!

    Do you like fashion? Visit DRESSLINK

    Kisses from Spain
    Algo pasa con Mary

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Balzámy i sprcháče od YR naprosto zbožňuju, ale tu vůni, kterou máš ty, jsem ještě neměla, tak možná brzy vyzkouším :) A lak od Rimmelu je super, líbí se mi barva a opravdu velmi rychle schne! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jaké jsou ty balzámy? Hydratují dost?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne vyhovujú, nie sú žiaden hydratačný zázrak, takže ak má človek veľmi suché popraskané pery, tak asi treba siahnuť po niečom lepšom, ale voňajú perfektne!

      Odstrániť
  7. YR mám taky od nich doma produkty a paráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. na presne tomto sprcháči od Yves Rocher som frčala celú zimu - proste neodolateľná vôňa :) ...a s riasenkou Shock od Avonu mám veľmi zlé skúsenosti :/ takže za mňa určite nie

    LaBlanche

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v čom presne ti nevyhovovala? je pravda že jej zložením som sa veľmi nezaoberala, ale riasy mi pekne zahustí a predĺži, v pohode ju odmalujem, netvoria sa žiadne hrudky, tak neviem, každému vyhovuje niečo iné :)

      Odstrániť
    2. :) každého koho stretnem, tak mu vyhovuje, len mne nie :D asi som moc náročná :D ale riasy sa mi za posledné roky dosť pokazili a vôbec neviem čo s nimi... :/ v rodine máme krásne dlhé vytočené riasy, ale mne akosi zmizli :( takže už mám len krátke a trošku natočené, aby sa nepovedalo :D

      Odstrániť
    3. tak to je škoda! U nás v rodine majú len chalani dlhé, husté, vytočené :D a ja môžem mať riasenku aj za milión a nikdy také nebudem mať! je to nespravodlivé

      Odstrániť
  9. Kosmetiku Yves Rocher miluju. Teď zrovna jsem si koupila kokosový balzámek na rty. Váhala jsem mezi tím a vanilkovým. Ale já se neudržím a půjdu si koupit další :D

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som chcela ešte makadámiu a kokos, ale vôbec ich v našom obchode nemali :(

      Odstrániť
  10. Ty rtěnky vypadají skvěle, zajímavé odstíny. Asi si budu muset taky nějaké pořídit.. :-) Krásný článek, ale chudák moje peněženka zapláče.. :D :D Díky.. :-)


    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nevrav, dnes som bola zase v drogérií, a moja peňaženka už ani neplače, už to nemá zmysel :D

      Odstrániť
  11. Zbožňujem Yves Rocher. Je to skvelá značka. :)
    Máš veľmi pekný blog stala som sa tvojou novou odoberateľkou.
    Budem rada ak zavítaš aj ty na môj blog. :)
    ♥ www.everydaywithlola.blogspot.cz ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Když něco voní po makadamiových ořechách, je to super. Korektor Skinmatch od Astor mám taky a je fakt dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Yves Rocher balzámky jsou boží. Mám ten makadamový a malinový a hrozně hezky voní a hydratují:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mala som raz jeden hydratačný krém od značky Yves Rocher a nevedela som si ju vynachváliť. Škoda, že najbližšie majú pobočku v Košiciach. Mám rada, ak si kozmetiku môžem vyskúšať alebo ak niečo o nej viem bližšie a až tak si výrobok kúpim. :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásný blog! Přemýšlím nad těma balzámy:D:)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks