štvrtok, 9. apríla 2015

Favourites

Ahoj! Mám veľmi rada články alebo videá o mesačných favoritoch a tak som sa rozhodla spísať si niečo také aj ja. O rok uvidím čo som vtedy a vtedy čítala, alebo používala či nosila. Aká blogerka ma inšpirovala a aká youtuberka bavila. 
1. dekoratívna kozmetika - rúž Avon Iced Coffee
Tak za prvé má perfektný názov, lebo milujem ľadovú kávu! Má krásnu farbu, super konzistenciu a keďže nie je výrazný, nemusím sa stále pozerať do zrkadla, či nie je tam, kde by nemal byť. Jeho swatch si môžete pozrieť v príspevku o mojej skromnej zbierke rúžov, ktorý som písala pred nedávnom.  
2. kozmetika - korekčné pleťové mlieko na nečistoty Professional
Pre mňa super výrobok. Z tejto rady som používala aj peeling a je to asi najlepší peeling aký som kedy mala. Cítim po ňom fakt, že mám čistú pleť. A aj po tomto mlieku sú super výsledky. Keď ho používam dlho, mám hladšie čelo.
3. kniha - Smaragdové oči
Je to kniha od Kuka, speváka Horkýže Slíže. Kúpila som ju v Kauflande v zľave, keď som bola na zeleninu. Keď som ju tam uvidela, hneď som ju brala, pretože kapelu mám rada. Viem, že veľa ľudom sa táto kapela asi nepáči, ale ja ich úplne zbožňujem. Nie je to kapela, ktorá má len sprosté texty. Myslím, že chalani sú dobrí, veselí ľudia, ktorí robia veľa super vecí. 
Kniha je inak tiež riadne sprostá, ale nasmiala som sa pri nej riadne. Mesiacu kníh som mohla venovať nejakú kvalitnejšiu literatúru, ale keďže som toho v marci mala veľa, aj do školy, rada som sa odreagovala pri takejto oddychovej knihe. 






4. oblečenie - tričko Guns&Roses
Ako som sa zmieňovala už viackrát, milujem kapelové tričká. Toto je z Tally Weijl a musela som ho mať. A teraz ho nosím dosť často.
5. topánky - hnedé šnurovačky
Niekto mi povedal, že vyzerajú ako cowboyské, ale krásne. Tak som sa potešila, lebo aj mne sa páči to krásne prešívanie. Sú z CCC a sú veľmi pohodlné a tiež ich teraz nosím veľmi často.
6. doplnok - batoh
Aj tento batoh nosím teraz stále do školy. Z kabelky ma vždy riadne bolí ruka a chrbát, má super krásne sovičky. Takže som akože extra múdra :D.

7. seriál - Pretty Little Liars
Ako som spomínala, ťažký mesiac, tak aj seriál musí byť oddychový. Som ešte len na nejakej tretej sérii a strašne sa mi páčia tie ich outfity. Aria je top! Ale aj Spencer má super outfity! Ktorá sa najviac páči vám? 

8. blogerka - fresshion
Ja ju mám proste najradšej. Sledujem ju od úplných začiatkov. Páči sa mi ako vie neuveriteľne kombinovať jednotlivé kúsky a vždy je všetko tip top a ona krásna. A odkedy aj pečie, tak sa môžem ešte rozplývať aj nad všetkými tými dobrotami. Mňam!
9. youtuberka - A cup of Style
Proste milujem ich videá. Postujú skoro každý deň a vlogy sú tak zaujímavo spravené. A hlavne je super, že sú dve, takže sú videá častejšie a ešte k tomu často cestujú, Lucka je teraz aj na Erasme v Anglicku, takže je to o to zaujímavejšie. A k tomu stále stíhajú viesť aj svoj blog s extrémne krásnymi fotkami tu.
10. random 
Tak tento mesiac ma tešilo krásne jarné počasie, ktoré sa až na konci zhoršilo, ale aj jeden z týchto upršaných dní bol super. Celé dopoludnie som strávila s rodinou. Boli sme ráno na kávu, potom v meste a nakoniec ešte aj na obed. To sa už dlho nestalo!
Akí sú vaši marcoví favoriti? 

24 komentárov:

  1. To tričko i botky vypadají super! :) A holky z A cup of Style taky sleduju a jsou prostě nejlepší! :) Hezký článek :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkní oblíbenci. :-) To tričko vypadá skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten rúž vyzerá celkom dobre :) A som zvedavá, aký budeš mať názor, keď prejdeš na štvrtú, či teraz-skončenú piatu sériu - outfity majú stále úžasné, ale je to čím ďalej, tým desivejšie :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Random, favourites a new in jsou moje nejoblíbenější články :-* PLL je jeden z mých nejoblíbenějších seriálů, i když ta pátá řada mě nebavila, poslední díl byl dokonalý :) Absolutně jsem zamilovaná do toho tvého sovičkového ruksaku, ach jo ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Topánky sú krásne! Možno vyzerajú trochu kovbojsky, ale na to podľa mňa nie je nič zlé :)) PLL som videla iba pár dielov, ale už sa nemôžem dočkať, kedy si to pozriem chronologicky :D A baby z Cup of style sú strašne zlaté :))
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hrozně se mi líbí jak si článek pojala a hezky to rozdělila, mnohem líp se to čte :) PLL♥

    BayaChick

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super sumarizace měsíce :) Hrozně pěkně se mi četl a díky za tip na blogerku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že si ju ešte nepoznala a zapáčila sa ti :)

      Odstrániť
  8. ty outfity v PPL jsou boží, hlavně Hanna se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď to tak po sebe čítam, vlastne sa mi páčia všetky, viem, je to seriál a sú tak nastajlované, nie je im zima a pod., ale je to proste super inšpirácia :)

      Odstrániť
  9. Krásný článek)) pll outfity jsou super, ale v poslední době se mi nejvíce líbil ty od Emily...od první série jde vidět, jak hodně se jí změnil styl :D -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ešte len na tretej sérií, lebo to pozerám fakt len ako takú oddychovku, tak sa teším ako sa zlepšia jej outfity :)

      Odstrániť
  10. To tričko je úplne úžasné!! :) Tiež mám veľmi rada tie s názvami/logami kapiel.
    A baby z A cup of style sledujem tiež, majú skvelé videá!

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ten batůžek je krásný ♥ a PLL zbožňuju, už ho sleduju strašně dlouho a pořád mě to baví! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ariine outfity milujem! Škoda že taký šatník s takou postavou nemám aj ja :D Spencer má tiež dobrý štýl, potom je u mňa Hanna a potom Emily lebo sa oblieka najjednoduchšie (tak ako ja :D ). Ale ktosi tu vraví, že sa jej outfity zmenili tak neviem no. Ja som videla asi tak tretiu sériu a ootom ma to prestalo baviť :D

    Inak dobrý článok, najprv som myslela že to bude somarina, a zavriem to hneď, ale príjemne ma to prekvapilo. :)

    creyativite

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Bože ty botky jsou úžasné! <3

    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Horkýže slíže jsou parádní kapela! :) Nechápu, jak je někdo nemůže mít rád. Uznávám, jsou trochu avantgardní a zvláštní, ale právě proto velmi originální :) Jejich ztřeštěné nápady prostě baví, stejně jako jejich hudba a texty! A vůbec jsem nevěděla, že Kuko napsal i knihu :O To se po ní musím podívat! :D
    Jinak triko parádní, není nad trika s názvy kapel :3 A botičky jsou moc pěkné, však kovbojský styl má něco do sebe ;)
    Pretty Little Liars ...kdysi jsem sledovala, od 4.série to vzdala :D Otravovalo mě, jak to neustále natahují a celé se to zamotává. Ale jinak souhlasím, Aria má luxusní outfity :) Celkově se Lucy Hale umí moc pěkně oblékat!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Taky mám takové články ráda! :)
    PLL taky sleduju a už se těším, kdo je A :D a prosím obličej, jméno nestačí :D a nejvíc se mi asi líbí Lucy a Ashley :)

    a tousty na sladko určitě zkus, velká dobrota :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hm..ta rtěnka má určitě hezkou, ale na mě moc mdlou barvu, radši mám sytější...ovšem ten název <3...A batůžek je taky super, teda aspoň to, co vidím :D. Na PLL se nedívám, viděla jsme ukázky a moc mě to nechytlo, připomíná mi to stylem natáčení (kamera, kostýmy, prostředí) takkové ty seriály typu Gossip Girl a nebo i Glee a na tom (už) teď neujíždím. Faktem je, že co jsem se koukala na fotky, mají holky opravdu hezké věci :D!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja používam výrazné rúže, ale tento mám rada práve preto, že si nemusím dávať pozor a nanesiem ho aj v autobuse a tak :D

      Odstrániť
  17. Jé, tu knížku jsem taky chtěla! A Horkýže Slíže zbožňuju nemůžu se dočkat na léto a festivaly, který se bez nich neobejdou:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks