streda, 15. apríla 2015

Festival Inspiration

Ahoj! Na viacerých zahraničných i našich blogoch či portáloch, napríklad aj na blogu Life as Iva alebo na stránkach Vogue, Elle, Style, Popsugar, sa objavili články s fotkami z prvého víkendu festivalu Coachella a keďže sa aj ja chystám na nejaký ten festival, nechala som sa inšpirovať. Tu sú fotky ľudí, ktorých outfity alebo štýl sa najviac páčia mne. Chystáte sa v lete na nejaký festival? Dúfam, že nám počasie víde ako minulý rok! Fotky sú teda z rôznych portálov, facebooku a tumblr, ktorý je sám o sebe veľkou inšpiráciou. 


Vôbec by som sa nenahnevala, keby som všetky tieto kúsky mohla hodiť do svojho šatníku, ale najviac ma zaujal outfit Gigi Hidad. Ten by som brala všetkými piatimi! Dúfam, že aj vás Coachella trochu inšpirovala! Páčil by sa vám takýto článok aj po druhom Coachella víkende?

24 komentárov:

  1. Vestička s třásněmi je TOP!! :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný výběr. Nejvíc se mi líbí šaty na první fotce a pak vestička na poslední :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úúú super inspirace :) Určitě jsem pro další článek! :)
    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som na festivale nikdy este nebola a pekne fotky:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásna inšpirácia a tie šaty na prvej fotke sú proste naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nebola som ešte nikdy ale tak moc chcem na nejaky ist! :D a tie americke si neviem predstavit ani... inak outfity su super, celkom moj vkus :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prečo si okopírovala design blogu od the monica? Fakt úbohé. Monika je kreatívna slečna a vymyslela niečo čo ešte nikto nemal, a ty si to len tak skopíruješ! Krava

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jednou bych chtěla jít na Coachellu mám za to v seznamu co chci stihnout :D já jdu asi jen na colours a co ty ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite je to zážitok, a je tam milión tých interpretov! Idem na Topfest zatiaľ, ale to skôr len preto, že lístok som dostala a kvôli kamarátom, že aj keď nebude nejaká extra hudba tak bude dobrá atmosféra, a pozerala som aj na Colours a Grape, tak uvidíme :)

      Odstrániť
  9. Ten poslední a první mě zaujal nejvíc ♥ Je fakt, že Coachella je takový... terno pro módní blogerky. Mě se ale málokdy líbí ty outfity, abych pravdu řekla. Některý jsou na mě až moc ... zvláštní :D Ale to k festivalům prostě patří :-* Na jaké festivaly se chystáš ty?:-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa to veľmi páči, ale na iných ľudoch, na mne by to vyzeralo s toľkými doplnkami a triasnami úplne smiešne :/ :D a odpovedala som v komentári číslo 11 :)

      Odstrániť
  10. love it!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. skús ešte toto, to by sa ti mohlo páčiť :)
    http://www.spelldesigns.com/blog/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já už se festivalů nemohu dočkat! Super inspirace:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Úžasná inspirace. Coachella je vždy místem fashion inspirace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vybrala si krásne outfity, úprimne chcem niekedy takýto festival navštíviť, snáď sa mi to podarí ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Fíííha, to je pořádná dávka inspirace :) Já na nějaké divočiny ve formě ubírání na látce nemám odvahu, ale budu se aspoň snažit se tohle léto trochu odvázat :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásná inspirace. :) Nádherné fotky a to sluníčko♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Miluju podobné inspirace a konkrétně i tento boho styl! Za mě je první fotka naprostá jednička! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. na festivaly se už hrozně těším, celkově na léto, a moc se mi tato pohodová, trochu hippie festivalová moda líbí! kimona a ty šortky, wow <3

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ty první šaty jsou strašně krásný, ale celkově jsou to moc hezké outfity! :-) + se mi hrozně líbí to jak si dávají ty různá tetování na ruce nebo kamínky pod oči! To je TOP! :3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks