piatok, 17. apríla 2015

Holé nohy

Ahoj! Dnes tu mám outfit zo včerajšieho dňa, ktorý bol úplne krásny. Slniečko svietilo, 25° v tieni a ja som sa vybrala na poštu, pretože som musela poslať tento super cute balíček. Uskutočnila som ďalší swap, tentokrát s Luckou z Česka. Keď príde, tak vám samozrejme ukážem, čo som dostala a istotne sa tu objaví fotka s vecičkami, ktoré som jej poslala ja. A ako ste na tom vy so swapovaním? Vrhli ste sa do toho už aj vy?

Keďže mi bolo naozaj teplo zvolila som letné šaty, ktoré sú mimochom úplne úžasné na to, že sú z Ebay a stáli do 5€. Nosila som ich aj v zime a budem ich často nosiť aj v lete. Je to tenučký materiál, ale príjemný, nijak nesmrdeli, farby nepúšťajú. Jednoducho super kúpa. Hneď ako prišli som si objednala ďalšie, s menšími kvietkami, žltomodrej kombinácií.
Mama ma za moje vyletnenie samozrejme pekne pochválila. A vraj nebudem vôbec chorá! 
Conversy sú moja láska. Nikdy som nechápala ako môžu ľudia za obyčajné číňanky vyhodiť nehorázne peniaze. Tieto mi kúpil brat už pred vyše dvomi rokmi a som spokojná. Stále sú to síce obyčajné číňanky, plátenky na jar a leto. V zime som si kúpila druhé, tiež nízke,ale béžové a tie už som tiež stihla vyvetrať, ale svietiť novotou budú asi až dokonca leta. Nie som totižto tip čo nosí plátenky aj keď je zima, prší, leje, všade je blato. Proste, keď už mám bledé tenisky, chcem aby boli bledé čo najdlhšie, bez ohľadu na to, či boli za 5 alebo 70 euro. A moje po dvoch rokoch vyzerajú celkom čisté, čo poviete?
šaty - Ebay, sveter - Zara, plátenky - Converse, kabelka - H&M, náušnice - Reserved

28 komentárov:

  1. Ty šaty jsou krásné! :)
    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, tak ty šaty jsou překrásný :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne šaty. :) A tiež som si chcela kúpiť nízke biele Conversy, ale tie kožené. Škoda, že nikde nemali moje číslo.
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šaty jsou opravdu moc pěkné. :-) A na fotky ze swapu se moc těším. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné šatky! Moc ti to sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já zatím neswapuju, ale časem bych to ráda zkusila :) Pořád to ale odkládám na dobu, kdy budu bydlet nebo aspoň denně dojíždět do města, abych měla čas a možnost vybrat pro druhou stranu to nejlepší :)

    Hrozně moc ti to sluší... já šla včera zase v kraťáskách a tílku a po zimě jsem si to neskutečně užila :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šaty sú rozkošné ♥ Veľmi ti to pristane!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné šatky, celkově se mi outfit moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Šaty jsou krásný a k těm teniskám se fakt hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tesim se na odhaleni co v balivku je, saty s converskama ti neskutecne slusi

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pohodlné a přitom elegantní, palec hore :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásné šaty, nákupy na Ebay jsem zatím nezkoušela, asi bych měla

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Kecky Converse mám úplně stejné, jsou nejlepší :) a šaty jsou krásné - hrozně se mi líbí s kombinací s teniskami

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úžasné šaty a ta cena! :) Converse si plánuji pořídit také v nějaké světlejší barvě :) Moc se mi líbí právě kombinace šatů a kecek. Povedený outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásné! :) Na léto takovéhle kytičkové určitě super! :) a za volbu conversek k nim za mě palec nahoru! :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. riadne krasne super:) ale ešte by som ja so šatami počkala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja nosím šaty celoročne s pančuchami samozrejme, ale vtedy som išla len na hodinku von okolo pol druhej keď bolo fakt 25°, no teraz to na holé nohy naozaj už nie je, ale niektoré dievčatá som videla už aj v sandáloch :D

      Odstrániť
  17. šaty sú krásne a kombinácia s teniskami ešte viac :D super!!
    ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Skvělý outfit, pěkné šaty:)

    carolinegrey.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásné šaty :) a o converskách uvažuju momentálně :)

    http://singestyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ty šaty vypadají skvěle. Miluju tenhle ležérní styl - nějaké pěkné šaty na léto a converse k tomu. Vypadá to strašně pohodlně a sluší ti to :-* Ty šaty mě fakt baví!^^

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Šaty ti veľmi pristanú. Ebay je proste úžasné miesto :D A tiež som v tej horúčave vyšla v kraťasoch, ale na ďalší deň zase bunda -_- hrozné, toto striedanie počasia :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Pěkné šaty! Taky si chci koupit bílé conversky, jsou super! ))

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Super kombinace, elegantní holčičí šatičky a k tomu Conversky, to se mi hodně líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks