pondelok, 27. apríla 2015

Outfit

Ahoj! Pozrite čo mi prišlo! Ale o tom až v budúcom článku :P. Chcela som vás len nalákať. Dnes tu mám namiesto rozbaľovania kawaii boxu outfit, ktorý som mala v škole a zmenou kabelky sa pretransformoval na outfit, v ktorom som sa vybrala na zmzlinu. Bola dobrá, aj teraz by som si dala!

Mám pre vás tiež jeden tip. V predajniach Kik majú super 40 denové silonky. Mám ich na sebe, mala som ich už viackrát a ani po stálom nosení ani po pratí sa tam neobjavilo zatiaľ žiadne očko a len veľmi málo zatiahnutí, ak viete čo myslím.





16 komentárov:

  1. Ten outfit se mi líbí, fakt ti sluší :) u nás se říká normálně vyžmolkovat jako asi v celém Česku :D -L

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Onopkovat jsem nikdy neslyšela :-)
    Díky za typ na silonky. tyhle silnější a pokud možno i barevné nosím nejraději

    OdpovedaťOdstrániť
  3. such an adorable look! I really like the skirt<3 well matched with that cardi and sneakers....

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný outfit, sluší ti. A na balíček se už těším :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Silonky z KIKu jsou nej! :D Jinak ti to moc sluší:)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkné, pěkné :) Sluší Ti to!

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny outfit a už sa teším na ten balík ;)

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak na ty silonky si asi zajdu! :) .. Jinak ti outfit moc sluší, kočka :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc pěkný outfit, sladila si to moc hezky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to jsem moc zvědavá, co je v balíčku :) Outfit je moc příjemný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no tak toto je velmi zaujimavy silonkovy post o nicom

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ta sukně ti neskutečně sedí :) Vypadá to celé naprosto skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Oufit vypadá krásně a moc ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks