piatok, 3. apríla 2015

Školský outfit

Ahoj! Dnes mám pre vás stredajší školský outfit. Počasie bolo pravé aprílové! Bláznivé. Ráno svietilo slnko, potom začalo snežiť, pršalo... Takže som mohla zvoliť hlavne iné topánky, ale prežila som. 
V poslednej dobe veľmi rada nosím tento ruksak. Je to úplná výhoda, nebolí vás ruka, chrbát a ani necítite, že niečo vôbec nesiete.Inak si myslím, že sveter outfit celý oživil.

Som úplne rada za túto sadu prstienkov z Tally Weijl. Stáli len 99 centov, ale sedia mi všetky, čo je úplný zázrak, lebo vždy sú mi aspoň dva veľké. Taže tlieskam Tally Weijl, že myslia na ľudí s tenkými prstami.
A prišiel mi balíček Swap. Už minule som ukazovala, čo posielam ja. Prekvapilo ma, že väčšina z vás stránku Swaplace nepoznala. Vytvoríte swap, vypíšete čo by ste si priali a čo naopak nie, niekto si váš swap zvolí, dohodnete sa, prichystáte balíčky, pošlete a už len čakáte, čo vám príde a mne prišiel balík včera. Úplne vám to urobí radosť! Čo bolo v balíčku vám ukážem na budúce.

20 komentárov:

  1. Outfit vypadá hezky, hlavně ten svetr mě zaujal barvou:) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už se nemůžu dočkat na ten balíček, mám tohle strašně ráda. :-) Jinak pěkný outfit.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj skvelý outfit :) ten sveter a boty sú dokonalé :)
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hej! :O
    Palec nahoru za ten styl! Hrozně krásný oblečení ^_^
    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi pekný outfit, rozkošné prstienky aj batoh ♥ máš novu followerku ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Opäť krásny outfit ;) Milujem tie prstienky na konce prsta. A už som zvedavá, čo bude v balíčku :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem všetkým veľmi pekne :) a rozbalený balíček už zajtra!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nabuduce to odfot na sebe :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Outfit je úžasný, krásné věcičky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ruksak má suprovú potlač, tiež po nejakom teraz pozerám, ale potrebujem niečo elegantnejšie, s takýmto rozkošným by som do práce nemohla ísť :-)
    a som zvedavá na obsah swap balíčku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásný outfit, mám podobný svetr (střihem i barvou) a také ho nosím do školy (když tam zrovna jedu), nejradši ho mám s bílou košilí pánského stylu :) Ten potisk na batohu je boží, taky ho mám, ale na cestovní tašce na kolečkách :D

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty prstýnky jsou úžasný a batoh taky :3 <3 Přesně takovej bych hrozně chtěla :3 A na swap jsem zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nice haul. :)
    Would you like to follow each other? Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten batoh? :-o Nemohla jsem se od něj odtrhnout pohledem. Vypadá vážně roztomile a taky po takovém batohu prahnu, ale nějak nemůžu najít "ten správný" :) Celý ten outfit mě baví a ty prstýnky jsou rozkošné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ten batoh? :-o Nemohla jsem se od něj odtrhnout pohledem. Vypadá vážně roztomile a taky po takovém batohu prahnu, ale nějak nemůžu najít "ten správný" :) Celý ten outfit mě baví a ty prstýnky jsou rozkošné! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks