sobota, 25. apríla 2015

Swap a outfit

Ahoj! V minulých článkoch som spomínala komezmetický swap, môj druhý, ktorý som uskutočnila a keďže už Lucke balíček prišiel a bola veľmi spokojná, môžem vám teda dnes ukázať, čo som jej doň zabalila.

V krabičke sa teda skrývala maska na vlasy a na tvár (niekde som čítala, že táto je od Freemana najlepšia), super ceruzka na pery od Essence v tom najčervenšom odtieni, moja obľúbená riasenka Super Shock od Avonu. Ďalej nejaké vzorky od Dermacolu, lebo ich mám doma snáď milión, krém na ruky od Balei, ktorého vôňa sa drží snáď večnosť, tvárenka S-he v takom tmavšom odtieni - bude super na leto a červený lak od Astoru, ktorý mám sama veľmi rada.
šortky - Stradivarius, topánky - CCC, tričko, kabelka - Bershka, bunda - New Yorker, šál - Calliope, náušnice - Ebay 
A ešte tu mám pre vás taký dosť tmavý outfit z minulého víkendu. Dlho som premýšľala či ho uverejniť, lebo je tmavý, aj fotky sú tmavé, bolo už neskoro a neviem či sa vám outfity takouto formou páčia. Momentálne nemám nikoho, kto by ma fotil niekde vonku a som strašne nefotogenická, neviem ako sa tváriť, ani ako stáť. Takže mi prosím do komentáru napíšte či sa vám páči outfit raz za čas takouto formou alebo ich nemám zverejňovať vôbec. Vďaka!

36 komentárov:

  1. Sluší ti to, škoda těch tmavých fotek :/ Ale klidně jednou za čas outfit uveřejni, inspirace se hodí vždycky :) A balíček Lucce závidím, je super! :) :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Swapy sú super nápad ☺ outfit sa ti vydaril, máš peknú postavu, určite si môžeš dovoliť obliecť hocičo, takže kľudne dávaj takéto inšpirácie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Outfit je super, takový elegantní, svetřík a tričko ho rozjasňují. Moc sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Poslala jsi slečně super věci :) .. A s fotkami mám stejný problém, nemá mě kdo fotit a fotogenická také vůbec nejsem, ale líbí se mi i outfity touto formou :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Outfit je skvelý, mne osobne tá tmavá farba neprekáža - skôr naopak ^^ Swap je skvelý nápad a tvoj balíček sa mi veľmi páčil :)

    hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takto se mi outfot moc líbí, lepší než jen naskládat oblečení. A ten swap je skvělý, moc hezké věcičky jsi ji tam zabalila.
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Velmi mě zaujal ten "pařížský" krém na ruce:) Vypadá krásně:)
    Jéé..mám dost podobné šortky, akorát bílé:) Ale ty černé jsou taky božské:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Outfit je super :)
    http://borasparkle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Naskladala si jej veľmi pekný balíček :) Outfit je super! Táto forma fotiek je podľa mňa fajn a nie si jediná nefotogenická :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelý outfit! ;)

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Fialkový krém na ruce je top :-)

    wormake.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Outfit je fajn, aj keď urcite by to lepšie vyznelo niekde vonku.
    Ak ťa nemá kto fotit, tak skús také 'outfitove aranžmá'. Pekne si to naukladaj a naaranzuj niekam a posteľ a pofot. Niekedy to vyzerá ešte lepšie ako outfit foteny o zrkadlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. také fotky som skúšala a sú aj tu na blogu, a mám v pláne to tak striedať :)

      Odstrániť
  13. Na outfitu se mi líbí svetřík. Proti mně jsi fotogenická, já budu ráda, když se dopracuju k takovým fotkám, jako máš na blogu ty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super outfit!
    Děkuji mockrát za návštěvu na mém blogu a doufám, že se zase někdy vrátíš! ♥

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Outfit super a nákupy též. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pěkné věci ve swapu:)

    Jinak moc pěkný outfit. Máš pěkný vkus:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Modrá maska od Freemana je super, mám z nej celé balenie. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  18. aj ja som raz robila swap, je to super :) pekné kraťase! :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Outfit je super! A Swapy milujem! :) Poslala si Lucke krásne veci...
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Fakt ti to sluší, hezké kraťasy :) Nevadí, že je to tmavé, pokud člověk chce, tak vidí vše! Klidně víc takových fotek) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Prave som natrafila na tvoj blog.. Je taky... Velmi lubezny :)) naozaj mily a mam z neho taky priatelsky pocit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, tvoj blog sledujem už dlho, o to viac si to vážim a oproti tebe som absolútna amatérka :D

      Odstrániť
  22. Veľmi pekný outfit, páči sa mi ten bordový svetrík ale škoda že poriadne nevydieť topánočky, vyzerajú zaujímavo.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Krásny outfit :) krémy balea dokonale voňajú úplne ich milejem... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Swapy som ešte nikdy nerobila, ale snáď ich nikedy vyskúšam :) Pekný outfit!

    OdpovedaťOdstrániť
  25. I keď je outfit ladený do tmavých tónov, podľa mňa je super :) Najviac sa mi asi páči tá posledná fotka, kde je aj s bundou a šálom!
    Máme asi rovnaké šortky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. vůbec nevadí, že outfit je tmavý :3 je super, tmavé oblečení já můžu :3

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Taktiež som kedysi dávnejšie robila swap a bolo to super, navyše ty si pripravila naozaj krásny balíček. A outfit je super, určite ich zverejňuj častejšie. ;-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Skvělý outfit,vůbec si nemyslím, že by byl moc tmavý :) Naopak, je povedený, elegantní :) Určitě občas nějaký svůj outfit uveřejni, těším se na další inspiraci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. tyhle swapy mám moc ráda. vždycky se na to rozbalování těším jako malá holka :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Krásné věci, tu olejovou kůru na vlasy od Baley jsem v drogerii neviděla, musím lépe koukat :) Outfit je moc hezký

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  31. super outfit :) černé šortky si chci taky pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks