nedeľa, 5. apríla 2015

Swap

Ahoj! Dnes sľubovaný post o tom čo som dostala v balíčku. Vopred sa ospravedlňujem za fotky. Bolo to fotené v štvrtok, keď bolo to šialené aprílové počasie. Snežilo, pršalo, svietilo slnko..Všetko naraz! Takže každá fotka je v inom svetle. 
Takže všetky darčeky boli zabalené v krásnom jarnom zelenom papieri s kuriatkami a kvietkami, ale mám len fotku z mobilu a v úplnej tme, lebo vtedy práve pršalo. Ale dám ruku do ohňa za to, že som to fotila aj foťákom a úplne pri okne, ale kam tá fotka zmizla, netuším. 
Ako prvý na mňa vyletel list s pozdravom a popisom a potom jednotlivé balíčky. Najväčším balíčkom bola biopha micerálna voda, ktorá ma veľmi zaujala. O tejto značke som zatiaľ čítala len veľmi málo a tak som pekne zvedavá. Obsahuje výťažky z Aloe, netestuje na zvieratách a pleť by mala krásne vyčistiť. Predáva sa aj v DM a myslím, že mi niekto radil aj ich deodoranty. 
Väčšinou sa sprchujem, ale kvôli tejto soli do kúpeľa s vôňou vanilky a pačuli značky Balea si doprajem riadny kúpeľ. A anti bakteriálny gél vždy poteší, používam ho skoro stále, ale túto značku som ešte neskúšala.
Ďalšími kozmetickými darčekmi boli maskara od Astoru Big and Beautiful Butterfly Look, lak od Rimmel v mojej najobľúbenejšej farbe a bezfarebný Baby Lips. Všetky produkty určite využijem a konečne aspoň vyskúšam po dlhej dobe inú maskaru.

Poslednými dvomi darčekmi boli maškrta v podobe malín v horkej čokoláde značky Landgarten, ktorým akosi stále odolávam a agávová šťava, ktorú až do poslednej kvapky využijem na pečenie, do sladkých raňajok ako biely jogurt s ovocím alebo ovsenej kaše, ale aj na palacinky, lievance a vafle. Už sa teším! Inak malinky sú aj s označením Fair Trade.
Ja som sa balíčku veľmi potešila a som rada, že som sa rozhodla swap zrealizovať. Tiež som vďačná, že prvý swap takto vyšiel, všetky produkty mi vyhovujú a naplno ich využijem. Teraz sa trošku na seba hnevám, že aj ja som sa mohla trošku viac snažiť, ale stále dúfam, že aj Simonke sa balíček páčil aspoň spolovice tak ako mne. A čo vy? Brali by ste takýto balíček?

20 komentárov:

  1. Balíček je super, taky by mě takový potěšil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balíček je skvelý, o BioPha minerálnej vode som zatiaľ nepočula, každopádne to znie zaujímavo :) Baby Lips som si prednedávnom kúpila a môžem len odporúčať :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné věci, skvělý swap.. Jen bych se chtěla zeptat - jakou částku jste si určili? To jsem nějak v tom textu nenašla..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och zabudla som, dohodli sme sa na 20€ :)

      Odstrániť
  4. Takovýhle balíček, by mě také potěšil :). Je to super, že se ti někdo trefí do vkusu a překvapí tě :). Určitě udělej nějakou recenzi těchto produktů, bylo by to super

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super balíček, o mojom prvom swape už rozmýšľam aj ja. Keď som si o tom prvýkrát prečítala na tvojom blogu, hneď som sa tam musela zaregistrovať. :D
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten balíček vypadá skvěle a myslím, že jsou to všechno hrozně užitečné věci. Od Baby lips až po antibakteriální gel (pokud to s tím tučňáčkem antibakteriální gel je^^). To jsou věci, bez kterých správná žena snad ani nemůže fungovat :) A přišlo ti to v roztomilých balících papírek. Jen si ty věci užívej naplno :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to je podle nás podařený SWAP!
    Moc se nám dárečky líbí, taky by nás velice potěšily! :-)
    Tak ať dělají dlouho radost ;-)

    NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to je podle nás podařený SWAP!
    Moc se nám dárečky líbí, taky by nás velice potěšily! :-)
    Tak ať dělají dlouho radost ;-)

    NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úžasný balíček, tiež by som taký chcela dostať :) tá micelárna voda ma zaujala celkom a agáve sirup si asi kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Předem děkuji za návštěvu mého blogu :).
    Abych pravdu řekla, ani s jednou věcičkou nemám zkušenosti, ale rozhodně bych ho na vyzkoušenou brala :D :).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tá biopha ma celkom zaujala,potom čakám recenziu! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. swap bych taky chtěla udělat! Musí to být super :3 a děkuju za komentář :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak to je super! Vpadá to fakt skvěle a je fajn, že to všechno využiješ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc se mi líbí ta micelárka, že bych si ji taky pořídila?:) A ten tučňák na gelu od Carex na mě vždy při návštěvě drogerie mává, ale držím se! :D Agávový sirup mám moc ráda, naučila jsem se ho dávat snad do všeho možného...Krásné dárečky, jeden lepší jak druhý:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To počasie je fakt hrozné, škoda hovoriť :D Swap si dostala veľmi pekný, tie maliny v čokoláde sú super nápad. A neboj sa, určite sa bude balíček páčiť aj jej :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pěkný swap, musím se přiznat, že o tom slyším poprvé... všechny věcičky jsou pěkné, hlavně využitelné :).
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks