utorok, 5. mája 2015

April Favourites

Ahoj! Mesiac ubehol ako voda a ja som tu opäť s mojimi favoritmi, tentoraz za mesiac Apríl. Tak vrhnime sa hneď na to.
 1. dekoratívna kozmetika - paleta Avon
Túto paletu už mám dlhšie, v Avon katológu bola len veľmi krátko a už sa myslím nedá kúpiť. Najviac využívam hnedý, bledý a žltý tieň, ale oblúbenou sa stala pre tie farebnejšie tiene. Keďže je tu jar a o chvíľu leto, snažím sa o farebnejšie líčenia. Síce dosť práši, čo vidieť aj na fotke, ale nejak mi to nevadí, neopadávajú na líca, takže v pohode. Výdrž tieňov je priemerná.
2. kozmetika - pleťová voda Dermacol
Prvýkrát som ju vyskúšala hneď ako vyšla na trh niekedy na konci leta minulý rok a odvtedy si ju skoro stále kupujem. Nedráždi, pleť dobre vyčistí, proste mi vyhovuje.

3. kniha - Jedenásť minút
Priznám sa, že je to jediná kniha, ktorú som za mesiac apríl prečítala. Hanba mi! Dôvodom je škola, skúšky, seminárky. Paula Coelha som prvýkrát čítala asi pred štyrmi rokmi, keď bol okolo neho ošiaľ a chcela som vedieť, čo všetci na tom vidia. Toto je štvrtá kniha, ktorú som od neho prečítala a pre mňa je to jedna z tých, čo sa mi od neho páčila viac. 

4. oblečenie - kvetovaná sukňa
Obyčajná kvietková obtiahnutá mini sukňa z Bershky. Krásny vzor a farby na jar!
5. topánky - béžové Converse
Klasika! Hodia sa skoro ku všetkému, sú pohodlné, ráno vám v nich nie je zima, poobede, keď už pečie slnko v nich nie je teplo. 
6. doplnok - náramky
Asi ma polovica z vás ukameňuje. Sú to napodobeniny Cruciani náramkov z Ebayu. Keďže mám veľmi chudé ruky, tak mám málo možností, čo sa týka náramkov a preto ma minulé leto zaujal tento trend, ale 10€ za jeden látkový náramok sa mi fakt dávať nechcelo. Tak som si objednala 3krát po 5 kusov z ebayu v random farbách a v lete sa mi super nosili. Cez zimu som ich odložila a teraz na ne znovu prišiel čas.
7. seriál - Gossip Girl
Ďalší oddychový seriál! Som strašná, ale momentálne nečítam ani nepozerám na nič extra intelektuálne :D. Tento seriál začal totižto chodiť v telke a tak si ho nahrávam a potom to pozerám popri cvičení, a tak mi cvičenie rýchlejšie ubehne.

8. blogerka - JULI JULI
Moja obľúbená fashion blogerka sa vrátila! Trikrát hurá! Jej blog nie je až taký známy, ale má perfektné outfity, perfektné foky! Úplne sa mi páči jej väčšinou minimalistický štýl.
9. youtuberka - Zoella
Každý ju asi pozná, ale ja som ju intenzívnejšie začala pozerať až teraz. Doteraz som pozerala na jej videá len občas, keď sa mi niečo objavilo v odporúčaných videách. Nala je najviac zlatunký pes!
10. random - Kawaii
Keď som sa dozvedela, že som v giveaway vyhrala Kawaii box, úplne mi to zmenilo náladu. Bol to jeden marcový pondelok a ja som cestovala do školy asi 4 hodiny, takže si to asi viete predstaviť. Prišiel však až v apríli a príspevok o ňom si môžete prečítať tu.

24 komentárov:

  1. Ty sukýnka a Conversky, TOP ♥ A Zoellu taky nesleduji nějak pravidelně, ale je skvělá :).
    Přestěhovala jsem se na nový blog, najdeš mě zde - http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta paletka má moc hezké barevné odstíny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta paletka je pěkně poskládaná :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Coelha jsem přečetla všechno, co napsal a všechny knížky mám ráda. Jen tu poslední (Nevěra) jsem moc nepochopila a přišlo mi to, jakoby ji ani nepsal Coelho.
    Na Zoellu se dívám už roky, je vtipná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne odtiene v paletke :) a celkovo všetko pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podobnou paletku si chci koupit od Makeup Revolution :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta sukně vypadá božsky :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Paletka z Avonu by se líbila i mě. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta paletka vypadá moc hezky ;) GG mám taky moc ráda :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ta paletka vypadá moc hezky ;) GG mám taky moc ráda :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som v apríli neprečítala ani jednu knihu, tiež kvôli škole :( A to tak strašne milujem knihy ♥ Takže sa nemáš za čo hanbiť :D
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sukně vypadá fakt hezky! Já teď přestala používat pleťové vody, protože jsem zjitila, že mi zhoršují pleť, ale tak snad je ten Dermacol teda lepší :/ -L

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I jedna kniha je uspech! Paletka je hezka. Na juli juli kouknu.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Juli Juli nepoznám, musím sa na ňu pozrieť. Paletka je krásna :)
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Converse jsou super věc a Paulo Coelho - 11 minut úžasná kniha. Všechno ti vlastně schvaluju na 100% :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Od Coelha tu mam uz mesiac Alchymistu, zatial aom sa ho nedotkla. Snad sa do nej coskoro pustim. Od Avonu moc kozmetiky nemam, ale paletka vyzera fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. JULI JULI mám taky ráda, líbí se mi hlavně její fotky i outifty. sukně je parádní :))

    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Coelho! <3 môžem povedať, že Alchymista mi zmenil život.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Gossip Girl je strašně dobrej seriál! Já na něm byla kdysi uplně závislá :-D Jinak ty Conversky ti závidím taky bych přesně takový chtěla:( :-D A ta sukně je taky fajn :-)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Conversky jsou super, mám v plánu si koupit černé. Já za duben přečetla asi jen dvě knížky, takže na tom nejsem o moc lépe. A může za to škola!!!

    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  21. S micelárkou od Dermacolu som aj ja veľmi spokojná. Moju recenziu si môžeš prečítať tu: http://music-escapefromreality.blogspot.sk/2015/04/dermacol-detox-defence.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ta květovaná sukně vypadá nádherně <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks