pondelok, 11. mája 2015

Báza pod očné tiene

Ahoj! Dnes mini recenzia na môj obľúbený produkt. Je ním báza pod očné tiene. Očné tiene som začala používať až tak pred rokom, a po niekoľkých mesiacoch ma začalo štvať, že sa mi vždy po niekoľkých hodinách zliali do jednej línie.  Tak som si povedala, že nejakú bázu vyskúšam. Skúšala som tekutú od Essence, ktorá nestála za nič a bolo to ešte horšie ako predtým. A tak som si už dávnejšie objednala túto bázu od Avonu.




Báza je v malom sklenenom kelímku, ktorý mi nevyhovuje, keď mám dlhšie nechty a viac naberiem pod nechty ako na prst. Takže ak nosíte dlhé nechty bude to problém, možno štetcom.
Zo začiatku mi síce trochu vysušovala viečka, takže asi nebude pre tých, čo majú suchú pleť. Potom to už bolo v poriadku, používam ju doteraz a som spokojná. Na viečkách mám tenké fialové žilky, ktoré krásne zakryje, zjednotí pleť na viečkach a vytvorí dobrý podklad pod očné tiene. Tiene sú intenzívnejšie a nezlejú sa do jednej línie. Možno až fakt po dlhom dni, keď prídem neskoro domov. 
Tu môžete vidieť jej konzistenciu. Je taká hustejšia, ale zas nie úplne tuhá. Mne takáto konzistencia úplne vyhovuje a dobre sa mi s ňou pracuje. Na krabičke bol napísaný aj odtieň Light Beige ktorý má len jeden, takže nechápem na čo to pomenovanie. Balenie má 3 g. Avšak používam ju už dlho a stále je tam toho dosť. 

bez bázy a s bázou, očný tieň je tiež značky Avon


Mne vyhovuje, nie som žiadny beauty guru, takže neviem veľmi písať o takýchto produktoch. Pre mňa a moje používanie je ideálna a ak aj vy používate očné tiene len raz za čas a hľadáte bázu, skúste túto. Pomer cena kvalita je ideálny. Určite však existujú aj lepšie a kvalitnejšie bázy pod očné tiene. 
Používate bázu pod očné tiene? 

19 komentárov:

  1. Na poslední fotce je teda hodně vidět rozdíl! Možná o téhle bázi popřemýšlím :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ta poslední fotka mě dostala, asi tu bázi zkusím :-) Díky za tip :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zkoušela jsem a super :). Škoda, že si stíny tak často nemaluji, určitě bych ji využila :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rozdíl na poslední fotce je fakt markantní,báze vypadá dobře. Trochu mě vyděsilo to vysušování, mi některé Avon produkty vysušují pleť, tak bych asi sáhla po jiné, ale konzistence je mi sympatická :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám akorát bázi od Essence, která není špatná, ale také to není žádná sláva. :))) Tahle vypadá hodně dobře a rozdíl je opravdu vidět.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tuhle bázi má moje mamka a ta sní není moc spokojená, ale každému vyhovuje něco jiného :) Já používám bázi od elfu, a také celkem fajn :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Přesně tuhle bázi mám a je super, moc ráda ji používám :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Neviem no :D ja nejako veľmi avnu neverím :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bázi naprosto zbožňuji, jedna z mála, která mi na očích udrží stíny celý den :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Oční stíny jsou pro mě základ na plesy nebo podobné akce, a tak mě taky vždy naštve, když jsou po hodině pryč! Teda, já si obvykle dělám kouřové líčení, takže černá šmouha v pozadí zůstane, nicméně díky za tip! Dobré vědět, že něco fakt účinně stíny na víčkách udrží! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aj moja mamka ju používa a veľmi si ju chváli :) ja mám bázu Painty Pot od MAC a tá je tiež super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Bázi mám a funguje jak má. Za cenu 79,- je dobrá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Upřímně, nečekala bych, že po téhle recenzi začnu o téhle bázi přemýšlet. AVON je pro mě značka, kterou bych přirovnala k Essence, nebo Miss Sporty, takže taková ta levná kosmetika z drogérky ale báze vypadá skvěle!

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zrovna nějakou novou bázi scháním, tu co mám mi nevyhovuje :(
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť
  15. pořád sháním dobrou bázi, měla jsem dřív perfektní od Zoevy, ale už ji delší dobu nemají, tak
    jsem zkusila od Essence a je to takový průměr ... díky za tip na avon, mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja používam práve tú tekutú bázu od Essence :D a musím s tebou len súhlasiť, je úplne na nič :) K bženému líčeniu mi to ale nechýba a nevadí, takže to nejako neriešim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja používám pod očné tiene make-up alebo mám korektor, ktorý vyzerá, že má podobnú konzistenciu (tak mi to príde podľa fotiek), Tiene tak držia oveľa lepšie. Určite to niečo pod tie tiene chce.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. O téhle bázi jsem slyšela už hodně a víceméně samé pozitiva. Možná ji taky zkusím.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tuhle bázi máme doma, ale já ji skoro vůbec nepoužívám, protože stíny nepoužívám, ale do budoucna je to dobrá věc :D moc hezké fotky :)

    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks