sobota 9. mája 2015

Books New in

Ahoj! Dnes tu mám knižný njúin. Sú to anglické paperbacky, ktoré som kúpila na internetovom bazári. Po anglicky som knihu ešte nečítala, môj prvý jazyk je nemčina, takže nie som z angličtiny až taká dobrá a preto som si vybrala pre mňa jednoduché čítanie ako Sophie Kinsellu.
Pár knižiek som od nej čítala už po slovensky, tak som zvedavá na anglickú verziu. Uvidím ako mi to pôjde. Sú o také oddychové ženské romány. Ďalšou knižkou je The Devil wears Prada od Lauren Weisberg. Videla som film, myslím, že knižka tiež nebude ťažká na čítanie.
Poslednou knihou v balíku bola The King's Speech od dvoch autorov Marka Logue a Petera Conradi. Určite každý videl film, a ak nie tak to rýchlo zmeňte! Veľmi dobrý film, vtipný a obaja predstaviteľia hlavných postáv Colin Firth a Geoffrey Rush sú naprosto skvelí. Keďže ide o opis vzťahu logopéda a anglického kráľa Juraja VI., bude to trošku ťažšie čítanie, ale dúfam, že to zvládnem. Mimochodom teraz som sa dočítala, že Mark Logue je vnukom tohto logopéda, takže určite to bude veľmi zaujímavé.

Výsledky vyhľadávania


Čítate aj vy v cudzích jazykoch?

22 komentárov:

  1. Tyjo, tak to tě docela obdivuji. Anglicky se sice učím už asi 8 let ve škole, ale pořád nejsem na takové úrovni, abych mohla číst knížku, i když bych opravdu chtěla.
    Jinak to vypadá na dobrý výběr knížek, i když já se momentálně soustředím spíše na knížky k maturitě. Kde, světe div se, šopaholici a Prada nejsou :D
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to super! Já se přiznám jsem si koupila knížku v AJ ale když jsem ji poprvé viděla dostala jsem se stěží na 3 stranu a to jsem každé 6 slovo vyhledávala. Připadala jsem si jako hňup, od té doby jsem se na knížku neodvážila ani šáhnout. :D Nemyslím si že bych byla v AJ špatná a tak to trochu přisuzuji těžké angličtině :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Knížky v Aj čtu běžně, přečetla jsem tak půlku shopaholičky (série), a vybrala sis super knížky na začátek, klobouk dolů :) Já jako první knihu přečetla něco z knihovny, což byl čtvrtej díl série (nechytala jsem se) a vyklubalo se z toho fantasy (nechytala jsem se ještě víc) :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Knihy v angličtine čítam už pomaly viac ako v našom rodnom jazyku :D Tieto vyzerajú celkom dobre, asi ich pôjdem omrknúť.

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Knížky v angličtině mám ráda, ale doporučuju mít vždy při čtení po ruce slovník, protože tam někdy najdeš výrazy, které ani nevíš, že existují v češtině :D Jinak fakt super, že tolik čteš, snad se ti knihy budou líbit :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. citam denne, ale na knizku si netrufnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, super, viděla jsem filmy a mám je ráda :). Jinak angličtina není zrovna to mé, ale třeba zrovna na filmy a seriály se v angičtině dívám ráda :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Shopaholičky jsou skvělá edice a i ten film se mi moc líbil, byla to sranda :D A Ďábel nosí pradu to samé!! V angličtině jsem "Devila" četla a byl skvělý :) Hned jsem o několik(set) módních anglických výrazů víc poučenější :D
    tribanany.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Klobouk dolů. Přečíst bych zvládla, ale zda bych všemu porozuměla, tak tím si jistá nejsem.
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelé knihy! :) Diabol nosí pradu a tiež Confessions of a Shopaholic som videla a film sa mi naozaj páčil, preto si myslím, že knihy budú rovnako dobré, ak nie aj lepšie :)

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To už je i druhý díl shopaholiků? Tyyy jo, pohledám, to mě taky láká si přečíst ;).
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super, citanim sa da dost zlepsit v cudzich jazykoch. Ja radsej citam zahranicne casopisy. Predsa len, na knihy potrebuje clovek viac casu.
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Kráľovu reč som videla, je to úžasný film :) knižku vidím prvýkrát, som rada že vďaka tebe o nej viem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja som v čase, keď som pozerala film netušila, že je aj knižka :)

      Odstrániť
  14. jééé krásné knížky, taky je plániji číst, ale raději v češtině :D :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Všechny knížky (až na tu poslední) znám z filmového zpracování a zbožňuju je! V anglickém originále to musí být ještě lepší <3

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Králova reč je úžasný film, kniha bude tiež určite veľmi zaujímavá :) Celkovo super výber kníh. Komixy sú hlavne v angličtine, tak to si niekedy prečítam, ale tam to človek pochopí aj keď nevie nejaké to slovíčko :D Inak som ale zatiaľ veľmi v angličtine nečítala...
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Knížky vypadají skvěle, viděla jsem filmy, takže to bude určitě super počteníčko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Knížky vypadají skvěle, viděla jsem filmy, takže to bude určitě super počteníčko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Knihy majú krásne obaly :3 Určite budú také dobré ako filmy ;)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Shopaholiky miluju. Přečetla jsem všechno, z toho dva díly v angličtině, protože jsem nedokázala čekat než to u nás vyjde v češtině. V současnosti se v zahraničí prodává nový díl, který se odehrává v L.A. Četla jsem ukázku v angličtině a je to opět skvělé

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Hrozně ráda bych četla v angličtině, ale pořád jsem se neodhodlala. Myslím, že sis vybrala pro trénink skvělé knížky.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks