utorok, 19. mája 2015

Letné inšpirácie

Ahoj! Síce sa mám učiť na posledné dve skúšky, ale prokrastinácia nado mnou ako vždy vyhrala a ja surfujem na internete ako blázon! Poznáte to? Namiesto všetkých tých povinností a kopám papierov s poznámkami si radšej prezeráte tumblr, blogy, eshopy. Hádžete si len tak šaty do imaginárneho košíka a zrazu sa spamätáte a uvedomíte si, že hodina, ktorá mohla byť využitá oveľa produktívnejšie, je fuč!

Dnes mi do emailu zablúdil newsteller zo stránky Esprit a mňa tam samozrejme zaujalo hneď niekoľko letných kúskov. Ach, ja sa toho môjho šetrenia asi ani nedožijem. Našťastie som si zatiaľ nič neobjednala, ale nebolo od toho ďaleko. Chystám sa však na nákupy do Bratislavy, takže určite tam zavítam! 
Zaujali ma hlavne vzorované kúsky ako tento overal či sukňa. Overal ešte žiaden nemám, takže určite ho môžem pripísať na svoj letný wishlist. Trendu šľapiek ako Birkenstock som zatiaľ nepodľahla a asi ani nikdy nepodľahnem, ale tieto staroružové sú krásnou alternatívou. Nemyslíte? 


Budúci mesiac sa tiež konajú promócie mojej sestry (ak spraví skúšky :D, držte palce), a tak je tu ďalšia príležitosť na nové šaty, napríklad v modrej, v poslednom čase mojej obľúbenej. Inak myslíte, že je takáto kabelka vhodná?
V mesiaci jún ma tiež čaká jeden festival, tak dúfam, že počasie bude priaznivé. Mám na pláne jeden boho outfit s kimonom a pierkami, ale páčia sa mi aj takéto ležérne chic kúsky.


Ďalšie nádherňajskovské plavky a jeden outfit na dni, kedy príde chladnejšie počasie. Nezdá sa vám, že ma veľmi chytil ten trend batôžkovských kabeliek? Chcela by som ich všetky, vo všetkých farbách a veľkostiach!
Ktorá koláž outfitu sa vám páči najviac? Nakupujete cez internet alebo tiež radi len tak prezeráte rôzne eshopy?

24 komentárov:

  1. Samé krásné kousky :-)


    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přesně vím o čem mluvíš :D Mám se učit na přijímačky, ale furt čučím na nějaké blogy a stránky s oblečením a kosmetikou :D
    ať ti dopadnou dobře zkoušky :))

    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vidím, že batůžkové kabelky sis opravdu oblíbila a nedivím se, jsou krásné, ale myslím že já osobně bych na státnice zvolila jinou kabelku :) Modré šaty jsou přímo božské a overal mě také zaujal. Super článek! :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné kousky. Pro mně je internet taky požírač času :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni, jeden kousek hezčí než druhý :-D jinak letní overaly doporučuji, sama je mám několik let a spokojenost! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prokrastinace je těžká věda no ! :D Znám ji moc dobře, taky bych se teď měla učit - ale už toho mám upřímně plné zuby :/
    Outfity moc pěkné, líbí se mi ten festivalový.. :)


    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeeej, skoupila bych to všechno (a začala bych od plavek :D), super inspirace! Ad kabelka, záleží na tom, jak je velká - pokud je stejně nebo o trošičku větší než běžné psaníčko, nevidím v tom problém... jsou to státnice, ne svatba, vždycky můžeš schovat popruh dovnitř a tvářit se, že je to zbrusu nový styl psaníček (moje oblíbená taktika, i když nevím, jestli na to tyhle nejsou moc "vakovité" :D)... a třeba ta malá bílá mi přijde úplně v pohodě :) Větší by ale už byla mírně nevhodná...

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten pocit znám, nebo když si mám prostě psát úkoly a jen tak zapnu počítač a najednou prostě zvítězí ten! :-D Jinak moc pěkný článek, brala bych všechno!!!! :-D :-)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné kombinácie! Také super oblečenie by sa vždy zišlo :D Najviac sa mi asi páčia náušnice z druhej koláže. A tiež si niekedy ani neuvedomím ako sa mi podarilo zabiť toľko času, ale Tumblr sa o to proste nejako postará :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super kobinácie. Vedela by som si z toho vybrať :)
    Takéto stavy dobre poznám. Síce sa už na skúšky naučím, ale namiesto niečoho užitočného sa dokážem pri pc zaseknúť na niekoľko hodín :D
    Držím palce na skúšky ;)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ďakujem všetkým za komentáre a za držanie prstov, tiež vám všetkým čo skúškujete, maturujete, robíte príjmačky, alebo len prekonávate prokrastinačné stavy, držím prsty, aj tie na nohách :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jůůůů moc pěkné věcičky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Světle modré šaty na promoce se mi moc líbí :) Overal taky žádný nemám, tak jsem přemýšlela nad koupí a tento je super! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Great picks and outfits!

    Hugs from Denmark x
    Mathilde | MATHILDE JULIE

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hej, internet je fakt obrovský požierač času :D Práve dnes som si objednala pár vecí z H&M a tiež sa chystám na také menšie pred-letné nákupy :) Pekný článok!

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádherné inšpirácie a tie plavky a trická! Krása, hneď mám chuť ísť nakupovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Vždy sa ti outfity vydaria, brala by som všetky ♥
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  18. já když se učím, tak nemůžu mít v blízkosti notebook, protože to potom není učení, ale tumblr tumblr tumblr... :D ten třetí outfit je top! :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ano, prokrastinácia.... v tom som majster. Keď som sa mala učiť na skúšky, robila by som čokoľvek iné - aj umývala okná.o))) Držím palce, nech sa skúšky podaria. Čo sa týka letných inšpirácii, veľmi sa mi páčia overaly. Nie som síce úplne presvedčná, že pristanú mojej postave, ale pojdem určite aspoň skúšať. Modré šaty, ktoré si vybrala na promóciu sú veľmi pekné. Aj kabelka sa mi páči, ale určite na inú príležitosť. Na promóciu by som vybrala spoločenskú kabelku - psaníčko.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. áno priznávam sa som čistí online shopaholic :P klikanie a hádzanie do košíka aj keď niekedy ani nekúpim je moja veľká závislosť a potom ma to zas v tom košíku núti ešte viac kúpiť ah jaj škoda slov :D hlavne pri tom dokážem zabiť naozaj hodiny a hodiny a zrazu je už večer a zistím, že som po príchode z práce nič nespravila čo som mala.... :)
    ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásné koláže plné úúžasných věcí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks