štvrtok, 7. mája 2015

Love is ... ( I + I = I )

Ahoj! Dnes som tu opäť s ďalším otváracím článkom a to už môjho tretieho swapu. Mal to byť malinký swap okolo 8€ ak si dobre pamätám a mal to byť swap so všeliakými drobnosťami. Ja som teda v balíčku od Sofie dostala obyčajné lepiace papieriky, ako aj krásne lepiace papieriky so srdiečkovým motívom. Ďalej dva laky od Miss Sporty, s ktorými sa teraz u mňa akosi rozsypalo vrece. Našla som si v balíčku tiež pilník na nechty, kresbičku a nádherné vreckovky s moustache motívom.







Najväčším darčekom boli vlastnoručne vyrobené náušnice a ružové tričko značky House. Síce takéto náušnice veľmi nenosím, ale v lete si ich určite párkrát vezmem. Myslím, že Sofia vysoko danú cenu prekročila, čo ma naštvalo v tom, že som sa aj ja mohla posnažiť trošku viac. Ale hádam sa jej aj balíček odo mňa bude páčiť. Bohužiaľ som ho robila narýchlo a zabudla odfotiť, ale čeknite jej kanál, možno ho spomenie vo videu. :) Do swapu som dala tvárenku s jednej limitovanej edície od Essence, lak na nechty, nálepky na nechty, dva náramky, čelenku a zošit s kvietkami. 
Ešte tu mám pre vás aj outfit, ktoré som mala niekedy v utorok, keď bolo škaredo ako skoro celý týždeň. Aj tá fotka je akási divná, ale nestíhala som a celkovo to nie je nejak extra inšpiratívny outfit. V takomto počasí ma nebaví nosiť sukne či šaty. Máte to aj vy tak?
bunda - New Yorker, sveter - Zara, tričko - Shana, rifle - Tally Weijll, topánky - ?, taška - Stradivarius, náušnice - Ebay


23 komentárov:

  1. Já si na sebe nevezmu šatky či kraťásky pokud si nejsem úplně jistá, že bude pěkně :D. Nemám ráda, když mi ji zima, jsem pak nesvá. Raději pěkně v teple.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To tričko je skvělé :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Swapy se mi líbí, je to dobrý nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Swap je skvelá vec, sestra mi hovorila, že by som to mohla s niekým skúsiť ale zatiaľ ma nikto nenapadol :-) Super vecičky!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dostala si pekné vecičky, ja som tiež teraz robila swap s kozmetikou... O pár dní pridám na blog :)
    Outfit je dokonalý... Inšpirovala si ma ním :)
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Swap se opět povedl. :-) Pěkný outfit.
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Swap super :) A ano mám to také tak, když je škaredé počasí, sukně jdou stranou! :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. O Swapu jsem nikdy neslyšela... koukám, že mám velké mezery, ale doplňuji je na tvém blogu :)) Tvoje outfity mě hrozně baví, takže víc takových článků :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný swap a moc hezký outfit :)
    http://inspirationbypett.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty boty jsou supr!
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc pekné veci ! děkuji za komentář !!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To jsou krásné věci! taky bych chtěla někdy udělat s někým swap! je to hrozně zajímavý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďalší super balíček :) Tie laky majú podľa mňa úplne dokonalé farby :3 A pekný outfit, náušnice sú super :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem všetkým za komentáre, už je vás tu 50 pravidelných čitateliek, takže dievčatá tešte sa na giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Máš strašně super blog, ihned musím dát odběr! Jinak, outfit se mi líbí...ale já nosím šaty a sukně i když prší.Prostě jsem se zamilovala do nošení těchto dívčích kousků. Dokonce jsem jednou vydržela půl roku na sebe nenatáhnou kalhoty (kromě legín na cvičení) ano, až takový jsem blázen :DD
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne! akože aj ja som v tomto extrémista, ale keď viem, že idem cez pol mesta peši a má pršať tak radšej neriskujem :D

      Odstrániť
  16. Ty swapy se mi začínají zamlouvat... krásné věci si dostala :-) Mě se nejvíce ale asi vážně líbí ty kapesníky! :D

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jéje, pěkné je to, všechno! Vlastnoručně vyrobené naušničky jsou moc pěkné :) A kapesníčky roztomilé :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks