nedeľa 31. mája 2015

My spring

Posledný deň na zapojenie sa do letnej giveaway

Ahoj! Dnes som tu s mojim  zhrnutím dvoch predchádzajúcich mesiacov. Sú to väčšinou fotky z instagramu, ale aj také, ktoré sa nikde inde neobjavili.
Apríl sa začal typickým bláznivým počasím, najskôr snežilo, potom padali krúpy a nakoniec bolo krásne slnečné počasie.
Pracovala som na najhoršej seminárke na svete, pozerala videá na youtube kvôli odreagovaniu a väčšinu času som sa učila. Všetky skúšky som spravila na prvýkrát, síce nie s najlepšími známkami, ale hlavne že som spravila. Ako sa darilo vám pri prijímacích skúškach/maturitách/skúškach/štátniciach?
Converse som skoro nedávala z nôh.
S bráchom sme drtili xbox. Po dlhej dobe som si kúpila módny časopis a to len kvôli darčeku - mydlu, ktoré mi teraz rozvoniava po celej skrini. Prišlo mi prvé tričko s vlastnou potlačou, článok tu
Tešila som sa z kvitnúcej prírody.
Tešila sa na balíčky z booho, článok tu a na balíček z rings&tings, článok čoskoro. Rozbalovala som svoj prvý kawaii box, článok tu a svoj druhý swap, článok tu.
Jedla som piate cez deviate, zmrzlina, hermelín a najlepšie cukríky.
A nakoniec som raz za čas vyrazila na nejakú prechádzku.
Aký bol váš apríl/máj?

30 komentárov:

  1. Krásne fotky ❤❤ A už sa teším na článok o balíčku :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé super fotky a super zrhnutí. Jasný, že nejde tolik o známky, hlavně když má člověk zkoušky za sebou, že? :) A conversky jsou super, kdybych je měla, asi bych je také nesundávala.

    Jinak také chystám podobný článek, ale s ukončením května. :).

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, veď ako sa hovorí, na známky sa aj tak nikto nepozerá :D ja som plánovala tiež na konci apríla, ale nejak nevydalo a bolo by to asi aj kratučké, ale určo sa teším naň, lebo milujem také články, kde je aj veľa všakovakých fotiek :)

      Odstrániť
  3. Fakt krásné fotky:) já naštěstí žádné důležité zkoušky letos neměla, takže tohle mě prošlo -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky, s jídlem to máme podobně, také jsem jedla páte přes deváte :D To já s bráchou hraju a ps akorát tak scooby doo :D :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky, jsem zvědavá na balíčky z eshopů :).
    P.S.: U mě na blogu se koná giveaway, tak bych ráda pozvala tebe i tvé čtenáře :).

    http://www.onefreedreamer.blogspot.cz/2015/05/1-narozeninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkné fotky, z balíčků jsem se těšila s tebou. :-) Taky by mě bavilo rozbalovat neznámé balíčky. Naštěstí školu už mám za sebou, tak si nemusím lámat hlavu se školou, ale hlavní je, že jsi zkoušky zvládla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je moc fajn nápad, dát měsíc ve fotkách :) Procházky patří k jaru a conversky jsou prostě nej :3

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Měla jsi moc hezký měsíc! zmrzku zbožňuju! v poslední době si kupuju hodně Magnum. Teď mi nejvíce chutná ten s malinovou příchutí ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. lovely post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné fotky! :)

    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéé ty kytičky a to jídlo <3, taky nemám ráda psaní otravných seminárek :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Conversky jsou super, ale nejskvělejší jsou TY Haribo bonbony. Kupuji si je snad každou chvíli :)
    The decadence of decay

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hezké fotky!:)
    Vždycky mám období kdy hrozně dlouho nosím pořád jenom Conversky, haha.
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hezké fotky!:)
    Vždycky mám období kdy hrozně dlouho nosím pořád jenom Conversky, haha.
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. u mňa je skúškové v plnom prúde, čakajú ma ešte tri skúšky a tiež sa len učím, už nech to prosim skončí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hezké fotky. Na odreagování jsou videa na Youtube super

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Už delší dobu přemýšlím nad tím, jaký časopis si koupit :D Máš nějaký oblíbený? Nebo kupuješ podle dárečků? :) - Upřímně, taky většinou kupuji podle dárků :D :D
    https://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemám žiadny, oveľa radšej čítam blogy :) preto som si kúpila tento len kvôli darčeku :D

      Odstrániť
  18. Ty tvoje converse mě tak baví a Zoella? ♥ Ano, ano, ano!^^

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásne fotky a tie conversky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Moc hezké konversky :)
    conversky jsou taky skvělé ale já víc ujíždím na vanskách :D

    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ja milujem takéto články, sú uplne super. Inak conversky sú top! haha :D
    Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju giveaway tu: http://allyblueberry.blogspot.sk/2015/05/2nd-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Vypadá to na skvělé dny! Mne poslední dobou neudělala největší radost živá příroda, ale když mi kluk vystřelil na střelnici růži. Takový můj splněný sen :3
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Skvělé fotky, vypadá to, že sis jaro užila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Moc pěkná koláž fotek. :) A conversky jsou nej, taky je miluji. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Pekné fotky! :) Ja som za máj skoro nič nestihla, tak snáď sa to tento mesiac dosť zmení :D A tiež som jedla jedno cez druhé...
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ty kvetoucí kytky jsou tak krásné a tak voňavé jen kdyby mi to nezpůsobovalo tak silnou alergii. Kdyby ne tak si je dávám snad do každého pokoje :DD

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks