sobota, 23. mája 2015

Nákup na anglickom eshope

Ahoj! Ak sledujete aj môj facebook, tak ste sa tam asi pred mesiacom mohli dočítať o mojom prvom nákupe na stránke boohoo. Je to britský eshop s trendovým oblečením a vždy, keď som tam zablúdila, páčilo sa mi tam trilión kúskov. 

Keď mi prišiel email s oznámením o výpredaji a poštovnom pre Európu nad 20€ zadarmo, neodolala som a znovu to tam poprezerala. Veď 20€ nie je tak veľká čiastka. Prezerala som hlavne teda kúsky v zľave, keďže som nič také nepotrebovala a hľadala som skôr niečo čo ma zaujme.
Asi si teraz poviete, že mi mierne prepína, ale v košíku sa ocitli vianočné svetre. Boli v obrovskej zľave, ale také originálne, že som ich musela mať a kúpila som jeden aj sestre a kamarátke.

Dodacia doba je v Európe okolo desať dní a ja som objednávala 19. apríla. Balíček bol obrovitánsky, ťahala som ho z pošty 27. apríla, čiže to trvalo osem dní. Všetko bolo ešte zvlášť zabalené v igelitových vreckách.

Ako prvé som teda kúpila mikinu, ktorú vidíte na prvom obrázku a tú som teda objednala trikrát. Bude to pre sestru a kamarátku super darček na mikuláša. Mikina je vo veľkosť S/M, tak je trošku väčšia a dlhšia, ale veľké mikiny sú v zime najlepšie. Je teplá a z príjemného materiálu, stála 4€.  

Druhým skvelým vianočným úlovkom je tento sveter. Kto by nepoznal tú známu hlášku zo Sám doma? Už sa teším ako ho budem nosiť v zime k legínam a podobne. Opäť je dlhší, má väčší výstrih, je skôr na jedno rameno a stál 5€.  Nie je to úplne ten najmäkkučkejší sveter, ale vôbec mi to nevadí, lebo je to ten druh materiálu, na ktorom sa nevytvoria hneď žmolky.

Posledný úlovok je konečne letný a to tento boho náhrdelník, ktorý bude super na festivaly. Na obrázku však vyzeral lepšie, v skutočnosti pierka odstávajú na všetky strany a neviem ako ich skrotiť. Stál 5€. 
Celkovo som s nákupom spokojná, platila som cez Paypal, všetko bolo bezproblémové a tovar prišiel rýchlo a v poriadku. Normálne poštovné stojí 5€, čo nie je žiadna horibilná suma, ak sa napríklad dohodnete aj na nákupe s kamarátkou. Ja si zase počkám až bude poštovné zadarmo nejak limitované a niečo ma zaujme. Momentálne je poštovné zadarmo ak nakúpite nad 40€.
Poznáte tento eshop? Objednávali ste už z boohoo? Ak poznáte ešte nejaký podobný eshop, kde nie je poštovné drahšie ako samotný produkt, tak šup s nimi do komentára. Rada sa pozriem. 
Už ste sa zapojili do letnej giveaway?

22 komentárov:

  1. Super
    Všechny věci jsou krásné,, hlavně tedy ten extrémně roztomilý vánoční svetr. Takové období mám na podzim, začnu skupovat svetry na veliko! :D
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super věcičky! Vůbec jsem o tomhle e-shopu dřív neslyšela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O eshopu jsem slyšela, ale zatím jsem se na něj nikdy nekoukala a po přečtení tvého článku to musím napravit. Ta mikča je krásná, i svetřík. :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takové vánoční svetry osobně moc nemusím teda :D ale náhrdelník vypadá skvěle :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja zatiaľ som tiež žiaden nemala, ale tieto sa mi zapáčili hneď! :)

      Odstrániť
  5. Zde jsem tedy ještě neobjednávala, ani o tom neslyšela, ale pěkné :). Obzvlášť ten náhrdelník!! :)
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten náhrdelník je fakt boží :))
    možná se přemluvím a se ségrou si odtud objednáme :))
    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám ráda věci z Anglie, sestra mi jednou něco přivezla a je to úplně jiné než tady, i na těch eshopech jsou zajímavější kousky.
    Líbí se mi to, co sis objednala, ta mikina je super nápad :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Eshop znám, ale zkušenosti s nákupem nemám :) Věci vypadají zajímavě..a inu, proč nenakoupit na Vánoce už teď? :D Kór když to vyjde levněji :) Svetry jsou pěkné, já mám ráda, když jsou delší a takové jakoby "vytahané", prostě se do něj tak zabalit, čajíček a zima může začít :3

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som este o tomto e-shope nepocula cize dakujem za novinku :) najviac sa mi paci ten nahrdelnik ten je uplne uzasny :)

    Pozývam na GA o kozmetický balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Když je to ve slevě a líbí se Ti to, proč si na Vánoce nenakoupit už teď? ;-) Svetry jsou bezva, moc se mi líbí ten ze sloganem ze "Sám doma", ten je TOP <3

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Boohoo je úžasné!! Mám od nich jedny kalhoty na kolo-legíny - krásné, barevné s indiánským vzorem, nikdo nemá tak veselé legíny na kolo jako já :D A taky mám dvoje šatky - jedny plesové smaragdové a jedny kostkované alá anglická školačka, můžu ho všem doporučit a ty jsi si taky vybrala krásné věci, ten svetr je super :D
    tribanany.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne veci si si nakúpila ;) Ten druhý svetrík sa mi veľmi páči, no a čo, že nie sú Vianoce :D
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  13. very nice!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten svetr je božský, přesně na takovýhle způsob se sobem + ten tvůj má strašně pěknou barvu jsem hledala i já a nenašla jsem ho..:-/ Snad tenhle rok budu mít větší štěstí :-D ale ten tvůj je fakt krásnej! :-) Celkově krásné věci si jsi koupila! :-)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tie svetríky sú úplná bomba! Na Vianoce sa určite zídu. Aj náhrdelník je krásny, páčia sa mi tie pierka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Eshop znam, ale jeste jsem neobjednavala. Ale rada bych ucinila, kdyz teda ziji v Anglii.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite skús, myslím, že často tam je pre adresu v UK poštovné zadarmo :)

      Odstrániť
  17. Slintám nad boho náhrdelníkem. Je úžasnej!!!
    Ale ty vánoční svetry mě dostaly. :D Osobně nemám ani jeden vánoční svetr ačkoli jsem je vždycky chtěla! :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. úžasné veci, také sa u nás určite nedajú zohnať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. veľmi pekné veci, najviac sa mi páči ten druhý svetrík,určite pozriem tú stránku lebo som ešte o nej nepočula,myslím si že urobím aj "menší" nákup.. :D
    www.mimlovee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. pekné vecičky, ja som na shop pozerala už dávnejšie, pár vecí by som tam aj našla, ale z nákupu vždy akosi zišlo:/, asi som sa bála ako by mi oblečko sadlo naživo:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks