streda, 27. mája 2015

Provence

Ahoj! Dnes len kratší článok s novinkami do mojej izby s nádychom Provence! Z eshopu Decobyt mi totižto prišli krásne drevené kvetináče s motívom levandúľ. Eshop ponúka rôzne bytové doplnky, nielen z dreva, ale aj z iných materiálov ako kov, prútie, sklo, textil. Nájdete tam hodiny, obrazy, svietniky, moje obľúbené lampáše, kvetináče a ďalšie drobnosti do domácnosti. Všetky doplnky do interiéru sa nesú v takomto francúzskom alebo podobnom anglickom štýle, ktoré sa mne osobne veľmi páčia.

Eshop zasieľa produkty prostredníctvom pošty alebo kuriéra, dodávka je rýchla a bezproblémová. Sada týchto kvetináčov prišla zabalená vo veľkej vrstve bublinkovej fólie, takže sa nemusíte báť, že vám príde niečo poškodené a podobne. 
Ako vidíte sadu tvoria tri drevené kvetináče rôznych veľkostí a nájdete ich presne tu.  Nie všetky využijem na kvety, do stredného som už uložila všetky moje laky na nechty, s malým musím ešte niečo vymyslieť a do veľkého snáď niečo zasadím. Ak sa niečo podarí, určite to tu uvidíte!

Tiež som sa zastavila v Kik, kde vždy kúpim niečo do izby. Naposledy to bol tento sklenený svietnik a flaštička, s ktorou tiež musím niečo vymyslieť. Tabuľky boli pôvodne zásvesné, ale asi sa im to tam rozpadlo a predávali to v zľave zvlášť. Budú pekné, ak ich len tak opriem na poličke o knihy. Čo myslíte?
Ďakujem eshopu Decobyt za zaslanie Provence kvetináčov. 

22 komentárov:

  1. Ty motivy levandule se mi vždy moc líbily, a to mi její vůně naživo zrovna nelahodí :) Ale na těch dekórech to vypadá pěkně :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty květináče s levandulí by se líbily mojí mamce. Ona může všechno, kde je levandule. :-D Cedulky budou určitě vypadat moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Květináčky jsou krásné, levandule mám moc ráda. Dokonce jsem jednou měla jednu i v pokoji, bohužel nejsem velká zahradnice a tak tam ted mám pouze umělou :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. TY levandolové květináčky jsou nádherné, také bych si jednou takové přála mít. Ale to chce mít celou vystylovanou domácnost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám rada levanduľu a tie kvetináče vyzerajú úžasne :) Už by som sa mala zastaviť niekde v Kiku alebo Möbelixe :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné květináčky, taky se mi tenhle styl líbí :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To jsou krásné doplňky, motiv levandule já můžu :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Květináče vypadají nádherně, taky miluju tenhle styl, takže na eshop určitě kouknu :)) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie kvetináče sú moooc pekné :) ♥

    www.everydaywithlola.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahh,to jsou moc krásné věcičky! ty květináčky jsou boží! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kvetináče sú krásne a tie tabuľky budú tiež vyzerať veľmi pekne :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Kvetinace jsou pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tie tabuťky sú skvelé :-)
    Na mojej stránke práve začala giveaway, budem rada, ak sa zúčastníš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Provence motivy me nikdy neomrzi :)

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jak já miluji takovéto motivy. A celkově levandulovou vůni. Jednou si chci do tohoto stylu zařídit byt a hlavně kuchyň!
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  16. jej tu sklenenú nádobku s korkom mám aj ja :) slúži mi ako dekorácia... čo sa týka tých tabuliek ja by som cez ne prevliekla špagát a spravila z nich znovu závesné
    ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  17. som zvedava ked tam niečo zasadiš ale drevene kvetinače asi dlhšie nevydržia ako na laky to môže byť fajn:))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. udělala jsi dobře, že sis pořídila ty květináče, levandule jsou moc krásné :))

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Přesně do takového stylu máme chodbu. Mamina ten styl miluje a já to asi zdědila :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks