štvrtok 21. mája 2015

Spotrebované

Ahoj! V poslednej dobe som dopotrebovala niekoľko výrobkov a tak som sa rozhodla napísať o nich článok. Ak sa chcete dozvedieť o nich niečo viac a či si ich kúpim znovu, tak čítajte ďalej.

Tak začnem asi výrobkami, ktoré si znovu nekúpim. Prvým z nich je telové mlieko od Balei s medovou vôňou. Kúpila som ho na rýchlo. Potrebovala som nejaké mlieko na intrák na posledný mesiac. Takže nechcela som nejaké drahé a viem, že niekto mi mlieka od Balei odporúčal. Ale asi nie toto, lebo toto bolo úplne hrozné. Malo vodovú konzistenciu a vsakovalo sa do pokožky snáď sto rokov. Po hydratácií ani stopy.
Ďalším produktom od Balei je balzam na pery, ktorý som používala a stále kupovala, ale v poslednej dobe už som si fakt začala uvedomovať, že skoro vôbec nehydratuje a pery mám chvíľu po nanesení opäť suché. 
kakaové maslo Avon
Ďalším produktom na telo je kakaové maslo od Avonu. Super hydratuje, ale nepekne vonia, okolo kakaa tá vôňa ani nešla a navyše je až príliš tuhé, takže sa zle rozotiera. Na obrázku to asi nie je dobre vidieť, ale takáto konzistencia mi naozaj nevyhovuje.
Alverde očný krém som si  kúpila kvôli tomu, že po mamine mám nepekné tmavé kruhy pod očami a chcela som teda nejakú starostlivosť, ktorá by pomohla nejak oči rozžiariť, aby po použití okolie očí vyzeralo lepšie. Tento očný krém mal vodovú konzistenciu, stačilo málinko, ľahko sa rozotrel a rýchlo vsiakol. Balenie má 15ml, používala som ho vždy večer, ale vydržalo dlho vďaka tomu, že stačilo naozaj máličko. Veľmi zle mi však krém išiel z tuby, keď už bol poloprázdny stávalo sa mi, že vytláčaní mi častokrát z tuby vyšlo oveľa viac ako som chcela. Extrémne zmeny som však nezaznamenala, takže budem hľadať iný očný krém.
L'oreal Elseve balzam Nutri-Gloss na dlhé vlasy, ľahko sa mastiace. Balzam na vlasy má vlasom dodať oslnivý lesk. Takéto výrobky veľmi nepoužívam, tento som dostala, a celkom ma to prekvapilo. Vlasy sa naozaj krásne leskli a boli aj také jemnejšie. Ale myslím, že sa vlasy aj rýchlejšie zamastili.
Ďalšou skupinou sú produkty, ktoré boli priemerné a možno si ich ešte niekedy zadovážim.
Čistiaci krémový gél od Avonu z rady Clearskin s 2% kyselinou salicylovou mi vyhovoval, nechala som ho pôsobiť dlhšie. Je to skôr niečo ako maska, nie je to ten klasický čistiaci gél, ktorý sa spení a hneď sa zmyje vodou. Po umytí  mám naozaj pocit čistejšej pleti. Rovnaký efekt má tiež peeling od Avonu z rady Clearskin professional, ale tento gél nie je taký drsný.
Riasenku Big&Beautiful som si objednala, keď bola novinkou, má veľký umelý kartáčik. Na začiatku dosť zlepovala riasy, ale po dlhšom používaní, keď trošku uschla bola v pohode a riasy skôr zahustila ako predĺžila. Tiež patrí k produktom, ktoré nezavrhujem, ale ani nevyzdvihujem.
hore - Super Shock, dole - Big & Beautiful


A poslednými dvomi produktami sú tie, ktoré používam stále a aj po spotrebovaní si ich kúpim znovu.
Riasenku Super Shock od Avonu používam už asi 5 rokov a stále mi vyhovuje. Riasy mi predĺži, zahustí a aj natočí. Rada vyskúšam aj iné, ale vždy sa vraciam k tejto alebo vždy tú jednu prebehnem aj touto.
Krém na nohy o Balei perfektne hydratuje, je hutný, ale zároveň sa rýchlo vstrebáva. Nijak krásne nevonia, ale to mi vôbec pri jeho hydratačných schopnostiach neprekáža.
Používate niektorý z týchto produktov?

19 komentárov:

  1. Pěkná spotřeba. Balzám na rty Balea jsem měla už dávno a přišel mi v pohodě. Stejně tak mám ráda řasenky Astor.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Clearskin od Avonu jsem měla, jen z jiné řady. Myslím, že ze zelené a modré. S mou pletí to neudělalo nic moc žádný zázrak. Řasenka Super Shock je vážně oblíbená. Když jsem dříve prodávala Avon (neustále jsem Avon Lady, ale už do toho nejsem vůbec zapálená, navíc kosmetiku už od nich ani nekupuji), tak byla velmi prodávaná a zákaznice s ní byly fakt spokojené :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S řasenkou od avonu naprosto souhlasím, je skvělá. :)
    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyjo a na ten krém od Avonu jsem koukala :)
    dreammorebabe.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Škoda, že ten Alverde noční krém moc nefunguje a stěžuješ si na špatné nanášení, chtěla jsem si ho pořídit. Zaujal mě nejvíc asi ten krém na nohy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. o tom kakaovém másle vždycky uvažuji, když ho vidím v Avonu :D díky tobě, teď už vím, že radši nekupovat, díky :). A s výrobky od Lorealu jsem spokojená... :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ffuu, tak dneska jsi mě nenalákala snad vůbec na nic :D Na ten krém na nohy teda možná kouknu :) A Shock od Avonu taky mám, sice si o ni vždycky málem vypíchnu oko, ale jinak je fajn :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jestli ti nevyhovovalo kakaové máslo od avonu, zkus ho od Baley. Mám už druhé a je to můj miláček.
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásný ´..ty řasenky vypadají skvěle =)

    s pozdravem allys-cook.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Produkty Balea mi snad vůbec nevyhovujou, takže ty bych měla asi všechny v první skupině :D a super shock mám taky a naprosto ji zbožňuju! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hezké spotřebováno. :-) Balzám na vlasy od elseve jsem také měla a byla jsem spokojená. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Špirála vyzerá super. S tou čo mám teraz nie som až tak spokojná, tak možno sa nabudúce po nej pozriem :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vidíš to, já zase nedám na máslo od avonu dopustit, mně skvěle vyhovuje :) ale je jasný, že u každého to je jinak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já nepoužívám ani jeden, ale hodně se mi na rty osvědčil baby lips.)) jinak super recenze!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Já jsem zase měla od Baley kokosové mléko a taky hrůza. Při roztírání se mi matlalo ze strany na stranu a nechtělo se prostě vsáknout, tak ho teď používám jako mýdlo na ruce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mne sa strašne práveže páči to telové maslo od avonu, síce to nie je úplne kakaová vôňa, ale mne vonia :) Balea balzam som si chcela kúpiť, ale tak asi si ho neklúpim keď vravíš, že hydratácia o ničom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Supershock jsem si nedávno koupila a musím souhlasit, je super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. pekná spotreba, ja som dlho používala krém na nohy Balea, ale prešla som na iný, inak bol super:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks