piatok 15. mája 2015

Summer Wishlist

Ahoj! Dnes som tu s takým oddychovým článkom a to letným wishlistom. Neodmysliteľne k nemu patria hlavne plavky. Najviac ma zaujali všetky možné modely z H&M. Síce pred nedávnom spojazdnili aj internetový obchod, plavky si chcem radšej vyskúšať.  


Páčia sa mi hlavne tie tretie, ktoré sú troška nezvyčajnejšie. Videla som ich už aj na niektorých blogerkách a vyzerajú božsky. Prvé a posledné sú také dievčatkovské, ale ak sa dostanem do H&M určite si ich aspoň vyskúšam.
Ďalšími na zozname sú slnečné okuliare. Tak ako aj plavky, aj keď ich žena má, chce ďalšie a ďalšie, rôzne modely, tvary, farby! Kvetovaná čelenka je len ďalší výstrelok. Kúpila by som ju, nosila párkrát a potom by ostala len tak trčať niekde zapadnutá. Ale ak natrafím na nejakú krásnu určite kúpim.

Topánky, topánky, topánky. Tak ako kabeliek nikdy ich nie je dosť. Už ich nemám kde dávať a stále chcem ďalšie a ďalšie. Sandálky síce mám v klasických farbách ako hnedá a čierna, ale hrozne túto sezónu túžim po bielych a nejakých krikľavých. Nejaké vzorované, by už boli len čistým potešením a bežové sú klasika, ktorá urobí radosť vždy. 
Jedno kvetované kimono je už na ceste, ale chcela by som aj čierne, zo strapcami i bez! Veľký čierny klobúk už doma mám, ale je skôr taký slamený, takže sa nehodí ku všetkému. Kabelka so strapcami je ďalšia festivalová nutnosť, bez ktorej by som sa pokojne zaobišla. 
A čo vy? Máte už nové plavky na túto sezónnu?  Aké kúsky vám ešte chýbajú, aby konečne prišlo leto?

25 komentárov:

  1. Brala by som celý tvoj wishlist! :D Plavky zatiaľ nemám, som vo fáze hľadania:))
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkný wishlist, tady bych si zvládla něco vybrat a nebylo by toho málo :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/gelove-linky-od-astoru.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty kytkatý plavky! Ty jsou naprosto nádherný. Chybí mi do nich jen pěkná postava :D A ty bílé sandálky na podpatku jsou taky naprosto skvělý :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty druhé plavky jsou jsou nádherné, asi po nich v tom HMku kouknu...a s botama souhlasím, nikdy jich není dost :D Konkrétně tady se mi líbí ty první dvoje, hlavně ty bílé bych si koupila klidně hned :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie druhé právez hmka nie sú :/ neviem odkiaľ sú, našla som ich len tak na nete, ale sú božské :)

      Odstrániť
  5. Krásné věcičky :) Černý klobouk také sháním, ale ráda bych si ho nejdriv zkusila a v obchodech me zadny tolik nezaujal :(

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už by som sa i ja mala začať po nejakých pozerať :D Ďakujem za inšpiráciu :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Plavky bych si bez zkoušení nekupovala. Nejvíc se mi líbí ty první na jedno rameno. Sandály jsou nádherné všechny. Takhle vysoké podpatky dělají dlouhé nohy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny wishlist, všetko by som brala ;) Plavky ešte len hľadám, tak hádam sa mi podarí nájsť nejaké pekné :)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělý wishlist, brala bych všechno! Největší problém mi dělá sehnat sluneční brýle, protože mám malou hlavu, tak je mi většina velká :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super!!! Líbí se mi ty růžové plavky na jedno rameno :) Jinak nemáš nějaký tip, kde koupit právě takový černý klobouk? :o Nikde je nemůžu sehnat :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mně se líbí ty druhé plavečky asi nejvíc :). A taky bych si potřebovala koupit nové, mám je od moře pěkné vybledlé :D. Asi se budu muset v brzké době jít někam kouknout :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pěkný! z tvého wishlistu bych brala snad všechno :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tie plavky sú všetky super :) Ja som si priniesla jedny z primarku iba za 4 libry a sú fajn :D Ak hľadáš tú čelenku tak som ju videla v H&M za nejakých 5 eur alebo tak nejak :D :)
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ahoj dobrý príspevok ;) ja som si vybrala plavky z HMka, sú pekné, ale Victoria Secret to nie je :( :D

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvělý wishlist, určitě bych si i vybrala! :-)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super wishlist :) já si chci na léto pořídit conversky nebo boty lacoste, nějaký slunečný brýle, tílka a letní šaty :)

    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty srdíčková brýle jsou nejlepší <3 odkud jsou? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ty květinové plavky jsou boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Aj ja si musím zadovážiť nejaké plavky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Na plavky v H&M jsem koukala a vypadají vážně skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. na sluneční brýle koukám už taky nějakou dobu, ale pořád nemůžu najít ty, co by mi vyhovovalo. A když už mě zaujme, tak bych pak nesměla tak měsíc jíst abych si je mohla pořídit:D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. na sluneční brýle koukám už taky nějakou dobu, ale pořád nemůžu najít ty, co by mi vyhovovalo. A když už mě zaujme, tak bych pak nesměla tak měsíc jíst abych si je mohla pořídit:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks