piatok, 29. mája 2015

This or That TAG

Ahoj! Dnes taký kecací článok, s troškou fotiek, z ktorých už boli síce niektoré zverejnené, ale uvidíte teda tie o ktorých si myslím, že sa mi podarili a samozrejme sa budú hodiť k textu. Trošku divný úvod a tak prejdem k tagu. Asi to poznáte, z dvoch možností si vždy vyberiem jednu. 

tvárenka vs. bronzer 
Používam aj tvárenku aj bronzer. Ale vyhráva tvárenka, pretože mám celkom snedú pleť a bronzer teda až tak nepotrebujem. A tvárenka krásne rozžiari.  
linky vs. riasenka
Riasenka. Kedysi som linky používala každý deň. Niekedy to vyzeralo fakt desne, keď pozerám staré fotky. Teraz ma to už až tak veľmi neberie. Riasenka je proste must have!

make-up vs. korektor
Korektor. Make-up nepoužívam. Aj keď som to skúšala, vždy to vyzeralo úplne neprirodzene, ešte viac mi to zvýraznilo nedokonalosti a po pár hodinách to vyzeralo ešte horšie.
rúž vs. lesk
Rúž. Na lesk sa mi lepia vlasy, ale mám aj tie a rada ich používam.
lisované vs. sypké tiene
Lisované. Sypké sú proste všade, zle sa to naberá.
štetce vs. hubičky
Štetce pri očných tieňoch. S korektorom si vystačím aj s prstami. A keďže make-up nepoužívam hubička mi je zbytočná.
telové mlieko vs. maslo
Mlieko, pretože maslo sa mi niekedy ťažšie rozotiera. Ale niekedy si kúpim aj maslo, krajšie voňajú.
sprchový gél vs. mydlo
Sprchový, lebo mydlo je veľmi zdĺhavé. Ale takým mydlom od Lush alebo nejakej prírodnej kozmetiky by som nepohrdla.
dlhé vs. krátke nechty
Dlhé, ale s mierou. Mne sa vždy aj tak polámu, takže keď už sú príliš dlhé, sami sa mi zlomia a mám vždy aj tak každý iný. Niekedy vyrovnám a dotvarujem pilníkom, ale väčšinou sa mi do toho veľmi nechce.
umelé vs. prírodné nechty
Prírodné. Ale, keď má niekto pekne urobené, ako-tak prirodzeno vyzerajúce umelé nechty, tak samozrejme pochválim.
drdol vs. cop alebo ak chcete chvost
Cop, pretože drdol sa mi podarí vždy, len vtedy keď sa najmenej snažím a teda len doma. Aj vy to tak máte? Prečo to tak je? Inak kvôli tomu som prestala skúšať aj účesy a líčenie len tak. Vždy to vyzeralo lepšie, keď som sa len tak hrala a skúšala, ako keď už som mala ísť von a malo to byť "na ostro".
džínsy vs. tepláky
Podľa situácie. Doma, na šport, oproti do obchodu, na záhradu, opekačku, grilovačku, chatu tepláky. Inak džínsy.
dlhý vs. krátky rukáv
Pri tričkách väčšinou krátky. Iba v zime asi nosím dlhý rukáv, asi ako každý :D.
šatky vs. klobúky
Šatky, pretože ich mám viac. Klobúky mám dva a ťažšie sa kombinujú a ešte som sa nenaučila cítiť v nich stopercentne dobre.
bodky vs. prúžky
Naozaj sa neviem rozhodnúť. Obe sú extra chutné.

dlhé vs. krátke nohavice
Asi krátke, mám rada leto aj kvôli noseniu šortiek.
žabky vs. sandálky
Sandále, sú krajšie.

náhrdelník vs. náramky
Náhrdelníky. Náramky sú mi väčšinou veľké, musím ich nejak upravovať alebo kupovať len také na gumičku. Pri umelých, ktoré sa na ruku len tak navlečú, mám smolu.

podpätky vs. nízke topánky
Ako kedy. Podpätky väčšinou večer alebo v situáciach, keď sa väčšinou veziem v aute. Nízke topánky do školy. Mám to skoro pol hodinu pešo a nie je to rovinka, tak sa mi nechce. A radšej sa prejdem ako ísť autobusom.
bunda vs. mikina
Bunda. Mikina len na šport, na prechádzky so psom, na chatu, ani ich nemám veľa. Za to koženkových bundičiek, krivákov mám veľa a milujem ich.
H&M vs. Gate
Asi sa budete čudovať, ale je to Gate. V H&M si málokedy niečo kúpim, aj to väčšinou len z Vinted. Vždy, keď tam prídem veľa sa mi tam toho nepáči, a keď aj hej je to strašne drahé. Aj v zľavách tam majú stále drahé kúsky. V Gate si vždy kúpim aspoň nejaké náušnice alebo iné doplnky.
rovné vs. vlnité vlasy
Páčia sa mi oboje. Ja mám iba jemne vlnité na koncoch a je to celkom fajn. Žehliť si ich mi príde ako ich zbytočné ničenie, ale raz za čas, prečo nie.
zviazané vs. voľné vlasy
Voľné. Ale keď fúka vietor tak dokážu pekne štvať. Aj vás?
dážď vs. slnko
Keď som na brigáde alebo doma, keď mám voľno slnko. Cestou do školy dážď, teda skôr také to počasie typu: je teplo, ale je zamračené. Neznášam keď sa ponáhľam a na tom slnku je tak 300°, svieti mi to do očí. Proste najlepšie je teplo ale pod mrakom. Preto chcem žiť na Srí Lanke :D.
leto vs. zima
Mám rada všetky ročné obdobia. Som rada že žijem, tam kde sa striedajú všetky ročné obdobia a nie je to taký stereotyp. Ak si mám teda vybrať, tak teda leto.
jeseň vs. jar
Opäť. Ale teda jar.
čokoláda vs. vanilka
Čokoláda. Nie je o čom. Neznášam vanilkovú zmrzlinu. Teda, keby ste mi ju dali, samozrejme by som ju zjedla, ale proste čokoláda.
Dúfam, že vás to aspoň trošku bavilo a dočítali ste sa až sem. Ak nie, nevadí. Za desať rokov si to možno prečítam a zistím, že mám radšej vanilku.
Už ste sa zapojili do letnej giveaway?

22 komentárov:

  1. Tenhle tag je super, taky jsem ho dělalal a moc jsem se bavila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tag! V mnoha odpovědích s tebou rozhodně souhlasím :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný tag, vanikovú zmrzlinu tiež nemusím, riasenka je TOP a linky mňa až tak nebavia.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já linky nikdy moc nepoužívala, vždy jen řasenku, pěkný tag. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky jsem si nějak odvykla používat linky a už nosím jen řasenku :D. A obecně toho máme docela dost společného, taky třeba chdoím pěšky do školy a i když bych si moc přála nosit ty úžasné lodičky, musela bych vycházet přinejmenším o 20 minut dřív :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V něčem jsme si docela podobné - taky nenávidím vanilkovou zmrzlinu a náramky mi všechny padají :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný tag :-) a docela jsem se tam našla ve více bodech :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maly-effectacek.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super tag:) u poslední otázky bych ale teda hodně váhala, protože sice miluju chuť čokolády, ale vůni vanilky...:/ -L

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som linky tiež používala často, ale prestalo ma to baviť.. raz som stratila nervy keď sa i nepodarili a odvtedy neriešim :D super článok!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelý tag :) Vo veľa veciach mám podobný názor, no mám radšej H&M (neviem, mne to tam nepríde veľmi drahé...)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvelý nápad na tag :) Vo väčšine sa zhodujeme, okrem tých šatiek a klobúkov. Ja preferujem naopak klobúky, v poslednej dobe som si ich naozaj obľúbila! Najmä také veľké vlnené! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvělý tag! Naprosto souhlasím s tím česáním na zkoušku, vždycky u televize vymyslím nějaký skvělý účes a další den ho za boha nemůžu učesat, takže chodím všude pozdě a nikdo mi nevěří, že je to kvůli vlasům, které mám pak stejně rozpuštěné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento tag ma bavil, zhodujeme sa vo väčšine vecí :)
    enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tie šortky a náhrdelník sú skvelé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dobrý TAG, asi ho tiež niekedy vyplním. Tie topánky vyzerajú skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dívala jsem se na sukni velikost a je S :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. To je super, tak dej vědět, jak dopadl a chutnal! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Máme to stejně, taky mám radši kraťasy - na léto, a řetízky, náramky se mi hned někde roztrhnou a ztratí, jsem jak malá :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Trošičku Ti závidím, že nemusíš používat make-up, já si aspoň bez BB krému svoje líčení nedovedu představit. A můžu Tě uklidnit, mně se drdol nepodaří vůbec nikdy, mám na to příliš divné vlasy a obě ruce levé. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Hned u první otázky bych si nevěděla rady co vybrat. Mám ráda oboje. Taky nepoužívám make-up, myslím si, že pleť zbytečně jen zatěžuje. U vlasů mi přijde, že každý chce to, co nemá. Holka s kudrnatými vlasy chce rovné a naopak. Moc pěkný tag :)

    Everything about my live

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks