piatok 1. mája 2015

Unboxing

Ahoj! Dnes som tu zase s rozbaľovaním balíčkov! Minulý týždeň mi totižto prišiel Swap od Lucky z Česka, s ktorou som sa dohodla na kozmetickom balíčku a prišla mi aj malá výhra z giveaway, teda zo súťaže na blogu Patrície.
Takže takto krásne zabalený mi prišiel swap, ak si pamätáte, podobne som balíček zabalila aj ja. Bola to náhoda, vôbec sme sa o balení nijak nebavili. Všetky produkty boli ešte krásne zvlášť zabalené, takže rozbaľovanie swapu je samé prekvapenie až do konca.
A to už sú produkty, ktoré sa tam nachádzali. Prvým je báza pod make-up od Rimmelu Stay Matt Primer. Ako som sa už viackrát zmieňovala make-up síce nepoužívam, ale chcem túto bázu vyskúšať naniesť len tak po kréme, na stiahnutie pórov. Tak uvidíme! Ďalej sa tam nachádzal rozjasňovač od Essence. Keďže som si nedávno kúpila jeden od Catrice, určite sa tu objaví porovnávací článok. Chceli by ste si prečítať takýto článok, aj keď je ten Catrice z limitovanej edície? Vidíte dve vzorky, dva laky, rúž, ktorý som si tiež pred nedávnom kúpila presne v tom istom odtieni, ale vôbec mi to neprekáža. Tento si nechám, aby som vedela, že to je ten od Lucky a druhý poputuje buď sestre alebo vám do giveaway. Ceruzka na pery tiež potešila tak ako aj malý pilníček.
Laky majú super farby na leto. Väčší je od Miss Sporty a menší neznámej značky, ale vyzerá celkom dobre.
Najviac ma však zo swapu potešil kokosový olej! Už dlho ho plánujem kúpiť a stále som sa k tomu nedokopala. Teraz ho budem používať na vlasy, na pleť, ale aj na vysmážanie nejakých zdravých lievancov. Celkovo swap hodnotím veľmi pozitívne. Som rada, že som zatiaľ na Swaplace narazila na samé úžasné slečny, ktoré vybrali super vecičky.

A tu už spomínaná giveaway. Labellu som sa veľmi potešila, pretože som ho nemala už veľmi dlho. Od Essence používam jednu paletku ôsmych tieňov a tak som zvedavá, či mi aj táto bude vyhovovať! A nakoniec umelé mihalnice, s ktorými som to už skúšala nespočetne krát a stále to neviem, takže poputujú do giveaway!




28 komentárov:

  1. Báze pod make-up je super, ale když máš sušší pleť na tvářích jako já, tak mi ji vysušila ještě víc. Ten kokosový olej vypadá bezvadně, také bych z něj měla největší radost :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jů, kokosák :) Balíček od Lucky je krásný, i nádherně zabalený. A ty Essence quattro paletky už mám doma dvě, podle mě jsou boží :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balíček ze swapu je boží! :) také jsem o udělání nějakého swapu přemýšlela, ale zatím jsem se do toho nedokopala. :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc povedený swap! :) S kokosovým olejem jsi mi připomněla, že bych měla koupit nový! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na kokosový olej mám zálusk také, tak doufám, že se konečně někdy dokopu, abych si ho koupila. Možná počkám do Německa. Lak od Miss Sporty jsem dostala taky a těším se, až ho v létě využiju a ten druhý vypadá zajímavě taky. Tyhle unboxing články mě tak baví^^

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý swap, kokosák mám nejradašej na vlasy. Ale má o mnoho viac použití, biely aj zuby.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak krásně zabalený swap balíček! To bylo překvapení až do konce a jaké super :) A ty stíny od Essence jsou roztomilé!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Swap balíček ju úplne super! Kokosový olej používam tiež - hlavne na pleť a môžem to iba odporúčať! Jediná vec ktorá mi na ňom vadí je asi to, že občas je až príliš mastný a je úplne všade :D

    hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kokosový olej naprosto zbožňuju, takže to by mě taky hodně potěšilo! Porovnávací článek určitě udělej, už se těším :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Opravdu povedený swap :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/novinka-z-dm.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super vecičky,tie laky na nechty sa mi veľmi páčia.
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/04/narodeninova-alebo-jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Porovnávací článek klidně napiš a ten kokosový olej by udělal radost i mě. :-) Pěkný balíček.
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skvělý balíček jsi dostala. Kokosák je boží. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja momentalne pouzivam taky bazi od Rimmel, komkretne Lasting Finish a musim rict, ze jsem s ni spokojena vic, nez jsem cekala ze budu :)
    www.rinakrois.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Prosim ta, to uz nikdy nepis, ze si nieco vyhrala, ale kedze sa ti to nehodi, tak to das do giveawaye. Posobi to tak, ako keby si darovala odpad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak keď niečo nevyužijem alebo som si práve kúpila to isté tak prečo by som to neposlala ďalej, nevidím v tom problém, keď sú to nové produkty a keď ostatné vecičky z GA ma veľmi potešili a využijem ich, samozrejme nedám do giveaway len tie mihalnice, spravím balíček aj z produktov čo vyberiem ja :)

      Odstrániť
    2. a myslím, že stále lepšie to napísať, ako to potom dať do GA a povedať, že som to kúpila lebo sa mi samej veľmi páčili, a pritom s tým fakt neviem robiť :D

      Odstrániť
  16. takový balíček vždycky potěší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Kokosový olej je super, měla bych si ho taky znovu koupit. :))

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  18. To je super, že sa ti v tom Swape vie celkom dobre trafiť :D Tie laky budú na leto krásne :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Laky na nehty jsou moc pěkné. Umělé řasy jsem si nikdy neuměla dát. Asi to chce hodně praxe.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. kokosový olej je super a essence tiene mám tiež :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. :) V balíčku si si našla skvelé veci.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásne veci, kokosový olej si aj ja chcem kúpiť už dlho ale ešte som sa k tomu nedokopala :D

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tento kokosový olej mám a je super!! :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  24. tedy samé super věcičky :)
    http://we-live-healthily.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks