sobota, 2. mája 2015

Vlastné tričko

Ahoj! Všetci ste už asi dávno zaregistrovali stránku www.shirtinator.sk, ktorá ponúka tričko s vašou fotkou alebo potlačou podľa vlastnej vôle. Môžete si tak vyrobiť vlastné tričko so svojím vlastným výtvorom, obľúbeným výrokom, či kapelou, ktorá nie je taká známa, aby si mohla dovoliť vlastné tričká pre fanúšikov. 
Shirtinator tiež ponúka program pre blogerov a tak som neváhala a zapojila sa aj ja. Dlho som sa nevedela rozhodnúť medzi kapelami, ktoré som mala vypísané na zozname, ale nakoniec som si povedala, že bude lepšie vymyslieť niečo iné. Boli to väčšinou známe kapely a predsa len je asi lepšie podporiť kapelu kúpou ich vlastného licencovaného trička. 
Nakoniec teda padla voľba na knihu a film Into the Wild. Je to životopisné dielo o mladom Chrisovi, ktorý sa rozhodol opustiť spoločnosť a žiť v prírode Aljašky, kde aj zomrel a zostal po ňom len jeho denník. Je to naozaj príbeh na zamyslenie. Ak nepoznáte, skúste si prečítať alebo aspoň pozrieť film. Knihu a teda jeho život spracoval Jon Krakauer, film sfilmoval Sean Penn a hudbu k nemu robil môj najobľúbenejší hudobník Eddie Veder (takže pri rozhodovaní už nebolo o čom). 
Tak a už k tvorbe môjho trička. Najskôr som si predstavovala nejakú časť z denníka, ale písmenka by sa zdiaľky zle čítali. Tak som sa rozhodla pre nejaký obrázok a len jednoduchý nápis názvu.
So stránkou Shirtinator sa mi pracovalo veľmi dobre a je to veľmi jednoduché. Každý si ľahko a rýchlo vytvorí svoje tričko alebo aj iný predmet (mikinu, spodné prádlo, vankúše, uteráky, kryty na mobil, hrnčeky ...)
Po otvorení stránky www.shirtinator.sk si hneď hore kliknete na vytvor tričko, v položke produkty si zvolíte o aký produkt máte záujem. Ak sa rozhodnete pre tričko, zvolíte si dámske, pánske alebo detské. 

Potom nastala ďalšia dilema a to v podobe výberu typu trička. Sú tam rôzne strihy dámskych tričiek - s guľatým výstrihom, s výstrihom do V, s dlhým alebo krátkym rukávom, tielko a ďalšie iné. Ja som sa nakoniec rozhodla pre tieľko, na leto najlepšie.
Na ľavo hore si zvolíte farbu tričku. Dávajte však pozor, rôzne typy tričiek majú rôznu ponuku farieb. Ja som si zvolila bielu. Vpravo, tam kde ste si volili produkty si môžete zvoliť nejaký už vytvorený motív, ktorý už len napasujete na tričko. Tiež to ide s textom, na ktorom sa môžete vyšantiť a využiť rôzne efekty.
Keďže som svoj obľúbený obrázok z filmu nenašla čiernobiely, snažila som sa upraviť pozadie a spraviť ho transparentným. Ten program, v ktorom som sa to snažila odstrániť, mi však úplne znehodnotil kvalitu obrázku. Na to si pri načítavaní obrázku tiež treba dávať pozor. Ak je v zlej kvalite, zobrazí vám to žltý výkričník. Ak je v použiteľnej, ale napriek tomu zlej kvalite budú tam červené hviezdičky. Ak je obrázok okay a bude na tričku vyzerať super, máte zelenú.
Nakoniec som tam obrázok načítala v pôvodných farbách a zaškrtla som políčko odstrániť pozadie. Na virtuálnom tričku bude stále obrázok vyzerať tak ako ste ho načítali. Až neskôr ho totiž upraví grafik. Na toto som veľmi zvedavá, ako bude tričko vyzerať a ako sa pohrajú s tým pozadím!
Potom už len vložíte do košíka vyberiete veľkosť trička, buď sa prihlásite, ak už máte svoj účet alebo sa zaregistrujete. Vyplníte doručovacie údaje, zvolíte spôsob platby a doručenia a je to! Tričko vašich snov sa posunie do výroby a vám už zostáva sa len tešiť tak ako ja teraz.
Na Shirtinator teraz tiež prebiehajú nejaké zľavy po zadaní kódov na obrázku. Môžete vytvoriť tričko mame alebo aj sebe. A tiež kamošom cez prestávku v hokeji :D. Pri registrácií som sa tiež prihlásila na odoberanie noviniek cez newsteller a hneď mi prišiel mail s tým, že ak newsteller potvrdím dostanem kód na 5€. A tak sa aj stalo, ďalší nákup budem mať o 5€ lacnejšiu. Asi vytvorím kamarátovi hrnček na narodeniny.

Veľmi som zvedavá na kvalitu trička a potlače, ako sa to bude prať, ako bude vyzerať to pozadie, ako bude sedieť. Takže ďalší článok o tričku a Shirtonator je istý!

14 komentárov:

  1. Super článok ako i tielko, ktoré si si "vytvorila"! O tomto programe pre blogerov uvažujem istý čas i ja, tak uvidím, kedy sa im odhodlám napísať :D

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na film Into the wild se už nějakou dobu chci podívat, protože mě zaujal už jenom název, ale teď když jsi mi trochu poodhalila děj se na něj kouknu určitě :)). program pro blogery je zajímavý, docela mě láká jim tam napsat :). jinak je to super tip :))
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Své tričko mám taky, a články na mém blogu jsou také :) super tričko sis vytvořila, těším se na druhý článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lovely post and great blog :) kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Těším se na další článek. Už jsem narazila na více článků, kterým tričko od nich přišlo a bylo moc hezké a hlavně kvalitní. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som veľmi zvedavá, ako bude vyzerať :) Nedávno som rozmýšľala, že by som mala rada aj tričko s inou potlačou ako je v obchodoch, tak sa tam idem pozrieť :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsem zvědavá jak bude vypadat :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Stránku znám a líbí se mi, jsem zvědavá na další článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teším sa a dúfam, že sem pridáš fotku toho trička, keď ti príde. :)
    Inak, máš veľmi originálny názov blogu aj prezývku, páči sa mi to. :3
    A ak chceš, kukni sa aj na môj blog → Girl Who Is Obsessed. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. počula som už davnejšie o tejto stranke tak som zvedava na tričko:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. já už jsem jednou kamarádce tričko vytvářela, je to super nápad:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jéj ja od nich už jedno tričko mám, trochu sa mi zošúchala potlač ale inak je skvelé, pohodlné a pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To je super nápad! Už teraz má napadá niekoľko možností....o)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks