utorok 2. júna 2015

Bižu

Ahoj! Minule som vám v tomto článku písala o mojich skúsenostiach s britským eshopom prevažne s oblečením. V tom istom období som tiež objednávala z eshopu, ktorý začínal s bižutériou, no dnes už predáva aj oblečenie a iné doplnky. Reč je o Rings & Tings.
Na eshope som sa rozhodla objednať vďaka kódu na 50% už aj na zľavnený tovar, ktorý mi prišiel v newstelleri, a vybrala som si náhrdelník so stromčekom a retiazku s krížikom.

Bižu som si objednávala 18.apríla a balíček dorazil už pred koncom mesiaca. Na viacerých blogoch som videla články o spolupráci s týmto eshopom. Vecičky mali krásne zabalené, nachádzala sa tam kvetinová vizitka a podobne. Mne produkty dorazili v obyčajnej obálke a plastových vreckách, nijak sa teda nelíšili napríklad od nákupu bižutérie na ebayi, trošku ma to sklamalo, aj keď balenie nie je až také podstatné.
Čo sa týka náhrdelníka a retiazky vyzerajú kvalitne, nepúštajú farbu a zdajú sa mi teda lepšie ako už zo spomínaného ebayu. Asi sa to líši od produktu k produktu, keďže polovica produktov je rovnakých ako na ebayi. Konkrétne s týmito dvomi produktmi som spokojná, nikde inde som ich ešte nevidela a naozaj vyzerajú kvalitne. Čo myslíte vy? 
Poštovné je stále zadarmo do celého sveta a ak využijete podobnú zľavu ako ja určite sa oplatí kúpiť nejaký originálny náhrdelník či iný doplnok.

22 komentárov:

  1. Vypadí to krásně :) zaujalo mě to poštovné zdarma :)

    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten strom je hodně pěkný, ale já bych ho asi nenosila :/ Ale ten křížek je krásný, ten bych nosila rozhodně víc :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten stromeček je krásný, ale podle fotky bych se opravdu bála, že začne měnit barvu :(. Ale třeba se mýlím :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kedysi dávno ešte na starom blogu som s nimi mala spoluprácu a prišli mi krásne veci :) Aj tieto tvoje sú veľmi pekné :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkně sis vybrala. :-) Ale balení mohlo být opravdu hezčí. :-))
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten strom je zvláštní, ale pěkný! Docela by mě zajímalo jak se bude kombinovat.. :)

    One little girl told

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, vypadají oba moc hezky :) Strom je takový milý vzor a kříže já mám prostě ráda! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oba vypadají moc hezky, budu muset na tuhle stránku mrknout, v poslední době jsem opět začala dávat přednost jemnějším řetízkům než masivním náhrdelníkům :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš ich pekné a poštovné zadarmo je super záležitosť. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Oba náhrdelníky sú krásne a s jednoduchým outfitom si ich viem úplne predstaviť... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten náhrdelník se stromečkem je dokonalý! :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sice tohle není až moc můj styl, ale tomu komu se takové řetízky líbí k nějakému outfitu to bude vypadat určitě moc hezky! :-)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten náhrdelník so stromom je naozaj veľmi krásny! :)
    Tento eshop ešte nepoznám, no veci vyzerajú veľmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vybrala sis krásné náhrdelníky :) Já bych brala spíše ten s tím křížkem, ale i ten stromek je nádherný :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vďaka za tip na ďaší zaujímavý e-shop! :) Niekedy sa mi stane, že si vyhliadnem kúsky v nejakom obchode, ale potom ma zaskočí to poštovné, tak tento s poštovným zadarmo idem rýchlo pozrieť :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vybrala si si krásne veci :) Eshop nepoznám, ale určite sa naňho pozriem :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Na tenhle eshop jsem už taky koukala a moc se mi tam věci líbily, tak uvidím, jestli do toho třeba půjdu:) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  18. moc krásní přívěšek a maš užasné články

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks