nedeľa, 21. júna 2015

Books new in

Ahoj! Za posledné týždne mi pribudlo do mojej knihovničky pár nových kníh a tak som sa vám ich rozhodla ukázať. Ak sa ma opýtate na môj obľúbený žáner, moja odpoveď bude znieť neviem. Nemám ani najobľúbenejšieho autora či knihu. A tento new in je tiež taký nejaký, viaceré žánre či typy kníh. 

Pri zakladaní tohto blogu som myslela, že budem písať aj o knihách, recenzie na ne a podobne, čo mi však akosi nejde, tak dúfam, že sa to čoskoro zmení a napíšem vám, nejaký článok, keď už nie čisto len o jednej knihe, ale aspoň krátke postrehy k viacerým knihám. Rada takéto články čítam a tak dúfam, že sa budú páčiť aj vám, a že si tak rozšírite obzory alebo získate typy na knižky, ktoré by ste si radi prečítali.
Knihu Na vine sú hviezdy od Johna Greena mám už prečítanú a mohli ste ju vidieť už v článku s obľúbencami tu. The Doors je jedna z mojich obľúbených kapiel a preto, keď som na internetovom bazári videla tieto dve knihy musela som ich mať. Absolútne netuším o čom sú a tak to bude jedno veľké prekvápko. Teda čo je asi zrejmé, že The Doors je teda o kapele, ale Nikto to tu neprežije bude naozaj ako kinder surprise.
Ďalšími úlovkami z bazáru sú Veľký Gatsby od obľúbeného Fitzgeralda a Zlý Začiatok. Od Fitzgeralda som minulé leto čítala Krásny a prekliaty a sériu poviedok, ku ktorej sa chcem vrátiť. Krásny a prekliaty ma celkom sklamali, proste až tak veľmi nezaujali, ale tie poviedky boli napísané tak, akoby mi veľký Fitzgerald čítal myšlienky, takže dúfam, že si na ne ešte nájdem čas. Na Veľkého Gatsbyho sa teda nesmierne teším a dúfam, že nesklame.
Zlý začiatok je zo Série nešťastných príbehov od spisovateľa Lemony Snicketa. Čítala som to ako malá veľmi dávno. Je to krátky príbeh o troch súrodencoch, ktorý prežijú smrť rodičov a ďalšie nešťastné udalosti. Vtedy som ju našla v detskom oddelení knižnice, ale povedala by som, že pre deti sa veľmi nehodí. Ako však hovorím bolo to už veľmi dávno, takže je to ďalšia kniha, ktorú plánujem prečítať znovu a možno na ňu aj zmením názor.
Predposlednou je kniha London Boulevard od Kena Bruena. Asi pred dvomi rokmi som videla film s Keirou Knightley a Colinom Farrellom, takže keď som túto knihu videla v kníhkupectve za tri eurá, nemohla som odolať. Už som ju aj začala čítať, je to jednoduchší štýl písania, ale veľmi ma baví.

Posledným prírastkom je Cukráreň Lidl od Andrey Polákovej. Po receptári od Ihnančáka a Paulasa, som ju musela mať. V oboch knihách sú skvelé recepty a všetko je tak nádherne naaranžované a nafotené. Nie je to teda len inšpirácia ohľadom receptov a ako dôkaz vám ponúkam pár fotiek. Aké nové knižné prírastky u vás pribudli?


26 komentárov:

  1. Já jsem si naposled koupila knížku... no... to bude hodně dávno, někdy na začátku roku 2015, to jsem kupovala nějaké klasiky v Levných knihách a Les Miserables v anglickém paperbooku :D Čtu spíš na čtečce, protože se přes den hodně nalítám a tahat s sebou párset stránek moc příjemné není, a doma na čtení tolik času nemám, bohužel :/ Gatsbyho a Cukrárnu ti docela závidím:))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. TFIOS jsem četla a je to pěkná knížka:) Ta 'kuchařka' od Andrey Polákový vypadá skvěle. Já absolutně miluju knížky tohole typu, kde jsou recepty a fotky s obrázky daných receptů, které jsou nádherně naaranžované. Jen je vždy maličko zklamání, když to vyzkouším a vypadá to otřesně:D Ale ta knížka vypadá fakt nádherně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já moc nečtu, ale TFIOS jsem četla, dokonce v angličtině, můj životní výkon haha :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je ale kníh! Ja momentálne čítam knihu s poviedkami od Oscara Wilde-a a plánujem si prečítať Gatsbyho. Pozerala som film a bol úplne geniálny a myslím, že kniha bude ešte raz toľko. Inak veľmi pekný článok :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gatsbyho jsem četla (povinná četba k maturitě), ale líbil se mi -překvapivě- a jsem ráda, že jsem si ho díky maturitě přečetla, stala se jednou z mých oblíbených knih. :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gatsbyho určite prečítam do maturity, keďže je to povinné, ale teším sa naňho viac ako na hociktoré iné povinné čítanie. tfios som čítala dvakrát, raz v origináli a raz po slovensky. myslím, že v tom origináli to bolo oveľa lepšie (čo nie je?), green píše úžasne, prečítala som od neho aj paper towns a looking for alaska (ktorá je zároveň mojou srdcovkou) a plánujem zohnať aj všetky ostatné. knihy o the doors by som si tiež rada prečítala, síce nie sú mojou obľúbenou kapelou, ale musím uznať, že sú fakt dobrí.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ani ja nemám obľubený žáner musí ma proste zaujať téma/myšlienka knihy :-) Gatsbyho by som si chcela prečítať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta poslední knížka vypadá božsky! Já jsem si teda snad za poslední půlrok nekoupila žádnou, měla bych se stydět :/

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hezké knihy. Čtu pořád, knih není nikdy moc.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kuchařky jsou vždycky super věc a Hvězdy nám nepřály? ♥ ach ano!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvelé knihy :) Ja sa tiež chystám toho prečítať za toto leto veľa :) Super tipy Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super, moc pěkné knihy. Ani si nepamatuji, kdy naposledy jsem si já koupila nějakou knihu, asi bych to měla napravit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jsem vášnivá čtenářka, knihy si hlavně půjčuju v knihovně. O The Doors jsem četla, je to hodně zajímavé. J. M. byl hodně velká osobnost a během svého krátkého života nám toho hodně sdělil

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já jsem si naposledy koupila kuchařku Lahodně s Ellou (Deliciously Ella) a jsem taky moc spokojná :) Gatsby, ten je klasika! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Po téhle kuchařce koukám už nějakou dobu, pokaždé jsem ale našla něco, co jsem "potřebovala" mnohem víc, tak snad si na ni už ted ten čas i peníze najdu :)

    CHIC Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  16. se máš, že si kupuješ nové knihy :) já už dlouho toužím po knížce, ale nakonec to dopadne tak, že peníze utratím za vše ostatní a na knížku mi už nic nezbyde :(

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. lovely post, happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Amazing post dear!

    https://www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Knihy o pečení naprosto zbožňuju! A Gatsby je jedna z mých nejoblíbenějších knížek, věřím, že nebudeš zklamaná :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ty obrázky všelijakých dobrůtek! Takovou knihu bych si nechala líbit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Děkuju :)
    Ze všech znám jen Hvězdy nám nepřály, ale ta kniha od lídlu vypadá taky dost dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Veľkého Gatsbyho som čítala a je to jedna skvelá kniha!
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Cukráreň Lidl, tak do tej by som sa pustila asi ako prvá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. už si skúšala nejaký recept z Cukrárne Lidl? :-) sú tam super recepty, ja som už skúšala jednu z tých tort, čokoládovú, bola super...kamoši, ktorí ju jedli, vraveli, že je ako z cukrárne :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. TFIOS jsem také četla a je to strašně krásná a dojemná knížka:) Jinak u mně zatím ještě nic nepřibylo, ale co se hodlám si přečíst je Selekce. Všichni si to hrozně vychvalují:D
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks