streda, 17. júna 2015

Cosmetics New In

Ahoj! Aj keď mi je to trošku hlúpe, ale musím sa s vami znovu podeliť o to čo mám nové. Tentokrát zo sveta kozmetiky. Odkedy blogujem nakupujem kozmetiky stále viac a viac. Chcem toho čo najviac vyskúšať a predať vám moje skúsenosti, tak dúfam, že sa vám moje mini recenzie aspoň trochu páčia. 

Začnem asi produktmi na ktoré som najviac zvedavá a sú nimi čistiaca pleťová voda a hĺbkovo čistiaca maska značky Yves Rocher z rady pre problematickú pleť. Vyskúšala som toho už mnoho a tak som zvedavá ako si poradia s mojou pleťou. Rovnako je na tom aj Miracle krém od Garnier. Aj keď je určený pre ženy po 30-tke, povedala som si prečo nie. Má totižto fungovať aj okamžite a teda pôsobiť proti známkam únavy. Tiež sa vraj po nanesení mení z bieleho krému na tónizačný a tak zjednotí pleť. 
Od Freemana som ešte ani zdaľeka nevyskúšala všetky masky a táto bola ďalšou v poradí. Od kamarátky som tiež dostala čistiaci gél s aloe vera z rady Clearskin. Od značky Olay som tiež ešte nič neskúšala a vlastne ani neviem, prečo som si túto vodu kúpila. Máte s touto značkou skúsenosti?
Zo starostlivosti sú u mňa nové dva prípravky na vlasy a telové mlieko Lactovit, ktoré chcem už vyskúšať celú večnosť. Keď som si ho vyberala, prekvapilo ma, že tieto mlieka nevoňajú nejak extra, najkrajšie voňalo toto žlté.
U Yves Rocher som si tiež zaobstarala ďalší balzam na pery, tentokrát s kokosom. Zadarmo som od nich dostala riasenku Sexy Pulp, ktorú však začnem skúšať až neskôr, keďže sa mi teraz nahromadilo akosi veľa riaseniek. Laky od Sally Hansen som tiež chcela vyskúšať už veľmi dávno a tak som si ho kúpila v mojej obľúbenej vínovej farbe. Púder Stay Matte je klasika, novinkou sú však očné tiene v ceruzke od Miss Sporty, ktoré mám v zlatom a rúžovo-striebornom odtieni. Od Essence som si kúpila dva rúže, lesk, očný tieň v neutrálnej bledobéžovej a bázu. 
Čo ste si naposledy kúpili vy z kozmetiky?

17 komentárov:

  1. Tyyyjo, to je spousta věcí :) Jsem zvědavá na tvůj názor na Freeman masku a na vůni toho kokosového balzámku, zvažuju, že ho asi musím mít! :D :) I ta Essence báze vypadá zajímavě.

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Spoustu věcí z této kosmetiky mám :). Pudr Stay Matte je skvělý a Avon CARE taktéž, ale mám raději zelený :). Já nejsem takový nadšenec, takže co si pamatuji, tak to byl určitě šampon a kondicionér. No a předevčírem jsem si koupila pěnu na holení od Balei a dva nové laky na nehty.
    http://es-veronica.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lactovit je super! Asi nejlepší tělové mléko, co jsem kdy měla, takže vždycky čekám, kdy se objeví nějaká akce a kupuju! :) Zkoušela jsem i sprchový gel, ale ten mě moc nenadchl. Jinak já si naposled koupila nějakou limitovanou edici sprcháčů v DM. Jsou úplně úžasný, musim si je nakoupit do zásoby, navíc za těch pár korun... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. recenzia sa mi hodi :) nic z toho nepoznam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Potřebuju si teď koupit rudý lak na nehty, protože mi došel a je to prostě nejlepší barva :D Já tolik tu kosmetiku zase nenakupuju no...ale řasenka z YR je opravdu skvělá, těš se na ni! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Koupila sis super věci, z dekorativky mě hlavně zaujaly ty stíny v tužce a lak vypadá úžasně, taky miluju vínovou. Maka na vlasy od Freemana vypadá taky fajn a gel od avonu jsem si ted objednala tak jsem zvedava jake bude. :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ufff, to je teda vecí :D Pekný článok :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som si tiež bola po tiene V ceruzke :D

    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I když je závist hnusná, závidím ti, že sis toho koupila tolik :D, to já za poslední dobu sehnala jen CC krém a korektor :)

    www.somethingbykatep.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tady se někdo rozšoupl:D Určitě dej vědět jaké jsou ty stíny na oči v tužce od Miss Sporty. Hodně mě zajímá, jak se s nimi bude pracovat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Věcičky od YR mám také a jsem moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc hezké produkty! ten Gliss cure jsem taky měla a moc krásně voněl! a rtěnky od Essence mám taky moc ráda, ačkoliv nejsou moc pigmentované na denní nošení jsou super. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Rtěnka od Essence? 100x ano!!! Doufám, že na to napíšeš článek :) Na nové produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jéé, tolik krásných věcí :)) Věci od Gliss Kur jsou super a jsem zvědavá, jak budeš spokojená s Řasenkou od YR :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Inak, aj ja nakupujem stále viac a viac kozmetiky, odkedy blogujem, haha :D Takže v tom nie je sama :)
    Mlieko Lactovit je super, ja ho používam :) Stay Matte púder je TOPka! :)
    Celkovo chválim tvoje nákupy, hehe :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super věci. Hele tu hluboce čistící masku od YR mám taky. Mám ji od ledna a musím říct, že na mě začala fungovat až někdy teď :D ale jinak je super, strašně hezky voní :)

    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks