utorok, 9. júna 2015

DM box and new in

Ahoj! Asi sa práve chytáte za hlavu, ďalší post o dm boxe. Ale keďže je to môj prvý box s prekvapením, tak som chcela o ňom napísať článok, čo si o ňom myslím, čo sa mi páčilo, ako som spokojná a či sa vôbec takýto dm box oplatí. 

A aby ste nepovedali, že je celý článok o tom, čo ste vlastne videli už na iných blogoch, mám pre vás jeden tip. Za 50 bodov si môžete v DM uplatniť 30% na viacero výrobkov od značky Maybelline. Ja som neváhala a kúpila som si novú paletku The Nudes, ktorá je podľa recenzií úplne skvelá. Vyšla ma teda na 7€ a to sa už oplatí. Od Maybelline som kedysi používala viacero riaseniek a tak som chcela vyskúšať ich novinku. Určite sa tu čoskoro objaví recenzia. 
Tak a tu už je môj dm box. Ak sa tu teda nájde niekto, kto netuší o čo ide, tak v skratke: Na internete sa objavujú viaceré beauty, food, pet... boxy za určitú cenu. Box si objednáte s tým, že netušíte čo v ňom bude. Väčšinou by sa tam mali nachádzať novinky na trhu alebo u nás nedostupné značky. DM box je box, ktorý je však limitovaný. DM niekedy v máji vyhlásila "prihlasovanie" sa do súťaže o DM box. Následne sa vyžrebovalo 2000 štastlivcov a od dnes sa dal DM box vyzdvihnúť na vami vybranej predajni DM.
Boxík som si vyzdvihla včera večer, bol zabalený v skoro zlatej krabičke, ktorú istotne na niečo využijem. Po otvorení boli produkty ešte krásne previazané mašľou. Mimochodom box stál 5€ a jeho hodnota by mala byť 18€. Myslím, že túto hodnotu box naplnil, možno ju aj presiahol. 

Prvé produkty, ktoré na mňa vyskočili ma hneď potešili. Na holenie používam klasický strojček s klasickými žiletkami. Klasika mi vyhovuje, ale rada vyskúšam aj niečo nové. Už len samotné tieto žiletky stoja okolo 4€, takže myslím, že už na prvý pohľad sa box vyplatí. 
Od značky Kneipp som ešte nič neskúšala a preto ma aj tento olejček veľmi potešil. Je na jazvy, strie a veľmi suchú pokožku. Síce neverím, že by jazvy alebo strie nejak zjemnil, ale na suchú pokožku bude určite ideálny. Bieliaca pasta sa u mňa tiež spotrebuje a mám pocit, že sa o ňu so sestrou pobijeme. Takéto boxy sú super v tom, že ak vám produkt nevyhovuje, posuniete ďalej a urobíte tak radosť aj svojim blízkym, nielen sebe. 
V iných boxoch by ma sprcháč veľmi nepotešil, ale v DM boxe sa to dalo čakať. Určite však využijeme, tak ako aj oba šampóny a aj brat si teda nájde svoje. 
Posledné prišli na rad produkty z dekoratívnej kozmetiky. Lak od essence som mala už veľmi dávno. Tento je z gélovej rady, ktorú chcem už dlhšie vyskúšať. Myslím, že odtieň trafili veľmi dobre. Takúto ružovú ešte nemám, na leto skvelá farba. Riasenku od Catrice by som si asi nikdy sama nekúpila, ale kartáčik nevyzerá zle a tak jej dám šancu. Ak to pokazí, poputuje k mame. 
Ako som už spomínala, DM box ma vyšiel na 5€ a podľa môjho názoru za to stál. Neobjavili sa v ňom síce produkty, po ktorých som túžila, ale aspoň vyskúšam niečo nové, niečo čo by som si sama nikdy nekúpila a tak stratila možnosť vyskúšať niečo, čo mi môže sadnúť, vyhovovať a stať sa mojím obľúbencom. Jediné čo mi tam asi chýbalo bolo niečo zdravé pod zub, keďže DM predáva aj takéto produkty.
Po prvýkrát u nás DM box vyšiel pred Vianocami, tento je druhým. Ak sa u nás objaví aj tretí, zaručene doň pôjdem. Nemyslím, že to bude nejak skoro, ale určite čekujte ich stránku, nech vám neujde!
Kúpili ste si aj vy DM box? Ako (by) sa vám páčil? Kúpite si aj ďalší? 

18 komentárov:

  1. DM boxy si nekupuji. Věci z něj vypadají fajn, ale nikdy jsem po takových to boxe netoužila :D. Stejný lak od Essence mám už děsně dlouho :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celkem zajímavé produkty, určitě se hodí :) Předtím jsem se bála, že se mi to nevyplatí, ale jak vidím, není tomu tak :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já měla ten Vánoční a byla jsem spokojená. Tyto boxy se myslím oplatí vyhrát a koupit. Nejvíce by mě potěšila asi ta bělící zubní pasta, ale i ta řasenka vypadá zajímavě.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. DM box jsem si nikdy nekoupila, ale mohlo by to být zajímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež som vyhrala DM box, som s ním spokojná a určite by som si kúpila aj ďalší. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  6. o DM boxu slyším poprvé a možná bych si koupila další :)) jinak ty žiletky jsou super, koupila jsem si ty samé v pátek a jsem ráda za ně :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som sklamaná, lebo som box tentokrát nevyhrala :( Ale mamka áno, tak snáď sa so mnou podelí :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem DMbox ještě nikdy nevyhrála, ikdyž jsem se snad pokaždé zapojila :( Měla jsi v tom svém super produkty :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta paletka má skvělé nude barvy! :3 Na DMbox se už chystám hodně dlouhou dobu, ale nikdy nenajdu ten čas se do toho pustit a nebo na to zapomenu :D
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Odpovede
    1. prečo ti to nesedí? v dm boxe sa vraj môže objaviť akýkoľvek produkt, ktorý sa dá kúpiť v dm :)

      Odstrániť
  11. Přijde mi, že slovenské DM boxy jsou milionkrát lepší než ty české :D Závidím :) Já ještě žádný nevyhrála :(

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc hezký box, jen já mám pokaždé smůlu a nikdy nejsem mezi těmi, kteří si jej mohou pořídit :( No snad se na mě usměje štěstí co nevidět :)

    New in: May 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  13. DM boxy nekupuju, ale očividně bych mohla začít :D S tímhle bych byla fakt spokojená, takže do příštího možná půjdu :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na dm box som ešte šťastie nemala, ale možno raz... :D Strojček so žiletkami vyzerá veľmi dobre, aj ten gélový lak od Essence. Chcem z tej rady niečo vyskúšať, tak som zvedavá :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  15. O dm boxe som už počula, ale dekoratívnu kozmetiku nakupujem vo Fann no a šampóny a pod. kde sa práve nachádzam, takže moc neviem ako to v DM funguje, každopádne tá paletka vyzerá nádherne :) Za 7€ by som ju okamžite brala!
    ladyminimalism

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dm box vypada zajimave, ale asi me jeho koupe moc nelaka. Co se mi ale libi moc je paletka stinu a nova rasenka, kterou mozna take vyzkousim.
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Perfektní box a také bych řekla, že byl rozhodně lepší než všechny české dm boxy dohromady. Jsem zvědavá na tu letní edici. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks