nedeľa, 28. júna 2015

Kozmetický eshop

Ahoj, dnes som tu s článkom o kozmetickom eshope Pink Panda. Tento eshop ponúka viaceré kozmetické značky, ako napríklad Uma, Makeup Revolution, Barry M, ale aj štetce od Petra Lovely Hair a mnoho ďalších. Ja som sa pre nákup na tomto eshope rozhodla, pretože moje srdce zatúžilo po paletke od Sleeku.

Balíček prišiel v jednoduchej obálke asi do 6 dní od odoslania prostredníctvom Slovenskej pošty. Krehké výrobky boli ešte zabalené v bublinkovej fólií, takže poškodenie nehrozilo. Výška poštovného závisí od sumy nákupu. Ja som presiahla hodnotu 20€ a tak ma poštovné vyšlo na 1,95€, platila som pri preberaní balíka. 
Značku Creightons  som nikdy predtým nikde nevidela a tak som chcela niečo vyskúšať. Nakoniec som si vybrala čistiaci gél na problematickú pleť. Sprchový gél bol darček k nákupu po naťukaní kódu, ktorý však prišiel na mail každému. Balzamy Crazy Rumors chcem vyskúšať  už večnosť a keďže bol v zľave, tak som neváhala a vybrala som si balzam s príchuťou ovocnej žuvačky.
Z dekoratívnej kozmetiky som si vybrala paletku od Sleeku a dva očné tiene od Makeup Revolution. Odtiene sú však veľmi podobné, takže jeden asi skončí v nejakej budúcej giveaway. Jeden stál 1,85€.
Z paletky Sleek som bola veľmi prekvapená, či milo alebo nemilo sa určite dozviete v recenzii.
Tento Eshop odporúčam, jediné čo mi vadí je prílišná reklama prostredníctvom newstellera. Email mi príde snáď 5krát do týždňa, čo je úplne otravné. Propagujú stále tie isté produkty alebo zľavy, ktoré keď rozkliknete máte pocit, že ten produkt ani nie je zlacnený.
Poznáte tento eshop? Máte s ním skúsenosti?

12 komentárov:

  1. Jééé, jak já ti závidím věci od Make-up Revolution a od Sleeku :3
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super nákup, o paletce od Sleeku taky uvažuji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pink pandu znám, ale ještě furt odolávám. Myslím, že už si do prázdnin něco objednám :)
    Jinak jak píšeš o té "přehnané reklamě" to samé se mi stalo u parfums a taky mi to už lezlo krkem :(
    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na tenhle eshop jsem už viděla reklamu a koukala tam po různých věcech. Možná ho někdy v budoucnu omrknj) Už se těším na recenze produktů! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Presne tie reklamy to je strašné... stačí jedna a nie 5x na to isté .Nektoré akcie majú fajn, len ma aj se*e to, že je tam minimálna hodnota nákupu. Chcela som len paletku od MUR a nepustilo ma to ďalej, lebo je 10€ minimálna hodnota, tak som to zavrela a kašlem na to. Niektoré akcie fajn, ale niekde len pár centov a to ma "nepriláka" a tie ich emaily skôr odradia, ako aj to, že už dlho majú vypredané skoro všetky štetce...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eshop znám, ale nikdy jsem z něj neobjednávala. Všechny produkty vypadají skvěle, ale nejvíce se těším na recenzi paletky od Sleeku :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Objednávka na pinkpanda.cz mě hrozně moc láká, mají tam spousta super značek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Paletky sú super a zaujal aj balzám s príchuťou žuvačky :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Taky jsem u nich přihlášená a dávám ti za pravdu. Také mě jejich časté posílání emailů spíše otravuje. Jinak nákup je super a paletka je moc pěkná. Těším se na recenzi. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. E-shop znám, ale zatím jsem z něj neobjednávala. Od Sleeku mám 3 paletky, dvě očních stínů a set tvářenek. Stíny jsou naprosto skvělé, já mám Candy, což jsou takové sladké pastelové odstíny a bad girl, kterou mi koupil přítel, a která je mým nejčastějším parťákem :). Tvářenky mají krásné barvičky, ale představa byla trošku jiná. :)
    CHIC Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jé, vypadá to moc pěkně, musím tam mrknout, sháním nějaké příjemné, jemně parfémované mléko. :) Zatím u mě vede Nivea Happy Time, ale chci to s něčím proložit. :)

    Jinak děkuji za komentář na blogu, ráda tě tam zase někdy uvidím! A ano, Stephen King napsal i toto dílo. A píše opravdu skvěle, knihu mohu určitě doporučit. :)

    Míša

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak táto kozmetika vyzerá fakt super :) Všimla som si, že miluješ dekoratívku už na Weleda stretnutí :) No teraz si si toho kúpila naozaj neúrekom a fakt krásny výber.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks