štvrtok, 4. júna 2015

May Favourites

Ahoj! V minulom článku ste si mohli prečítať, čo som za posledný mesiac robila, jedla, fotila. Dnes vám ukážem čo som si za mesiac máj obľúbila. Tieto články ma veľmi bavia, tak dúfam, že rovnako aj vás.

1. dekoratívna kozmetika - korektor Skinmatch od Astoru
Tento korektor je čistá dokonalosť a preto sa naň určite na blogu čoskoro objaví recenzia. Krásne zakryje kruhy pod očami, nezlieva sa do vrások a dobre sa nanáša.
2. kozmetika - lak SpeedDry od Avonu
Tieto laky milujem kvôli ich bleskovému schnutiu. Výdrž je bez nadlaku celkom o ničom, ale keď sa ponáhľam niekde večer, tak mi to absolútne stačí. Plusom je tiež škála rôznych krásnych farieb.
3. kniha - Na vine sú hviezdy
Od Johna Greena som dostala knihu Kam zmizla Aljaška ešte minulé Vianoce. Na internete bol okolo nej obrovský ošiaľ a tak som po nej samozrejme zatúžila. K jej prečítaniu som sa dostala až túto zimu a teda vôbec ma nenadchla. Nechcela som však Greena hneď zavrhnúť, takže keď som zľave videla Na vine sú hviezdy, hneď som si knihu kúpila, prečítala a páčila sa mi teda oveľa viac. Čím to je, že knižky, kde postavy prežívajú nie tak typické situácie alebo nejak trpia, sa nám páčia oveľa viac?
4. oblečenie - kvetované šaty 
..z Ebayu za pár eur sú proste pre máj ako stvorené. Ľahký materiál, skvelý, voľný strih...
5. topánky - oxfords Bershka
Pohodlné, lahké, perfektné na jarnú prechádzku.
6. doplnok - retiazka z krížikom
Odkedy mi prišla zo stránky Rings&Tings, stala sa mojim najväčším obľúbencom medzi bižutériou. Už ma nejak prestali baviť obrie náhrdelníky. Článok o nákupe na tomto eshope tu.

7. seriál - Tie roky sedemdesiate
Alebo inak That '70s Show. Bol to môj obľúbený seriál, keď som bola malá. Nechápem ako som mohla chápať tie ich vtipy vtedy, ale je to naozaj jeden z najlepších sitcomov. Po skúškach som si povedala, prečo si to nepozrieť znovu?!
8. blogerka - Veronika D.
Veronika je jednou z mojich najobľúbenejších blogeriek už dlhšiu dobu. Páči sa mi jej štýl, milujem jej posty o reštauráciách a kaviarniach v Prahe a tiež mám veľmi rada jej random posty z celého týždňa. 
9. youtuber - ThatcherJoe
Ak som si to video v odkaze nepozrela miliónkrát tak ani raz! Je to jedno z jeho najvtipnejších (nezdá sa vám, že tento post je plný naj?) videí, aké kedy natočil. Poznáte brata slávnej youtuberky? A Casper a Oli sú skvelí parťáci. Open your ears! 
10. random - vy!
Neskutočne ma tešia pribúdajúci folloveri, či už tu, na facebooku alebo na blogovine. Viem, že za to môže asi giveaway, ale nečakala som až tak veľa zúčastnených. Víťaz však musí byť len jeden a je ním Daniela z blogu DanyČuks. Určite naň mrknite ;).

20 komentárov:

  1. Korektor Astor je ,super. V dubnu jsem ho dopotřebovala. Na J. Greena se chystám, je ted hodně populární.
    výherkyni gratuluju :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mám tu knížku, v češtině je to myslím: Hvězdy nám nepřály. Dostala jsem ji k Vánocům, ale samozřejmě jsem se k ní ještě nedostala :(. Já když čtu nějakou knihu se špatným průběhem nebo i přímo koncem, tak si vždycky říkám, že jsem na tom vlastně ještě dobře a může být mnohem hůř. Takže možná proto se nám takové příběhy líbí víc..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem viděla jen film a chci se dostat ke knížce :) film mě přišel strašně super :)

    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne šaty aj oxfordky :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten korektor vypadá dobře. Velice se mi líbí také botičky a knížka, kterou bych si také ráda přečetla :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. áááá ty boty jsou prostě dokonalé, ségra si koupila podobné a i když to není dobrá vlastnost, závidím ti je (teda i jí :D)
    Hezký článek :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty boty jsou fakticky úžasné! Fakt super článek) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Díky za tip na Verčin blog, neuvěřitelně mi padla do oka :)

    Essence event

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Knížka hvězdy nám nepřály patří také mezi moje oblíbence :) a ty boty jsou úžasné :3

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne sa práveže Aljaška asi páčila viac ako Hviezdy :) no Green je skvelý spisovateľ :) giveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od J.Greena jsem četla jen tuto knihu, ale musím se přiznat, že se mi taky moc líbila! Ano, je smutná, ale člověka aspoŇ donutí se zamyslet :) Moc se mi líbila!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Podobný korektor som mala od Catrice a veľmi mi nevyhovoval, som zvedavá na tento. :)

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lak i šaty se mi moc líbí. A výherkyni gratuluji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten korektor vypadá dobře :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-samponu-klorane.html

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sedmdesátky jsou super. Já kvůli Donně začala koukat na Orange is the new black, kde je skvělá!:)
    A ten korektor vypadá dobře s kruhy pod očima mám neustálý problém :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ty šaty a oxfordky jsou super :-) a já taky vždy musím mít jen rychle schnoucí laky, protože u jiných nevydržím čekat, než zaschnou :/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Chcem si na leto kúpiť nejaké voľné ľahké letné šaty - tvoje vyzerajú super :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. O knihách od J.G. som počula/čítala naozaj z každej strany a práve preto ma to aj odradilo... možno je to škoda, môže to byť dobrá kniha, ale mám k nej odpor. :D šaty sú krásne a seriál milujem :)
    ladyminimalism

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks