štvrtok, 11. júna 2015

New in

Ahoj! Už dlho sa tu neobjavil žiaden outfit a tak tu mám dnes pre vás nové kúsky v mojom šatníku za posledný mesiac. Na to, že si hovorím, že šetrím je toho pomerne dosť.

Prvým kúskom je kabelka so zajačími ušami z New Yorkeru za 5€ v krásnej bledunko rúžovej farbe. Nejak som nedokázala uveriť tej cene, ale hneď som ju zobrala. Okrúhle kabelky sú trendom tejto sezóny a ak vám uši prekážajú, dajú sa pokojne odstrihnúť bez toho, aby bolo niečo veľmi vidieť. Nájdete ju tam aj v bielej a čiernej, aj keď ja by som na leto prijala aj oveľa výraznejšie farby.
Vzorovaný kus látky nie je nič iné ako môj prvý overal. Je z Bershky a je úplne ľahunký, na leto ideálny. 
Z Bershky je tiež bundička, ktorá bude zase ideálna na letné večery, keď už bude chladnejšie. Veľmi sa mi páči tá výšivka, avšak všetko sa na ten čierny materiál chytá. Novú peňaženku som už potrebovala ako soľ. Je tiež z Bershky a na to, že nie je úplne obria sa do nej zmestí kopa vecí. Nikde nemôžem zohnať biele sandálky z wishlistu a tak som sa nechala učičíkať aspoň béžovými s CCC. Už som ich stihla vyvetrať. Narobili síce trochu neplechy, ale pri mojich nohách v kombinácií s vysokými podpätkami je to normálne. Posledným exotickým kúskom sú legíny, taktiež z Bershky. Sú z najviac super materiálu. 
Môže si jeden človek kúpiť toľko hábov len v Bershke? A môže si jeden človek kúpiť dvoje rovnaké šaty v rôznych farbách? Odpoveď je jasná na obe otázky. Áno, môže. Proste som sa nevedela rozhodnúť medzi dvoma farbami. Lodičky sú oboje opäť z CCC. Aj tu ma musia mať isto radi. Po podobných čiernych som túžila už dlho a mám pocit, že by som v nich pretancovala aj tri dni v kuse kvôli remienku okolo nohy. Šedé boli v mojej veľkosti len za 13€, takže nebolo o čom. 
Kvetované kimono z Aliexpressu za pár eur bude perfektné na leto a hlavne na festival. Legíny sú tie isté ako na predchádzajúcej fotke a nakoniec plavky. Prvýkrát som si kúpila plavky s košíčkami. Sú z H&M a tie volány sa mi na fotke akosi divno zdvihli. Páči sa mi, že aj keď sú podprsenkového strihu, vzadu sú na zaviazanie a nie na zapínanie. 
Čo pekné ste si v poslednej dobe kúpili vy?

21 komentárov:

  1. Kimono a topánky sú nádherné!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, to jsou pořádné nákupy :D. Nejvíce mě asi zaujaly botičky :3. Jsou krásné :).
    http://es-veronica.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta kabelka je krásná, ale mně by se do ní nevešly ani klíče :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. CCC má krásné boty, líbí se mi, jaké sis vybrala. Kvalita bohužel nebývá nic moc. vloni se mi jejich boty rozpadly po 6 týdnech a neuznali mi reklamaci! takže raději už kupuju jinde

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jsi na sobě teda rozhodně nešetřila a pořídila sis opravdu krásné kousky! :) Ty béžové sandálky jsou nádherné, kdybych je dokázala unosit už bych je určitě hledala po všech obchodech, bohužel já a podpatky nejsme moc kamarádi :/

    http://sweetelis.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ty béžové botky jsou fakt úžasné! Já teda až tak moc nenakupuju, ale teď začne sezona slev, takže se možná do toho pustím :D -L

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné kousky a ta kabelka, ta je bombastická!!! :)

    New in: May 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty plavky mám také, ale v bílé:) Moc se mi líbí ty legíny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kabelka vypadá zajímavě. :-) Plavky se mi moc líbí, já už si ani jiné než s košíčkem nekupuji. :-) Moc pěkné věcičky sis nakoupila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne veci. Tie béžové topánky z CCC sú dokonalé, škoda, že som si ich minule nevšimla, keď som tam bola. A tú kabulku v New Yorkeri som videla niekde vo výklade a nestihla som sa na ňu pozrieť bližšie, ale za 5 eur, to tam musím vbehnúť a kúpiť :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak kabelka je pěkně roztomilá :) a to kimono je pěkný :)

    giveaway; in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Miluji newin, to tve je super, krasne kousky :)
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty šaty a černá bundička jsou skvělé...asi taky brzy udělám nálet na Bershku!:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc pekne veci , ja uz taky musim nakupovat !

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tú kabelku majú v akcii? :O Už dlhšie sa na ňu pozerám :) Predtým stála viac a nemám dobre skúsenosti s kabelkami z NY, tak mi bolo ľúto za ňu toľko dať, ale keď je teraz za 5, tak to si ju musím kúpiť, lebo je úplne skvelá :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď práve, ona nebola v akcií, mala normálne cenu 5, a ja som kabelku z NY zatiaľ nemala, ale takáto malinká sa myslím nejak rýchlo nepoškodí :)

      Odstrániť
  16. Kimono a boty z první fotky mě baví teda nejvíc ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tá ružová kabelka a kvietkované gate sú top :) V poslednej dobe som si kúpila tiež nejaké to oblečenie a balerínky :) Ale chcem šetriť na dovolenky :)
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Kabelku už mám taky delší dobu doma:D Jenom bílou, ale je dokonalá!:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks