piatok 19. júna 2015

Red Wine

Ahoj! Dnes sa chcem s vami opäť podeliť o skúsenosti s jedným čínskym eshop a tým je eshop s oblečením a doplnkami jollychic. V blízkej dobe sa tu objaví ešte pár takýchto postov a chcem len napísať, že so žiadnym z týchto eshopov nespolupracujem ani nič podobné. Všetko si objednávam za svoje peniaze a chcem sa len s vami podeliť o svoje dojmy. 

Moja objednávka z tohto eshopu bola opäť podmienená nejakou zľavou z newstellera, ktorý mi prišiel na mail. Objednávala som 28. mája neskoro večer. Hneď na to prišiel mail o prijatí platby, ktorú som poslala cez PayPal. 29. mája bola objednávka pripravená a 1. júna odoslaná. Balíček mi prišiel 16. júna. Celkovo to teda trvalo 20 dní.
Produkty prišli v jednom veľkom plastovom vrecku a každý produkt bol zabalený do ďalšieho vrecka ako vidíte nižšie. Pri kabelke by som však očakávala nejakú pevnejšiu fóliu, keďže sa na pošte môže ľahko poškriabať. Našťastie prišla nepoškodená, ale túto maličkosť by som eshopu vytkla.
Ako už teda vidíte ako prvú som si objednala menšiu kabelku vínovej farby so zlatými detailmi. Na obrázku bola teda farba tmavšia, ale aj tak som spokojná. Kabelka je pekne spracovaná, má viacero malých priehradok a zipsy sú pevné. 
Druhým kúskom sú čierne šaty s krátkym zipsom. Majú perfektný strih, materiál je síce umelý, ale veľmi odolný, šaty sa neonopkujú, nevytvoria sa žmolky ani pri stálom nosení. Na prvý pohľad úžasné šaty, avšak s jednou chybičkou krásy. Ten materiál je tak priesvitný, že mi vidno skoro všetko. Napísala som im email, tak uvidíme čo odpíšu.
Tie isté šaty len v modrej som objednala aj sestre a tie tento problém nemajú. Sú presne také isté, rovnaký, respektíve podobný materiál, no našťastie nie sú priesvitné. Už dlhú dobu hľadám jednoduché čierne šaty z dobrého materiálu na bežné nosenie. Žiaľ moje hľadanie pokračuje.
A čo vy? Poznáte tento eshop? Objednávali ste už z tohto eshopu?
EDIT: Chcem vám napísať, ako to dopadlo s priesvitnými šatami. Ponúkli mi 5 dolárov na ich stránke ako odškodné. Napísala som im, že ich poštovné stojí 15 dolárov a tak sa mi tých ich 5 dolárov vôbec neoplatí. Na to mi napísali, že to môžem vrátiť, ale náklady s poštovným hradím sama. Nie som vôbec prekvapená, lebo som to čakala. Takže šaty nejak prerobím a na tých 5 dollárov sa budem len pozerať. 

21 komentárov:

  1. Ešte som o e-shope nepočula, ale celkom dobrá dodacia doba, ja niekedy na tie zásielky z čínskych obchodov musím čakať vyše mesiaca :) A šaty sú veľmi pekné, škoda, že nie sú také, ako si si predstavovala.... ale určite tie správne čoskoro nájdeš ;)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem o tom e-shope neslyšela. Kabelka je krásná :) Jen nevím jestli by mi sedly ty šaty. Moc nemám ráda ty umělé typy :(
    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eshop neznám, ale moc se mi líbí spojení červené kabelky a modrého topu.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/spatna-uklizecka-na-plet.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento eshop nepoznám, ale milujem objednávať veci z Činy, haha :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. eshop taky neznám, z Číny objednávám jen občas. mají super dodací dobu, obvykle se na věci z Asie musí čekat přes měsíc :) škoda že ti ty šaty nevyhovují, ono když něco objednáváš takhle přes eshopy tak se holt může stát, že ta věc nebude taková jako měla být :/

    giveaway; in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty černé šaty vypadají úžasně! Já z Číny (a podobných zemí) moc neobjednávám, ale je pravda, že mám nějaké věci odtud :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O tomhle eshopu jsem ještě neslyšela, ale celkově mám s čínskými eshopy špatné zkušenosti :/ -L

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Eshop taky neznám, ale ráda z Číny nakupuji. Sice déle trvá než to ke mně dorazí, ale za tu cenu se to oplatí. Tobě to přišlo ale celkem rychle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zatim objednavam jen z ebay ale asi to risknu, uz mam vyhlidlou jedno peknou tuniku :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovedaťOdstrániť
  10. E-shop neznám, ale ta kabelka se mi moc líbí! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tá vínovo červená kabelka je super! :) nákupy ti vyšli

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Určitě budeš mít brzy příležitos ! ♥
    dreammorebabe

    OdpovedaťOdstrániť
  13. O tomhle eshopu jsem ani nikdy neslyšela, nejvíc ze všeho se mi líbí ta kabelka, její barva je pecka! :)

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Máš odvahu si objednávať z čínskeho eshopu, ja sa bojím dakedy aj zo slovenskeho :-D Ale tá tašká je megaa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento eshop neznám, ale kabelka vypadá božsky a ty šaty taky :) Já jsem nedávno objednávala poprvé z Ali jenomm nějaké drobnosti a jsem také spokojená, takže určitě budu objednávat dál! :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. O tomto e-shopu jsem ještě neslyšela, ale kousky z něj vypadají moc pěkně! Jen škoda, že černé šaty jsou průsvitné :(

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Vyzerá to super! tá kabelka je veľmi pekná. Tiež som ešte o tomto e-shope nepočula. Ja poznám aliexpress. Nie vždy sa z neho oplatí objednávať, ale tak zálží to na akého predajcu natrafíš :) Moja sesternica odtiaľ objednáva a je spokojná. Ja mám najradšej secondahandy :D lebo často tam nájdem kvalitné veci za málo penazí.
    Máš krásny dizajn na blogu a pekné príspevky. Pridávam sa k pravidelným čitateľom :)

    A pair of friends

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Pěkná kabelka, ačkoliv nemám ráda červenou, tahle se mi docela líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. O tomto e-shopu slyším poprvé.
    Ale do té kabelky jsem se zamilovala!

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  20. O tomto obchode som nikdy predtým nepočula, ale kableka sa mi veľmi páči, aj keď si nie som istá, či by som sa odhodlala na nákup z podobnej stránky. Každopádne ďakujem za radu :)

    Betty
    http://glitteringdreams.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks