sobota, 6. júna 2015

Rozjasňovače

Ahoj! Dnes som tu s článkom o dvoch rozjasňovačoch na tvár, ktoré sú síce lacnejšie a možno menej kvalitnejšie, ale za to sú výborné pre začiatočníkov, pre dievčatá, ktoré s rozjasňovačmi nemajú ešte žiadne skúsenosti, tak ako aj ja. 
Rozjasňovač Catrice sa objavil pred asi dvoma mesiacmi v limitovanej kolekcii. S touto značkou nemám až tak veľa skúseností, ale veľmi ma zaujal, už dlhšie som hľadala nejaký ten dostupný rozjasňovač, pozrela som si naň pár nemeckých recenzií a keďže vyzeral celkom dobre, po dlhšom okukávaní som ho nakoniec kúpila v DM asi za 4,5€.
Začneme obalom, ktorý vyzerá celkom lacno kvôli priesvitnému plastu, ale je dosť pevný, otváranie je na magnet a ak nebude len tak poletovať v kabelke, ale bude pekne v kozmetickej taštičke, tak určite čo-to vydrží. Niekomu môže prekážať chýbajúce zrkadielko.
Ako vidíte jedná sa o jemne namletý púdrový rozjasňovač, celkom práši, čo mi ale nejak extra neprekáža. Odtieň je pekne zlatavý.  Pigmentácia nie je tiež nič extra, ale ako som písala, pre moje začiatočnícke pokusy bohato stačí. Je lepší skôr nad lícne kosti, na čelo a nos. Výdrž je priemerná, postupne sa vytráca, ale aj na konci dňa sa v minimálnom množstve, ale predsa, rozjasňovač nachádza na svojom mieste.
Mimochodom super článok o rozjasňovačoch si môžete prečítať u Rendy tu, nájdete tam aj obrázok, kde presne rozjasňovač nanášať.
Rozjasňovač od Essence som dostala v swape, článok tu. Jeho balenie je trochu nekvalitnejšie, menej bytelné. Rozjasňovač má úplne inú konzistenciu a odtieň ako prvý.
Ako asi poznať už z fotky, je krémovej konzistencie, ktorá je niekedy aj výhodou, lepšie sa nanáša pod obočie alebo nad a pod pery, proste na menšie plochy je ideálna. Nevýhodou je, že pri väčších plochách sa môže droliť alebo vytvoriť šupinky. Farba je viac rúžová a dosť lesklá. Výdrž je podobná ako u prvého, možno trochu horšia. 
Catrice, Essence
Ako začiatočník som s oboma rozjasňovačmi spokojná. Sú jemné, myslím decentné, dobre sa s nimi pracuje. Ak by som si mala vybrať jeden bol by to skôr ten púdrový od Catrice, ale určite budem skúšať ďalej, pretože rozjasňovače krásne rozžiaria pleť a dodajú jej akýsi šmrnc, hlavne teraz v lete sa mi to veľmi páči.
Aký rozjasňovač používate vy? Vaša obľúbená značka 

18 komentárov:

  1. Já mám rozjasňovač od Avonu, ale poslední dobou přemýšlím o koupi Mary Lou Manizeru od the Balm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já pudrový rozjasňovač nevedu, mám jen krémové (a rozjasňující korektory). Ten od Catrice ale vypadá nádherně, a ten design a la včelí plástev! :3 Škoda, že to byla limitka...

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já nepoužívám rozjasňovač žádný, ale hledám nějaký v dostupné cenové relaci. Myslím si, že se asi mrknu po tomhle od Catrice, vypadá opravdu dobře! :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jsou hezký, ale nepoužívám a asi ani používat nebudu :D, myslím, že už toho na sebe dávám tuny :D

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já rozjasňovače vůbec nepoužívám, ten od Catrice vypadá zajímavě :)
    giveaway; in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. já jsem teď roznasňovačům přišla na chuť :) mám v tyčince od catrice :)

    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já rozjasňovače nepoužívám, ale na ruce ty odstíny vypadají nádherně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež som rozjasňovače ešte neskúšala, lebo ani niektoré púdre mi nerobia dobre a majú podobnú konzistenciu, ale vyskúšam ten od catrice, možno bude konečne sedieť :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja ich nepoužívam, ale už dlhšie rozmýšlam, že nejaký skúsim :-)
    Na stránke práve prebiha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :-) http://stylebymyself.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Majú pekné odtiene, no ja rozjasňovače nepoužívam :) minigiveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja mám problém zohnať rozjasňovač už nejaký ten piatok, preto stále kradnem sestre :D Ten od essence som videla, ale absolútne sa mi nepáči, pretože sa leskne ako disko guľa -_- a za tým druhým sa budem musieť pozrieť :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Rozjasňovače nepoužívám, momentálně hledám nějaký, který by byl za dobré peníze a kvalitní. Ten od catrice vypadá fajn.

    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Rozjasňovače fakt vedia vyčarovať krásny efekt, ale treba to asi vedieť. Ja sa zatiaľ do toho nepúšťam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Rozjasňovače já teda vůbec nepoužívám, nějak se mi do toho nechce :D Každopádně ten od Catrive vypadá celkem dobře. Super článek :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Rozjasňovače nějak extrémně nepoužívám, ale myslím si, že není špatné mít alepsoň jeden kousek :)

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ten od Catrice vypadá úžasně na pohled:) Já mám nejradší Mary-Lou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. rozjasňovač jsem nějaký hledala z drogerie a ne za mooc peněz určitě na ně mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Já rozjasňovače zatím nepoužívám, ale článek se ti moc povedl - super tipy ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks