pondelok, 15. júna 2015

Skinmatch korektor

Ahoj! Zo začiatkom nového týždňa tu pre vás mám krátku recenziu na korektor Skinmatch od značky Astor. Už po prvom použití sa stal mojim obľúbeným a tak som zvedavá na vaše reakcie a skúsenosti s týmto korektorom, prípadne som zvedavá na vaše obľúbené tekuté korektory.

Začnem obalom, ako vidíte korektor je v pere a na štetček sa dostáva otáčaním spodnej časti. Takýto typ obalu je všeobecne, ako aj u mňa, veľmi málo obľúbený. Zle sa korektor vytláča, hlavne ak vám na štetček vytečie oveľa viac ako chcete a potrebujete, nevidíte ako veľmi je plný alebo aké množstvo korektoru vám ešte zostáva. Najradšej sa takýmto baleniam vyhýbam, ale toto bol asi najbledší a najlepšie vyzerajúci korektor v drogérii.
Odtieň je teda najsvetlejší Ivory 001, na kruhy pod očami najideálnejší. Moje tmavé kruhy úplne nezakryje, krytie nie je stopercentné, ale moja skúsenosť je taká, že najlepšie kryjú tuhé korektory, ktoré sa však najviac zlievajú do vrások, očné okolie vysušujú a tým prispievajú k tvoreniu ďalších vrások.  Keď už nič iné, tento korektor aspoň očné okolie pekne rozžiari.
Nanášam ho tým štetcom, ale potom korektor do pokožky vpracujem prstami. Trochu sa vlieva do vrások, ale len raz, rozotriem a potom už drží celý čas tak ako je, bez opätovného vlievania sa do vrások. Čo sa týka výdrže, som veľmi spokojná. Vydrží aj tieto horúce dni, keď sa moja tvár doslava roztápa a pri odličovaní pod očami stále je. 
Pre mňa je teda tento korektor jeden z najlepších aké som kedy vyskúšala. Čítala som naň aj negatívne recenzie, ale aj tu platí, že každému vyhovuje asi niečo iné. 
V najbližšej dobe si tento korektor znovu neobjednám, pretože som si práve objednala korektor na kruhy pod očami od značky theBalm. Na ich stránke práve prebieha akcia 2+1 zdarma. Táto akcia platí do 16.6. tak sa ponáhľajte, určite si niečo vyberiete. Na blogu sa teda tiež môžete tešiť na post o skúsenostiach s ďalším eshopom. 

9 komentárov:

  1. Tento korektor vypadá super, ten odstín je fakt krásně světlý, akorát to balení no :( Já momentálně používám korektor perfect stay 24h od astoru a také jsem moc spokojená jak s barvou tak s balením :)

    http://sweetelis.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tekutý korektor nepoužívam,ale tiež sa mi to balenie nezdá veľmi praktické :D
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/06/letna-nadielka-pre-citatelky-ga.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já měla tekutý korektor jen jednou a byla jsem nadmíru spokojená, jen si nemůžu vzpomenou, který :D... tento vypadá dobře, ale taky by mě dost vadilo (a vadilo mi to i u toho dříve), že nejde vidět kolik tak toho zbývá...

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá dobre :) Mojím naj je korektor od Maybelline Affinitone :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já v tomto balení korektory nepoužívám, ale ve výsledku vypadá velmi hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten odstín vypadá krásně, ale balení asi nic pro mě :/

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám neskutočný problém vybrať korektor, ktorý by niečo zakryl. Teraz mám od Rimelu, Stay mate, ale asi prestal účinkovať, alebo čo, lebo nezakryje skoro ani znamienko... Takže ja by som aj nie úplne praktické balenie prežila, hlavne nech dobre kryje :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zrovna nějaký korektor sháním! Tento se mi ale nelíbí kvůli tomu balení, vůbec mi tohle pero prostě nevyhovuje :/ Takže si musím sehnat něco jiného. -L

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks